Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Ergobaby er gull[emoji16][emoji7] Så enkel å tilpasse å man slipper nyfødtinnlegget[emoji16][emoji2]

Jeg bruker mest sjal men pappaen liker ikke sjal så han bruker adapt masse[emoji4]
26 + 5

Tannlegetime og tanntrekk av visdomstann gjennomført, lommeboken ruinert!

Ellers lite spennende. Fikk en brukt adapt i posten idag, var så god pris at jeg slo til :) Og tror jeg må gi meg kjøpestopp av klær. Er visst en del arvetøy rundt omkring [emoji14]

Vis vedlegget 256139

Ergobaby er gull[emoji16][emoji7] Så enkel å tilpasse å man slipper nyfødtinnlegget[emoji16][emoji2]

Jeg bruker mest sjal men pappaen liker ikke sjal så han bruker adapt masse[emoji4]

Har sjal også :)

❤️❤️

Foreløpig lite spennende heldigvis :)
Skal være glad for det.
Om det hjelper på skrivesperre og sånn er en helt annen sak.
Ta vare på deg selv, Victoria!

Hvordan merket du det? Kynnere?

Ja veldig vonde igår kveld og idag.. Pluss en del slim med blodstriper. For mye action altså :bag:

Uffda, håper det gir seg og at frøkna de holder seg inni magen en stund til enda[emoji8][emoji173] Litt mer action enn nødvendig dette[emoji85][emoji173]

Herremin, for en trend som har startet i august18 da! Håper og krysser fingrene for at lille Leah skjønner at hun bare har å holde seg i magehuset sitt i noen måneder til[emoji1374][emoji173]️

Tenker på dere ❤️

Tenker på dere og håper Leah holder seg inne en god stund til ❤️

Det er alt for mye action med disse augustbabyene! Håper Leah holder seg der inne en god stund til :) :Heartred

Foreløpig går det fint. Litt mindre tak og svakere etter start på drypp, men rimelig konstant sammentrekning i magen. Den er myk da, men kjenner det strammer. Sprellende og fornøyd frøken, så hovedpersonen selv er ikke påvirket ❤️ Nå skal snart mannen hjem så da håper jeg natten blir OK uten noen hindringer.

Jeg ble redd for dere nå kjente jeg! Sender masse gode tanker og noen klemmer! Skal krysse fingrene og drømme om at hun holder seg til august!:Heartred

Neimen i alle dager! Dette er jo ikke i henhold til planen... Håper virkelig at det roer seg og at Leah holder seg inne noen måneder til! Sender dere mange styrkeklemmer! [emoji8][emoji173]️

:Heartred Tenker på deg.

26 + 6

Ny dag og snart ny uke :)

Fortsatt en del vonde tak, men dryppet hjelper en del. Får høre hva legene sier etterpå. Venter fortatt på at noen skal stikke innom, vet ikke helt hva prosedyren er? (Sykehus newbie). Får jo ikke gå annet enn på do, så får håpe noen kommer med frokost snart :P

image.jpg

Back
Topp