Veien mot (IVF) drømmen... Vi venter på lillesøster i juni 2024 <3

Uff, ikke godt å være overstimulert :(

Høres ut som en god plan, kan jo hende at det kan være greit med en sjekk også om du kjenner formen er litt dalende å tenker jeg?
Jeg kommer med en oppdatering snart. Men tok nesten to timer i kø å få tak i de.

Dagens Fragmin er satt, glemte Lutinus da jeg var på do, så jeg må nesten pent opp igjen.
Men en oppdatering. Ringte Riksen mens jeg bakte glutenfrie lussekatter. Jeg rakk faktisk å steke de også før de tok telefon.
1 time og 45 minutter i kø før det var min tur.

Men svaret hadde kommet. Og prøva var bra. Høy og fin sa hun.
114. Første forsøket hadde jeg 46 og andre 64 eller noe rundt der. Så ble litt overraska. 114 er ganske mye mer.

Fikk også tidlig UL, i januar. Håper, håper, håper, dette holder til mål

Dagens Fragmin er satt, glemte Lutinus da jeg var på do, så jeg må nesten pent opp igjen.
Men en oppdatering. Ringte Riksen mens jeg bakte glutenfrie lussekatter. Jeg rakk faktisk å steke de også før de tok telefon.

114. Første forsøket hadde jeg 46 og andre 64 eller noe rundt der. Så ble litt overraska. 114 er ganske mye mer.

Så bra! Har du tatt en til for å se stigning eller holder du deg til den? :D

Så fantastisk! Hcg-nivået så tidlig er ekstreemt prediktivt for hvilken vei dette går! Det er nesten 100% sjanse for at det går bra med så høye verdier :happy: Med de forrige verdiene dine er sjansen mye, mye lavere! Dette forsøket kan altså ikke sammenlignes med det forrige forsøket du nevner. Hurra!

Så bra! Har du tatt en til for å se stigning eller holder du deg til den? :D
Har ikke tatt flere nei. Riksen tar bare den ene. Så om jeg vil ta flere må jeg ta det via fastlegen.
Så har holdt meg til den ene. Så får vi se om jeg føler for ei prøve til eller ikke senere.

Så fantastisk! Hcg-nivået så tidlig er ekstreemt prediktivt for hvilken vei dette går! Det er nesten 100% sjanse for at det går bra med så høye verdier :happy: Med de forrige verdiene dine er sjansen mye, mye lavere! Dette forsøket kan altså ikke sammenlignes med det forrige forsøket du nevner. Hurra!
Er litt god å sammenligne når det gikk dårlig sist. Så fikk litt mer håp nå. Så håper bare kroppen ikke støter ut igjen nå.
Men det var godt å høre at det var såppass høyt, det var godt å høre det.

Det nivået er ganske perfekt der de helst vil ha det to uker etter innsett tror jeg. Satser på det lover bra

Gratulerer så mye med positiv test!! Håper dette varer helt til mål!!

Det nivået er ganske perfekt der de helst vil ha det to uker etter innsett tror jeg. Satser på det lover bra
Det er godt å høre det. Hun var fornøyd hun i telefon også.
Høres mye bedre ut enn det jeg har hatt før i alle fall.

Gratulerer så mye med positiv test!! Håper dette varer helt til mål!!
Tusen takk! Det håper jeg også. Er så kjedelig når det går i dass så ofte.

Så fine nivå :happy:
Fortalte du om smertene?
Ja. Heldigvis. Var godt å bare dele det. Blir tungpustet av å gå i trapper også. Så noe er ikke helt i orden.

Men skal ringe dit igjen på mandag om det ikke er bedre.
Så får jeg bare gjøre som kroppen sier i helga og ikke stresse og trekke den for langt.

Last edited:
Ja. Heldigvis. Var godt å bare dele det. Blir tungpustet av å gå i trapper også. Så noe er ikke helt i orden.

Men skal ringe dit igjen på mandag om det ikke er bedre.
Så får jeg bare gjøre som kroppen sier i helga og ikke stresse og trekke den for langt.

Om ikke annet, var tungpustet ved å gå i trapper mitt første svangerskapssymtom. Det kom samtidig som positiv test og en gang også litt før, og det varte helt til jeg fødte :hilarious:
Vært gravid 3 ganger og det har skjedd hver gang.

Om ikke annet, var tungpustet ved å gå i trapper mitt første svangerskapssymtom. Det kom samtidig som positiv test og en gang også litt før, og det varte helt til jeg fødte :hilarious:
Vært gravid 3 ganger og det har skjedd hver gang.
Jeg har astma, så ikke så uvanlig fra før. Men nå er det liksom på vei fra sofaen til kjøkkenet også.
Så blir spennende om dette ikke gir seg.

Til og med buksa som er over en størrelse for stor er så stram at jeg ikke klarte å ha den på.
Så det å kle seg er ikke så lett om dagen.

Aldri vært tungpusta før etter forsøka, så dette er nytt.

Jeg har astma, så ikke så uvanlig fra før. Men nå er det liksom på vei fra sofaen til kjøkkenet også.
Så blir spennende om dette ikke gir seg.

Til og med buksa som er over en størrelse for stor er så stram at jeg ikke klarte å ha den på.
Så det å kle seg er ikke så lett om dagen.

Aldri vært tungpusta før etter forsøka, så dette er nytt.

Da får vi håpe at det er et godt tegn for svangerskapet❤️. Blodvolumet i kroppen øker, så jeg lurer på om det er en av årsakene til at man blir fortere tungpustet selv om man ikke er blitt stor og tung.

Gratulerer med så fine verdier, vil tro det gir gode sjanser for at dette skal gå bra :Heartred
Nå er det å komme deg forbi delmålene dine, så er det å glede seg til UL i januar :Heartred

Da får vi håpe at det er et godt tegn for svangerskapet❤️. Blodvolumet i kroppen øker, så jeg lurer på om det er en av årsakene til at man blir fortere tungpustet selv om man ikke er blitt stor og tung.
Jeg skal klare meg om det blir baby av det. Hehe. Ingen problem. Bare uvant å høres ut som en hvalross etter 20 steg.
Verre er det kanskje at ikke noe klær passer. Alt er for smått, for magen er så stor og står ut. Ubehagelig.
Men det har vært sånn de to andre gangene det har festa seg også. Så ikke så uvanlig.

Gratulerer med så fine verdier, vil tro det gir gode sjanser for at dette skal gå bra :Heartred
Nå er det å komme deg forbi delmålene dine, så er det å glede seg til UL i januar :Heartred
Er mange delmål på veien. Og håper at alle kan feires. Men det gjenstår og se.
En dag av gangen, også håper jeg at tida går fort.

4+5, den dagen jeg fikk bekrefta tidlig SA i oktober 18

Gitt meg med å teste hver morgen. Tok en nå, men tisset var ganske blankt, og testen ble ikke verken sterkere enn svakere enn de forrige. Med så blankt så er jeg ikke overraska.

Er ganske trøtt om dagen, vil gjerne legge meg ved 20 tida, og helt ødelagt ved 21.30 tida.

I kveld skal samboer spille konsert med korpset sitt, så da blir det rolig dag hjemme på meg og pusene.
Er så mange som reiser dit, så orker ikke tanken akkurat nå.

4+6.
I morgen er jeg 5 uker :nailbiting::happy:

Vedlegg

• _20191216_033439~2.JPG
    _20191216_033439~2.JPG
    23,9 KB · Visninger: 87
Back
Topp