B
Bellabanan
Guest
Har du fått svar på blodprøven din ennå? 2 dager siden du tok den nå?
Veldig fin test i dag/natt da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da jubler jeg litt for deg, nydelig test. Måtte dette gi dere babydrømmenJa. Den var veldig fin. Men hadde flere sånne, og sterkere sist. Så jubler ikke enda.
Har du fått svar på blodprøven din ennå? 2 dager siden du tok den nå?
Jeg hadde enda sterkere før det snudde sist. Så det gjenstår å se om det går denne gangen.Da jubler jeg litt for deg, nydelig test. Måtte dette gi dere babydrømmen
Vet hvordan det er, skrekken blir nok ikke borte med det førsteJeg hadde enda sterkere før det snudde sist. Så det gjenstår å se om det går denne gangen.
Har en kropp som liker å støte ut, så håper det beste. Men vet ikke om jeg stoler på den.
Takk! Sist mista jeg 5+1. Så delsteg 3 er 5+0, og delsteg 4 er over 5+1.Hurra for delsteg 1 og 2!
Det er så dritt å få fine tester også bare støter kroppen det ut, håper det går denne gangen. Men ikke godt å vite.Vet hvordan det er, skrekken blir nok ikke borte med det første
Men jeg håper dette er gullspiren
Det er så dritt å få fine tester også bare støter kroppen det ut, håper det går denne gangen. Men ikke godt å vite.
Sist hadde jeg veldig fine streker helt til 5, så enda lenge att dit.
Håper å se 3+ om ei ukes tid. Det har jeg aldri sett før.Gratulerer så mye
Forstår deg godt Mistet 3 ganger selv. Håper det nå er en liten terminspire du harHåper å se 3+ om ei ukes tid. Det har jeg aldri sett før.
Takk! Men jeg senker ikke skuldra, for jeg har sett 2-3 før.
Mista tre på to år og to før det. Første i 2012.Forstår deg godt Mistet 3 ganger selv. Håper det nå er en liten terminspire du har
Jeg har vært gravid 13 ganger siden vi begynte å prøve, og aldri fått 3+.Håper å se 3+ om ei ukes tid. Det har jeg aldri sett før.
Takk! Men jeg senker ikke skuldra, for jeg har sett 2-3 før.
Det var mange ganger det. Jeg har prøvd i 13 år snart, men hjalp ikke så godt at det viste seg at han første jeg prøvde med var ganske lite fruktbar.Jeg har vært gravid 13 ganger siden vi begynte å prøve, og aldri fått 3+.
Selv om vi kom til uke 9.
Så ser den med 3+, den er viktig.
Uff, ikke godt å være overstimulertJeg våkna i natt også, men veldig vondt på sidene i magen.
Det gir seg etter å ha sittet oppreist en stund. Det føles ut som om eggstokka protesterer.
Og det er skikkelig vondt. Men heldigvis gir det seg fort når jeg kommer i oppreist stilling.
Vurderer å ringe Riksen og høre om de har fått svar i dag, og fortelle litt om vondtet samtidig.