Veien mot drømmenurket med litt hjelp

22 + 2

Se på dette da ❤️

BF25C585-1A38-4534-9874-287C618AF8FD.jpeg

Olivesstrømpebukse, omslagsjakke i lang perlestrikk, djevellue, enkle sokker, smokkelenke i perlestrikk og en liten leke med lenke :)

Så nydelig sett ❤️

22 + 2

Se på dette da [emoji173]️

Vis vedlegget 251188

Olivesstrømpebukse, omslagsjakke i lang perlestrikk, djevellue, enkle sokker, smokkelenke i perlestrikk og en liten leke med lenke :)
Nydelig[emoji7][emoji7][emoji7]

Du er flink[emoji169] Heldig liten frøken som får så mye fint hjemmestrikket[emoji7]

Er jo så koselig å strikke så smått og i rosa [emoji173]️
Jeg vet[emoji7][emoji7][emoji173] Utrolig koselig og ikke minst en fantastisk følelse å endelig få strikke til sin lille skatt[emoji173][emoji173]

Kjempefint sett. :Heartred:Heartred

22 + 2

Se på dette da [emoji173]️

Vis vedlegget 251188

Så nydelig sett [emoji173]️[emoji7] Lille Leah er utrolig heldig som har en så flink strikke-mamma.

Så søtt det ble! heldige lillejenta

Sååå fint! Du er flink! :)

Og se han fine ❤️

BA4AE12E-68C5-4B9B-9A33-9827214AC6F7.jpeg

Virkelig første babyen min dette :P

Gratulerer med 22 uker! Og fy søren så mye fint du har fått handlet og laget! Var det på nettet du kjøpte uteklær?

Du er så god til å strikke at du kunne startet en egen liten strikkebutikk. For forum members only :hilarious:

Du er så god til å strikke at du kunne startet en egen liten strikkebutikk. For forum members only :hilarious:

Haha søta ❤️ Stygt redd det måtte ha blitt unge nummer 2-3-4 på folk før de fikk bestillingen sin :P Går ikke allverden raskt haha. Men er koselig å gjøre når man er sykemeldt :)

Hvordan går det med deg og magen da? ❤️

Haha søta ❤️ Stygt redd det måtte ha blitt unge nummer 2-3-4 på folk før de fikk bestillingen sin :p Går ikke allverden raskt haha. Men er koselig å gjøre når man er sykemeldt :)

Hvordan går det med deg og magen da? ❤️

Hehe ja skjønner :-) virker veldig gøy å kunne strikke. Jeg skulle ønske jeg hadde tålmodigheten til å lære meg det:) Det går veldig bra, formen er så som så, men har fått tilbake litt mer av energien da..noe jeg er veldig fornøyd med. Ellers vokser magen. Er snart i uke 15 så tiden går:-) ultralyd på fredag...blir spennende:) hvordan har du det om dagen da? Du har jo skrevet en del i dagboken da...men jeg spør for det :-)

Hehe ja skjønner :) virker veldig gøy å kunne strikke. Jeg skulle ønske jeg hadde tålmodigheten til å lære meg det:) Det går veldig bra, formen er så som så, men har fått tilbake litt mer av energien da..noe jeg er veldig fornøyd med. Ellers vokser magen. Er snart i uke 15 så tiden går:) ultralyd på fredag...blir spennende:) hvordan har du det om dagen da? Du har jo skrevet en del i dagboken da...men jeg spør for det :)

15 uker snart, herregud som tiden flyr! Godt formen er litt bedre :) Jobber du om dagen eller er du sykemeldt? Joda, går forsåvidt greit. Bare lei null energi og vondt bekken. Godt det ikke er såååååå mange måneder igjen :P Og ikke minst at våren er i anmarsj!

15 uker snart, herregud som tiden flyr! Godt formen er litt bedre :) Jobber du om dagen eller er du sykemeldt? Joda, går forsåvidt greit. Bare lei null energi og vondt bekken. Godt det ikke er såååååå mange måneder igjen :p Og ikke minst at våren er i anmarsj!

Ja den gjør faktisk det..selvom dagene har sneglet seg avgårde og...vært mye dårlig og har tatt verdensmesterskap i sofasliting. Jeg er sm ut uken, så satser jeg på at formen holder seg og at jeg kan begynne å jobbe litt igjen :-) skjønner godt at du er lei. Er kvalmen blitt bedre da i det minste? Hjelper veldig på energien / formen at det er vår ja:-)

Ja den gjør faktisk det..selvom dagene har sneglet seg avgårde og...vært mye dårlig og har tatt verdensmesterskap i sofasliting. Jeg er sm ut uken, så satser jeg på at formen holder seg og at jeg kan begynne å jobbe litt igjen :) skjønner godt at du er lei. Er kvalmen blitt bedre da i det minste? Hjelper veldig på energien / formen at det er vår ja:)

Håper det går bedre med jobb til uken da :) Her er kvalmen mindre blitt heldigvis, så hjelper jo litt. Men sliter mye med utmattelse av ingenting og hodepine. Satser på vårluft hjelper ;)

Nydelig ❤️

Back
Topp