Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke helt helgens planer nei Blir nok værende en stund, forhåpentligvis rugendeOj hva er det jeg leser VictoriaH?[emoji15] krysser fingrene for at hun holder seg der i 2 mnd til og at ting roer seg og at du får reise hjem [emoji173]️ heier på dere!
Krysser fingre for at det går bra nå, og at hun får være "Innabords" flere uker til. Jeg har planer om å få min før du får din altså, og han skal ikke komme før tidligst uke 38, så dere har værsågod å vente!!
Tenk på hvor sterk og tøff ei mor du kommer til å bli, som har måttet igjennom så mye på veien.
Han er ventet i slutten av mai ca? Det skal vi klare
Om han ikke skifter leie ja, eller at nervene mine ikke klarer mer og jeg får igangsetting da. Om ikke så blir det nok omkring termin 12. juni. Men vi kan sette slutten av mai som mål først - og så skader det ikke å forskyve litt på det for din del!
God deal
Jepp!
Men det er nok god sjanse for slutten av mai her da, for jeg kjenner at han fortsatt koser seg på tvers.
De liker visst den stillingen
Skjønner dem godt jeg, hadde også heller lagt meg på tvers enn å stå på hodet i flere uker.