Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Så deilig med sånn oppfølging og noen som ser litt rundere på det.
Lykke til!!!!
Og 24 uker imorgen da gitt!

Så bra at dere har en bank som ser på deres situasjon og ikke er så firkantede som mange banker er :) Det høres absolutt veldig trygt ut at de er så involverte også, da vet dere at dere har råd til det.

Spennende tid fremover! :) Men ja, det tar mye tid og energi med ordning av finansiering, visninger, bud, kontraktsmøter o.l, ikke minst om man skal selge i tillegg. Vi solgte to leiligheter sist vi kjøpte i tillegg :hilarious:

24 fullgåtte uker

Tenk - fra idag så vil de gjøre alt for å redde jenten våres om hun skulle ha det travelt ut i verden. Vi satser på 13-14 uker til i magen, men godt å vite at hun kan reddes. Nå blir hver dag og uke fremover en milepæl med hensyn til sjanse for overlevelse og utvikling :dummy1:

Termin:
06.08.2018

Kjønn: En liten jente som skal hete Leah ❤️

Neste kontroll: Jordmor om 5 dager.

Vektendring: 1 kilo i pluss. Føler meg ikke tyngre annet enn større mage og pupper, men samtidig er det tungt å snu seg i sengen..

Kjenner du liv: Jeg kjenner henne ganske tydelig hver dag, våkner ofte av henne. Harde spark utenpå som blir fler og fler :D Det er en himmelsk følelse ❤️

Plager: Vondt bekken, kvalm og sliten. Tidvis hodepine også.. Stabil form med andre ord? Også hatt oppkast igjen..

Status jobb: 100 prosent sykemeldt.

Kosthold: Litt varierende fortsatt, sliter med lav matlyst på alt annet enn plommer..

Humør: Hormonella, som vanlig. Dog ikke så ille som tidligere med unntak av nå midt i boligstresset :p

Innkjøp: Overrasket med bag til vognen idag da familien savner litt å få kjøpt ting de også, haha. Fikk også med regntrekk og myggnett til den, så da var jo det i boks :)

Utstyr og annet vi mangler: alt til arvesengen (kjøpes dog først når jeg har sengen trygt i hus etter frakt fra Bergen), småting fra apoteket, vugge til vårt rom (om/hvis/når vi flytter før eller rett etter fødselen), småting til soverommet hennes om vi flytter (har egen liste på IKEA), produkter og diverse til meg etter fødsel.. Og sikkert andre småting vi har glemt. Hvis-om-atte leilighetskjøp går i boks selger vi trolig også stellebordet da alle leilighetene som er aktuelle har benk over vaskemaskin vi kan benytte oss av til det.

Hurra for ny uke[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Gratulerer med ny uke og en viktig milepæl! :Heartred

Gratulerer med 24 uker og lykke til med visning

Grattis med 24! :D

Gratulerer med 24 uker ❤️

Gratulerer med 24uker :)

Hvordan har det gått med visning?

Hvordan har det gått med visning?

Lagt inn bud på den ene vi var på. Egentlig litt i tvil hvem av de to vi likte best, men magefølelsen var virkelig på den vi la inn :D Så da blir det lange dager frem til onsdag gitt...

Så deilig! Den magefølelsen skal man ikke kimse av.
Lykke til!!'

Wow! Her skjer det mye [emoji2] Gratulerer med 24 uker og boliglån [emoji2] Spennende tider dette [emoji2]

24 + 1

Og prøver på magebilde igjen idag.. Men lite samarbeidsvillig BV med bilder. :shifty:

Gratulerer med 24 uker! :D :Heartred

Og krysser fingre for at budet blir godkjent, og at dere blir boligeiere om ikke lenge. :happy:

Gratulerer med 24 uker! :D :Heartred

Og krysser fingre for at budet blir godkjent, og at dere blir boligeiere om ikke lenge. :happy:

Takk takk :) Håper jeg kan juble onsdag ❤️

Fine Leah-magen

Back
Topp