Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Hurra for 27 uker, og for hver dag som går nå uten fødsel! Lover jo heldigvis godt at hun har vokst som hun skal og scorer bra på testene. :Heartred

Gratulerer med 27 uker

Gratulerer med 27 uker! Måtte det bli flere til!

Hurra for 27 uker, og hver dag og time som hun fortsatt er i magen fremover!

Hurra for 27 uker! Skulle holdt seg inne i iallefall 10 til [emoji173]️

Oj hva er det jeg leser VictoriaH?[emoji15] krysser fingrene for at hun holder seg der i 2 mnd til og at ting roer seg og at du får reise hjem [emoji173]️ heier på dere!

Oj hva er det jeg leser VictoriaH?[emoji15] krysser fingrene for at hun holder seg der i 2 mnd til og at ting roer seg og at du får reise hjem [emoji173]️ heier på dere!
Ikke helt helgens planer nei ;) Blir nok værende en stund, forhåpentligvis rugende ❤️

Tenker på deg og heier på blivende mageboer så lenge som mulig! :Heartred

Oppdatering:

Da var man ferdig med drypp. 48 timer siden første lungemodning. Så da satser vi på at lite skjer den kommende tiden ;)

Klart oss 3 døgn nå etter første rie, frøkna og jeg ❤️

Krysser fingre for at det går bra nå, og at hun får være "Innabords" flere uker til. Jeg har planer om å få min før du får din altså, og han skal ikke komme før tidligst uke 38, så dere har værsågod å vente!! :hilarious:

Tenk på hvor sterk og tøff ei mor du kommer til å bli, som har måttet igjennom så mye på veien. :Heartred

Krysser fingre for at det går bra nå, og at hun får være "Innabords" flere uker til. Jeg har planer om å få min før du får din altså, og han skal ikke komme før tidligst uke 38, så dere har værsågod å vente!! :hilarious:

Tenk på hvor sterk og tøff ei mor du kommer til å bli, som har måttet igjennom så mye på veien. :Heartred

Han er ventet i slutten av mai ca? Det skal vi klare ;)

Han er ventet i slutten av mai ca? Det skal vi klare ;)

Om han ikke skifter leie ja, eller at nervene mine ikke klarer mer og jeg får igangsetting da. Om ikke så blir det nok omkring termin 12. juni. Men vi kan sette slutten av mai som mål først - og så skader det ikke å forskyve litt på det for din del! :D

Om han ikke skifter leie ja, eller at nervene mine ikke klarer mer og jeg får igangsetting da. Om ikke så blir det nok omkring termin 12. juni. Men vi kan sette slutten av mai som mål først - og så skader det ikke å forskyve litt på det for din del! :D

God deal :D

Jepp!

Men det er nok god sjanse for slutten av mai her da, for jeg kjenner at han fortsatt koser seg på tvers. :rolleyes:

De liker visst den stillingen :P

Skjønner dem godt jeg, hadde også heller lagt meg på tvers enn å stå på hodet i flere uker. :hilarious:

Min ligger i stressless posisjon :P Ligget sånn hver UL ;)

27 + 1

Lite spennende her, heldigvis! Ligger no bare her.. Kjenner henne veldig tydelig og det er godt det. Hun var 1070 gram onsdag kveld, antar hun kanskje er bikket 1150 gram idag da :) Sterke og tydelige spark, men hun har lagt seg i tverrleie og ikke endret stillingen sin siden. Så blir KS hvis det skulle skje noe nå.

Ellers håper jeg virkelig på å få tatt en dusj snart, litt lenge siden sist :shy: De har jo dusjstol der inne så ser ikke helt problemet :angelic:

Planen for dagen er vel bare å ligge her da. Begynt på et lite teppe og en liten lue.. Man vet jo aldri. Om ikke vi får bruk for det (noe jeg virkelig håper at vi ikke får) kan jo i hvertfall luen doneres og teppet bli en liten koseklut. Godt å ha et konkret mål og noe å gjøre disse dagene :)

6EEB5730-DE9D-4E97-BA83-9974569CF2D8.jpeg

Tenker masse på deg[emoji173]️[emoji173]️

Back
Topp