Nydelig mage fine du[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fin mage! Nå kjente jeg et lite stikk av savn
Du får begynne å lage en avokado 2.0 om ikke lenge
Har eggløsning i disse dager så er vel bare å hoppe i høyet!!
Nei huff, det ville vært litt ekstremt
Om et års tid... kanskje
Hahaha, skulle tatt seg ut å være uforsiktig én gang nå og vipps sitte der
Et års tid høres jo fint ut Vi setter oss nok kanskje opp på fryseforsøk høsten 2019 om alt går fint. Får se an hvordan det går med jobb osv. Kanskje det utsettes litt til.. Hvem vet.
Hadde dere mange fryseegg nå? Husker ikke helt jeg
Bare ene
Holder i massevis med et!
Lykke til med boligjakten og operasjon på gullet. Håper dagene går fort
24 + 4
Tikk takk, 21 timer igjen. Leiligheten vi også var på visning på gikk for 2,75 idag (takst 2,8) så da blir det spennende imorgen for vår del. 6 interesserte var det visst, så tror nok ikke det blir allverden mer på vår heller. Nervepirrende uansett! Helt sjukt at vi kanskje imorgen har kjøpt vår første bolig
Oppsummering av jordmortimen idag: symfysemål 24 cm (litt over rød strek), vekt -1 kilo fra start, ingenting i urin, fint blodtrykk, fin hjertelyd på 144 og fått meldt oss på fødselskurs + ammekurs (2 timer hver) i midten av juni før de har redusert bemanning. Også satt opp time uke 28 og 32 da hun begynte bli rimelig full. Etter det blir det trolig en time eller to hos noen av de andre da det er juli og uttak av ferie for mange av jordmødrene.
Og svømmingen var herlig som vanlig
Oj oj, så spennende altså!! Håper dere får leiligheten! Husker jeg kjøpte leilighet for første gang, det var en helt syyykt god følelse!! Så håper dere får den[emoji7][emoji7]
Og så fint at jordmortimen gikk bra og at dere har en plan fremover[emoji5][emoji5]