Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Tvi tvi i budrunden! :D

Lykke til i morgen!

Godt med en plan med JM.
Lykke til imorgen!

Lykke til i morgen!:happy:

Åå så spennende!! Lykke til :-)

24 + 5

Bare siste timene nå før vi er i gang! Blir noen lange lange timer dette.. :nailbiting: Tror dog jeg forhåpentligvis brukte opp uflaksen igår med både flatt batteri på bilen, kluss med medisinene til lille (han tygget over hele tabletten med smertestillende og fråtset rundt munn etterpå) og ekstremt elendig søvn :P

Sliter sånn med søvnen for tiden også. Vondt uansett stilling og gud hjelpe om jeg mister (les: sparker vekk) bbhugme i løpet av natten.. Sinnsykt vondt :shifty: Blir noen spennende 12-16 uker fremover ja..

Fikk også kjolen til 17. mai i posten! Helt ulik meg (den er rosa med blomster høhø), men tror det blir bra jeg :angelic:

EE3652E9-E1CF-452F-998E-ACB5580317DE.jpeg

Vente vente vente vente vente :arghh:

Masse lykke til idag. Bare noen få nervepirrende timer igjen!

Søt kjole. Hvor kjøpte du den?

Fin kjole! :)

Krysser fingre for at dere får leiligheten. :D

Nydelig kjole, du kledde den godt [emoji4]
Masse lykke til med budrunden!

Ikke tenk så mye på sf målet. Jeg lå hele veien godt over den røde streken, men fødte allikevel ei lita jente 8 dager på overtid.

Nydelig kjole, du kledde den godt [emoji4]
Masse lykke til med budrunden!

Ikke tenk så mye på sf målet. Jeg lå hele veien godt over den røde streken, men fødte allikevel ei lita jente 8 dager på overtid.

Ikke urolig for det, var mer på vektoppgang :) Blir uansett veldig overrasket om hun er stor ved fødsel sett familien vår :p

DA HAR VI BLITT BOLIGEIERE :D:D

Gratulerer! :D :D

Back
Topp