Veien mot drømmenurket med litt hjelp

26 + 1

100 dager igjen til termin! Herregud, hvor ble tiden av? Gått tregt, men plutselig ikke :P

Kjenner litt ekstra på idag at jeg setter pris på hver dag hun holder seg inne, i hvertfall til uke 36-37, sett i lys av gårsdagens nyheter inne på august. Rart når noen med samme termindato som man har telt ned sammen med i flere uker plutselig ligger på føden. Krysser alt jeg har for at lille er en kjempe som klarer seg knirkefritt gjennom dette ❤️

Tenk bare 100 dager igjen, det er ikke så lenge da ❤️

26 + 2

Og da var vi plutselig 2-sifret på nedtellingen :D

Idag har jeg bestilt madrass + laken til vuggen (har en følelse på at madrassen er 10+ år og det er uaktuelt etter bruk av 4 barn). Og så har vi/bestilt solskjerming til soverommene da det var salg på Princess. Har også kjøpt en søt uro fra eBay med hjerter (den til høyre) og 5 pk med søte 3D sommerfugler til å henge på veggen hennes :D

C6AEDA01-90CF-4589-80E1-C424573DDB9E.jpeg
2CE261D2-BC6B-4D5A-8BAF-94595C4584FB.jpeg
A673E040-5640-45F0-9974-3FF492223C2C.jpeg

Gratulerer med passerte 26 uker

De sommerfuglene likte jeg :D

Et tips til klær : bukser /pysj med føtter var litt upraktisk i starten. Siden de er så mye sammenkrøllet og trekker beina opp under seg så «forsvant» beinet ut av buksebeinet og hun endte opp med nesten begge beina i et bokseben, eller så forble hun sammenkrøllet :hilarious:De har jo ikke så tykke lår og legger i starten. Og hvis vi gikk ned i størrelse så ble foten på pysj/bukse for liten for føttene hennes.. så hos oss så har den type plagg blitt lite brukt i starten, men nå som det er mer kjøtt på lår og føtter så sitter det bedre☺️

26 + 2

Og da var vi plutselig 2-sifret på nedtellingen :D

Idag har jeg bestilt madrass + laken til vuggen (har en følelse på at madrassen er 10+ år og det er uaktuelt etter bruk av 4 barn). Og så har vi/bestilt solskjerming til soverommene da det var salg på Princess. Har også kjøpt en søt uro fra eBay med hjerter (den til høyre) og 5 pk med søte 3D sommerfugler til å henge på veggen hennes :D

Vis vedlegget 255714 Vis vedlegget 255715 Vis vedlegget 255716

Såååå mye fint!

Et tips til klær : bukser /pysj med føtter var litt upraktisk i starten. Siden de er så mye sammenkrøllet og trekker beina opp under seg så «forsvant» beinet ut av buksebeinet og hun endte opp med nesten begge beina i et bokseben, eller så forble hun sammenkrøllet :hilarious:De har jo ikke så tykke lår og legger i starten. Og hvis vi gikk ned i størrelse så ble foten på pysj/bukse for liten for føttene hennes.. så hos oss så har den type plagg blitt lite brukt i starten, men nå som det er mer kjøtt på lår og føtter så sitter det bedre☺️
..mens vi brukte nesten bare, og foretrakk, pysj med bukser med fot fra hun var nyfødt :hilarious:

Med andre ord greit at jeg har en OK blanding da ;)

Herlige sommerfugler og søt uro! :Heartred

Lurt å ha litt ulike klær ja! Her likte vi heller ikke bukser med føtter, ble bare mas. Og foretrakk omslagsbodyer ganske lenge. Mens andre orker ikke alle knappene på omslagsbodyer :p Jeg foretrakk også pysj med knapper i starten, selv om «alle» sa at jeg måtte ha glidelås fordi knapper er pyton :p Ikke lett med råd alltid :p

Lurt å ha litt ulike klær ja! Her likte vi heller ikke bukser med føtter, ble bare mas. Og foretrakk omslagsbodyer ganske lenge. Mens andre orker ikke alle knappene på omslagsbodyer :p Jeg foretrakk også pysj med knapper i starten, selv om «alle» sa at jeg måtte ha glidelås fordi knapper er pyton :p Ikke lett med råd alltid :p

Har en god blanding :) Pysjer med glidelås og med knapper, omslagsbodyer (mest av de i str 50-56, halvt om halvt i 62 og så ingenting), bukser med og uten fot, strømpebukser, god blanding av ull og bomull :P

Frykter denne ungen har i overkant mye :bag:

Her sa alle at det var unødvendig med klær i størrelse 50, samt at vi kun behøvde minimalt med 56.... nå er vesla 2 måneder og passer fortsatt 50 [emoji849] Så det finnes ikke noe fasit svar nei. Greit å ha litt i de små størrelsene også,og evt supplere etter fødsel ved behov. Vi hadde f.eks. ingen pysjer i str.50, noe som irriterte meg grønn! Høres ut som om du har en god blanding av det meste [emoji4]

Her sa alle at det var unødvendig med klær i størrelse 50, samt at vi kun behøvde minimalt med 56.... nå er vesla 2 måneder og passer fortsatt 50 [emoji849] Så det finnes ikke noe fasit svar nei. Greit å ha litt i de små størrelsene også,og evt supplere etter fødsel ved behov. Vi hadde f.eks. ingen pysjer i str.50, noe som irriterte meg grønn! Høres ut som om du har en god blanding av det meste [emoji4]

Haha ja, det fikk vi og høre. 50 var heeelt unødvendig, min passet det godt i 2 måneder :P

Haha ja, det fikk vi og høre. 50 var heeelt unødvendig, min passet det godt i 2 måneder :P
Samme her! Hørte ikke på dem og kjøpte masse 50, savna faktisk 44 første uka da det er så irriterende med posete klær på en liten kropp som er helt gele [emoji14] Men han hoppa elegant over 56 da [emoji14]

26 + 5

Tannlegetime og tanntrekk av visdomstann gjennomført, lommeboken ruinert!

Ellers lite spennende. Fikk en brukt adapt i posten idag, var så god pris at jeg slo til :) Og tror jeg må gi meg kjøpestopp av klær. Er visst en del arvetøy rundt omkring :P

FD8F3F8C-F01F-4AC1-8C2C-B7A58B7FBE9F.jpeg

Back
Topp