Eskimonika
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Himmelbarn
August 2018
Septemberhjertene 2018
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
gratulerer med 21 uker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pleier ikke omgangssyke vare toppen 2 dager?
Begynte med magesmerter mandag kveld, oppkast tirsdag ettermiddag som gav seg onsdag ettermiddag (hadde da kastet opp 15+ ganger, majoriteten kun magesyre), så var jeg resten av onsdagen og torsdagen rimelig uggen før det igjen idag tidlig startet og har nå kastet opp 8 ganger siden 8:30.. Har så vondt i magen og er så redd for om frøkna skades av dette Ringt legen, men de kan jo ikke gjøre allverden så lenge det ikke er snakk om dehydrering..
Hvordan går det med deg?
Gratulerer med 22 fullgåtte uker! Så greit at du får samme sum for vogna som du ga for den selv, syns jo det høres lurt ut å selge den og så heller se an ev. behov for en som har sittedel som kan snus mot. Hadde ikke jeg følt behovet for en stødig firehjulsvogn pga hvor jeg går mange av turene så hadde vi bare hatt babyjoggeren og sett an. Hvilken bag/farge tenker du? Anbefaler i alle fall deluxen over compacten, har noen cm mer å gå på i lengde og litt i bredda også. Jeg hadde så lyst på grå eller den blå/petrol, men kjøpte jo vogna på supertilbud og måtte bare ta den fargen de hadde tilbud på. Kjedelig.
Blir sort deluxe tenker jeg Har den i sort/grå demin på sportsdelen på GT. Hvilken farge har du?
Sort.
Hadde du city elite eller mini GT? Her ville jeg egentlig ha sort, men ble visst grå gitt..
Det er city elite vi har ja. Skulle jo egentlig bare ha den vogna, helt til jeg bare måtte ha en til nå. *host* Tror nok vi hadde klart oss veldig fint med bare den også, men det var denne kjøpetrangen da.
Jeg syns den gråfargen er veldig fin.
Kjenner igjen denne kjøpertrangen Er dere helt ferdige nå eller har du fortsatt litt moro igjen?
Du er virkelig rustet for aktivitet fra høsten av
Høsten er jo så fin (gitt at det ikke regner hele tiden), deilig luft og fine farger. Alltid så godt å være ute og i aktivitet i den perioden
Kos deg med sluttspurten av hyttepåsken