Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Der var det strek ja, så spennende :happy:

Spennende
Satser på at den er på ekte og bare blir sterkere

Der var det strek ja, så spennende :happy:
Veldig spennende. Men veldig skummelt også. Blir de sterkere er det tredje gangen på IVF jeg blir gravid.
Så nervepirrende tid dette her.

Mista så mange og prøvd så leeenge. Så er så skummelt alt.
Jeg vet
Kjenner meg igjen i det.
Det er så mange små milepæler og hele første trimester man må lide seg gjennom, men lytt til kroppen og psyken og ta en dag av gangen

Jeg vet
Kjenner meg igjen i det.
Det er så mange små milepæler og hele første trimester man må lide seg gjennom, men lytt til kroppen og psyken og ta en dag av gangen
Det har vært 12 år og 5 måneder med savn og vonde dager. Så hadde vært så godt å bare komme seg videre.
Hadde vært så godt å bare komme videre og slappe av og komme i mål nå.

:smug: :arghh: :D :eek: :woot: :( :wideyed: :smug:
Sånn kort oppsummert.

10 DPO i dag.
Nå er første delmål å komme over forventa menstid. Så er neste kjemisk grensa.
Så uke 8, også uke 12...

Hjelpes... Fjerde gangen på 2 år.

Vedlegg

• _20191206_033118.JPG
    _20191206_033118.JPG
    20,5 KB · Visninger: 140
:smug: :arghh: :D :eek: :woot: :( :wideyed: :smug:
Sånn kort oppsummert.

10 DPO i dag.
Nå er første delmål å komme over forventa menstid. Så er neste kjemisk grensa.
Så uke 8, også uke 12...

Hjelpes... Fjerde gangen på 2 år.
Wow du er tøff! Rett på digital også:woot: gratulerer så mye! Nå skal det gå! :D

Wow du er tøff! Rett på digital også:woot: gratulerer så mye! Nå skal det gå! :D
Den slo ut 10 DPO i januar også, så måtte prøve. Og streken på BabyPlan har blitt mye sterkere enn i går. Så måtte bare prøve den digitale.

Dette er skummelt. Nå må bare tida til tirsdag 17. gå fort. Helst at det går bra og fort til februar.

Den slo ut 10 DPO i januar også, så måtte prøve. Og streken på BabyPlan har blitt mye sterkere enn i går. Så måtte bare prøve den digitale.

Dette er skummelt. Nå må bare tida til tirsdag 17. gå fort. Helst at det går bra og fort til februar.
Ja da skjønner jeg at du ikke klarte å la være:happy:
Krysser og håper med alt jeg har for deg nå, du fortjener så inderlig å komme i mål:Heartred

Åhhhh, så fantastisk med positiv digital! Kan jo plutselig være 2 stk også inni der :happy::D

Ja da skjønner jeg at du ikke klarte å la være:happy:
Krysser og håper med alt jeg har for deg nå, du fortjener så inderlig å komme i mål:Heartred
Jeg bare måtte, for det så ut til at den ville gi svar, med streken. Så det var spennende tider på do, midt på natta i natt.
Men jammen slo den ut.

Men jeg feirer ikke kjenner jeg. For jeg er ganske kald kjenner jeg.

Åhhhh, så fantastisk med positiv digital! Kan jo plutselig være 2 stk også inni der :happy::D
Fikk lik digital i januar, på 10 DPO, i september måtte jeg ventet til 12 DPO før den slo ut.
Så måtte bare prøve i dag.

Det kan være to ja, det sa samboer i går også. Og han så at jeg ble litt bleik med en gang :rolleyes: :hilarious:
Jeg har egentlig aldri hatt lyst på tvillinger, venninna mi ønsker seg. Men tenkte at det får briste eller bære.
Satte inn to frys i januar. Så er andre gangen med to egg.

Jeg bare måtte, for det så ut til at den ville gi svar, med streken. Så det var spennende tider på do, midt på natta i natt.
Men jammen slo den ut.

Men jeg feirer ikke kjenner jeg. For jeg er ganske kald kjenner jeg.

Skjønner det veldig godt! :Heartred

Back
Topp