Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nydelig[emoji7][emoji7][emoji7]22 + 2
Se på dette da [emoji173]️
Vis vedlegget 251188
Olivesstrømpebukse, omslagsjakke i lang perlestrikk, djevellue, enkle sokker, smokkelenke i perlestrikk og en liten leke med lenke
Så nydelig sett
Nydelig[emoji7][emoji7][emoji7]
Du er flink[emoji169] Heldig liten frøken som får så mye fint hjemmestrikket[emoji7]
Jeg vet[emoji7][emoji7][emoji173] Utrolig koselig og ikke minst en fantastisk følelse å endelig få strikke til sin lille skatt[emoji173][emoji173]Er jo så koselig å strikke så smått og i rosa [emoji173]️
22 + 2
Se på dette da [emoji173]️
Vis vedlegget 251188
Olivesstrømpebukse, omslagsjakke i lang perlestrikk, djevellue, enkle sokker, smokkelenke i perlestrikk og en liten leke med lenke
Så nydelig sett [emoji173]️[emoji7] Lille Leah er utrolig heldig som har en så flink strikke-mamma.
Gratulerer med 22 uker! Og fy søren så mye fint du har fått handlet og laget! Var det på nettet du kjøpte uteklær?
Du er så god til å strikke at du kunne startet en egen liten strikkebutikk. For forum members only
Haha søta Stygt redd det måtte ha blitt unge nummer 2-3-4 på folk før de fikk bestillingen sin Går ikke allverden raskt haha. Men er koselig å gjøre når man er sykemeldt
Hvordan går det med deg og magen da?
Hehe ja skjønner virker veldig gøy å kunne strikke. Jeg skulle ønske jeg hadde tålmodigheten til å lære meg det Det går veldig bra, formen er så som så, men har fått tilbake litt mer av energien da..noe jeg er veldig fornøyd med. Ellers vokser magen. Er snart i uke 15 så tiden går ultralyd på fredag...blir spennende hvordan har du det om dagen da? Du har jo skrevet en del i dagboken da...men jeg spør for det
15 uker snart, herregud som tiden flyr! Godt formen er litt bedre Jobber du om dagen eller er du sykemeldt? Joda, går forsåvidt greit. Bare lei null energi og vondt bekken. Godt det ikke er såååååå mange måneder igjen Og ikke minst at våren er i anmarsj!
Ja den gjør faktisk det..selvom dagene har sneglet seg avgårde og...vært mye dårlig og har tatt verdensmesterskap i sofasliting. Jeg er sm ut uken, så satser jeg på at formen holder seg og at jeg kan begynne å jobbe litt igjen skjønner godt at du er lei. Er kvalmen blitt bedre da i det minste? Hjelper veldig på energien / formen at det er vår ja