Termin: 06.08.2018
Dager igjen: 101! Tenk, søndag er vi tosifret unna termindato!
Kjønn: En liten Leah i magen
Vektøkning: Neimen ikke sikker. Vekten hos mamma viste 2 kilo pluss (3 kilo opp på 2 uker) og syns det var litt voldsomt? Ulik vekt da og slitt med magen siste dagene. Men skal definitivt kutte ned på en del ting
Neste kontroll(er): Tannlege onsdag (trolig visdomstenner), glukose torsdag, lege fredag og jordmor om 2 1/2 uke ca (15.5). Vi har også satt oss opp på ammekurs og fødselsforberedende i juni. Hunden veterinær (igjen!) mandag, for å prøve huske det..
Kjenner liv: Masse hver dag, elsker det
Innkjøp: Bestilt hele 3 ganger fra HM. En del råååååsa i 56 (hadde nesten ingneting). Skal også shoppe litt på Nordbysenteret etterpå tenker jeg
Ting vi mangler: Badebalje (sammenleggbar), et badehåndkle til, eventuelle småting til vuggen (trolig ny madrass), diverse til meg. Madrass + tilbehør til store sengen bestiller jeg først når den er i riktig fylke og påbegynt! Leter også etter ammestol.
Humør: Ufattelig sliten, men takknemlig.
Annet: Tror siste uken har vært en av de mer krevende og som virkelig har satt perspektiv på ting. Mandag døde onkelen til mannen brått, igår fødte kusinen hans (datteren) en liten frøken etter HKS pga svangerskapsforgiftning. Får så vondt av henne, kun 4 små dager mellom helvete og himmelen. Tanten til mannen er ikke helt frisk (grad av dement) og det er nok umulig å sette seg inn i hvordan de har det der hjemme nå.. Og så plutselig er vi lykkelige på spa og koser oss. Livet har så mange ulike sider.