Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Nydelig mage fine du[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]

Fin du er[emoji7][emoji7]

24 + 2

Hjelpes, om 3 døgn er vi kanskje boligeiere! Helt sykt å tenke på.. Tenk om vi får den da?

Uken blir nok uansett full av ting som skjer: operasjon på lillemann imorgen, jordmor + svømming tirsdag, leilighetsstyr på onsdag, skriving av oppgave helst hele uken.. Føler det er noe jeg har glemt.

Torsdag fikk vi bag til vognen, så nå er vognen helt komplett med alt vi trenger :D

78CAC922-0DB6-4B03-B23F-434144FB55E3.jpeg

Utenom det har jeg vel bare bestilt en ting til gangen - ny knaggrekke, bare med en stående mops (ikke den på bildet):

F3F66301-FE47-42FB-BF3D-042639BD6C96.jpeg

Så nå leter jeg bare etter en passende kurv vi kan henge over til å ha småting i, får se hva jeg eventuelt finner :)

Gratulerer med 24 uker![emoji173]️ og så spennende med boligkjøp! Krysser fingrene for dere [emoji4][emoji4]

Wow, tida flyr! Ihvertfall for meg som følger med utenfra! Hurra hurra hurra og krysser fingrene for gode nyheter onsdag!

Så fin mage! Nå kjente jeg et lite stikk av savn ;)

Du får begynne å lage en avokado 2.0 om ikke lenge ;)

Har eggløsning i disse dager så er vel bare å hoppe i høyet!! :p
Nei huff, det ville vært litt ekstremt :wideyed:
Om et års tid... kanskje ;)

Har eggløsning i disse dager så er vel bare å hoppe i høyet!! :p
Nei huff, det ville vært litt ekstremt :wideyed:
Om et års tid... kanskje ;)

Hahaha, skulle tatt seg ut å være uforsiktig én gang nå og vipps sitte der :P

Et års tid høres jo fint ut :) Vi setter oss nok kanskje opp på fryseforsøk høsten 2019 om alt går fint. Får se an hvordan det går med jobb osv. Kanskje det utsettes litt til.. Hvem vet.

Hahaha, skulle tatt seg ut å være uforsiktig én gang nå og vipps sitte der :p

Et års tid høres jo fint ut :) Vi setter oss nok kanskje opp på fryseforsøk høsten 2019 om alt går fint. Får se an hvordan det går med jobb osv. Kanskje det utsettes litt til.. Hvem vet.

Hadde dere mange fryseegg nå? Husker ikke helt jeg ;)

Lykke til med boligjakten og operasjon på gullet. Håper dagene går fort

24 + 3

Hunden 6 tenner og én cyste mindre, jeg 7500 kroner fattigere :P Men han virker grei og maser egentlig bare etter maten sin, bjeffer på alle hundene på tv-en og er normale seg ;)

Ellers har jeg vært skikkelig trøtt i hele dag. Våknet opp før kl 7 og fikk ikke sove igjen. Så blir sofaen resten av kvelden :)

Godt vofsen ser ut til å ta det bra!
Sløv på sofaen og trøst deg med at han har det fint og dere er nærmere avklaring på ny bolig

24 + 4

Tikk takk, 21 timer igjen. Leiligheten vi også var på visning på gikk for 2,75 idag (takst 2,8) så da blir det spennende imorgen for vår del. 6 interesserte var det visst, så tror nok ikke det blir allverden mer på vår heller. Nervepirrende uansett! Helt sjukt at vi kanskje imorgen har kjøpt vår første bolig :eek:

Oppsummering av jordmortimen idag: symfysemål 24 cm (litt over rød strek), vekt -1 kilo fra start, ingenting i urin, fint blodtrykk, fin hjertelyd på 144 og fått meldt oss på fødselskurs + ammekurs (2 timer hver) i midten av juni før de har redusert bemanning. Også satt opp time uke 28 og 32 da hun begynte bli rimelig full. Etter det blir det trolig en time eller to hos noen av de andre da det er juli og uttak av ferie for mange av jordmødrene.

Og svømmingen var herlig som vanlig :smug:

24 + 4

Tikk takk, 21 timer igjen. Leiligheten vi også var på visning på gikk for 2,75 idag (takst 2,8) så da blir det spennende imorgen for vår del. 6 interesserte var det visst, så tror nok ikke det blir allverden mer på vår heller. Nervepirrende uansett! Helt sjukt at vi kanskje imorgen har kjøpt vår første bolig :eek:

Oppsummering av jordmortimen idag: symfysemål 24 cm (litt over rød strek), vekt -1 kilo fra start, ingenting i urin, fint blodtrykk, fin hjertelyd på 144 og fått meldt oss på fødselskurs + ammekurs (2 timer hver) i midten av juni før de har redusert bemanning. Også satt opp time uke 28 og 32 da hun begynte bli rimelig full. Etter det blir det trolig en time eller to hos noen av de andre da det er juli og uttak av ferie for mange av jordmødrene.

Og svømmingen var herlig som vanlig :smug:

Oj oj, så spennende altså!! Håper dere får leiligheten! Husker jeg kjøpte leilighet for første gang, det var en helt syyykt god følelse!! Så håper dere får den[emoji7][emoji7]

Og så fint at jordmortimen gikk bra og at dere har en plan fremover[emoji5][emoji5]

Oj oj, så spennende altså!! Håper dere får leiligheten! Husker jeg kjøpte leilighet for første gang, det var en helt syyykt god følelse!! Så håper dere får den[emoji7][emoji7]

Og så fint at jordmortimen gikk bra og at dere har en plan fremover[emoji5][emoji5]

Det er så nervepirrende. Og har gått så raskt! Er jo under en uke siden vi fikk lån liksom :P Helt sært. Men har skikkelig godfølelse, så håper vi kan smile godt imorgen :)

Greit med en plan med jordmor ja, så slipper jeg å stresse med at det er plass til meg hos henne. Vært veldig heldig og fått jordmoren alle i kommunen foretrekker nesten :P

Back
Topp