Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Snakket med banken idag ang boliglån :) Skal sende inn en haug med ekstra papirer over helgen, men ser ut til at vi muuuuulig kan få lån fra høsten av. Det hadde jo i grunn vært rimelig fantastisk :D

Hurra for 23 uker:D

Grattis med 23 uker[emoji7][emoji7][emoji7][emoji16]

Og så spennende med mulig boliglån da [emoji1][emoji106]

Synes det er veldig gøy med åling og kaving inni magen så bare å glede seg til det og ❤️

gratulerer med 23 uker

Gratulerer med 23 uker!

Og spennende med mulig boligkjøp snart! :D Trenger jo litt ekstra plass i årene fremover nå så. :happy:

Åååh hår på magen hadde jeg masse av, lange svarte og fint :p De forsvant en eller annen gang etter fødselen!

Så herlig oppdatering! Er så sjalu med spark og bevegelser og herligheter, savner det sånn! Nyt det nyt det nyt det! 23 uker altså, tenk det :)

23 + 2

Drittdag.. Lei oppkast og dårlig form! Heldigvis blitt litt bedre så både fått strikket og spist nå i kveld. Håper jeg er mer oppegående i hodet i morgen..

Ellers drømmer jeg meg bort i barnerom om dagen. Gleder meg til å hente arvesengen og gjøre den i stand! Den ser nemlig slik ut nå:

E150FEC8-10A6-4C23-A2B3-E958198953F5.jpeg
A6DAEA28-6DF3-4FD3-B17B-E4D41F6B6BBF.jpeg

Snakket med banken fredag og kan hende vi får lån allerede fra høsten. Håper virkelig det slik at vi raskt kan komme oss i eget hjem med 2 soverom i god tid før søknad om barnehageplass. Spørs jo hvilken kommune vi må søke også. Så barnerommet er allerede planlagt (og ting på IKEA ligger ferdig planlagt i egen huskeliste) ❤️

Strikket litt på denne som tidligere skulle bli sparkebukse men som heller blir gjort om til heldress :) Mangler noen cm på siste beinet før de skal strikkes sammen videre!

C506E3E2-C3DF-4240-802F-4B4C2005C613.jpeg

Senga ligner på Sebra-sengen.
Så bra det ligger an til at dere kan flytte tidligere enn antatt.

Senga ligner på Sebra-sengen.
Så bra det ligger an til at dere kan flytte tidligere enn antatt.

Det er originalen til Sebra fra 40-tallet :) Juno.

Ja, hadde vært deilig om det gikk i boks!

23 + 3

Ikke allverden bedre form idag, men kaster ikke opp foreløpig i hvertfall. Håper å få skrevet litt om ikke så lenge.

Ellers sendt inn papirer inkl boligalternativer vi har sett på, budsjett, skattemeldinger og lignende :) Så da er det vel bare å vente. Litt 50/50 følelse på om vi får ja, men håpet er jo der!

23 + 3
Ikke allverden bedre form idag, men kaster ikke opp foreløpig i hvertfall. Håper å få skrevet litt om ikke så lenge.

Ellers sendt inn papirer inkl boligalternativer vi har sett på, budsjett, skattemeldinger og lignende :) Så da er det vel bare å vente. Litt 50/50 følelse på om vi får ja, men håpet er jo der!

Lykke til med lånesøknaden!
Vurderer dere fortsatt å flytte til Tbg?

Og god bedring!

Lykke til med lånesøknaden!
Vurderer dere fortsatt å flytte til Tbg?

Og god bedring!

Tror vi prøver å holde oss her utenfor Oslo i første omgang, så får vi heller se an markedet :)

Last edited:
Lykke til med lånesøknad.
Tenker dere bli i området der dere bor nå eller?

Og da var romper ferdig også gitt :D

372FAE23-1E6C-4FA7-983F-B75B044672AA.jpeg

Back
Topp