Termin: 06.08.2018
Kjønn: En liten Leah i magen [emoji173]️
Vektøkning: Ned 1 kilo fra start hos jordmor på tirsdag som var, stemmer godt med flere runder oppkast og dårlig matlyst..
Neste kontroll(er): Lege om 2 uker, jordmor om 3 1/2 uke ca (husker ikke eksakt datoen). Vi har også satt oss opp på ammekurs og fødselsforberedende.
Kjenner liv: Masse hver dag, spesielt når jeg skal slappe av eller sove. Litt merkelig innimellom må jeg innrømme, men veldig betryggende
Innkjøp: Kjøpte en kjole fra newbie str 74 til våren, en body fra Sprellefant (fikk igår) og noen småting fra HM, utenom det troooooor jeg ikke jeg har kjøpt noe. Solgt stellebordet.
Ting vi mangler: Badebalje (sammenleggbar), et badehåndkle til, eventuelle småting til vuggen (må bare se den først og avgjøre litt hva vi ønsker ha oppi den), diverse til meg, neglesaks, pyrisept.. Madrass + tilbehør til store sengen bestiller jeg først når den er i riktig fylke og påbegynt!
Humør: Ufattelig sliten, men lykkelig. Vært en strevsom, men fantastisk uke med første boligkjøp! Og føler også det generelle humøret er bedre om dagen, så glad det er lyst og varmt ute [emoji173]️
Annet: Teller ned til dagene nå før overtakelse i midten av juni av denne lekkerbisken
https://www.finn.no/117711438