Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Angående utstyr: talkum trenger ikke vi, potetmel gjør samme nytten.
Vi har ikke kjøpt noen flere flasker enn de som kom i gratispakkene.

Ellers tenker jeg du gjør lurt i å begynne å hamstre ting i større størrelser. Vi har brent gjennom en str i måneden. Så er greit å ha mer av større ting enn små. Feks den minste dyna brukte vi knapt i senga før den ble for liten der, kjekt å ha neste str klar.

Har også en ubrukt stol til badebalje liggende om du vil ha [emoji23] sånne ting er ikke like praktisk som man tror før ungen er der.

Angående utstyr: talkum trenger ikke vi, potetmel gjør samme nytten.
Vi har ikke kjøpt noen flere flasker enn de som kom i gratispakkene.

Ellers tenker jeg du gjør lurt i å begynne å hamstre ting i større størrelser. Vi har brent gjennom en str i måneden. Så er greit å ha mer av større ting enn små. Feks den minste dyna brukte vi knapt i senga før den ble for liten der, kjekt å ha neste str klar.

Har også en ubrukt stol til badebalje liggende om du vil ha [emoji23] sånne ting er ikke like praktisk som man tror før ungen er der.

Ser det litt an med de stelleproduktene :)

Tenkte roe ned litt handligen nå. Har jo en del tøy i 50-74, og ting som større dyne tenker jeg vi ønsker oss til jul. Er det nødvendig før så kjøper vi det heller da. Greit å se hva vi trives med først av både materiale og størrelser :) Tenker bruke den minste dynen i vognen de første månedene og heller bruke teppe eller sovepose i sengen da det er mer praktisk ved samsoving kan jeg tenke meg.

Stol til badebalje tviler jeg på at vi kjøper, da må vi eventuelt få den med eller få i gave :P

Gratulerer med 18 uker og straks OUL[emoji173]️[emoji173]️

18 + 1

2 dager igjen til OUL! Er så spent/nervøs/nysgjerrig på om det er fortsatt er Leah inni der. Hadde nemlig mareritt i natt at det ikke var det. Er jo for all del ingen krise om hun plutselig er blitt Lucas, men har vendt meg til at det er en liten jente inni der ❤️

Ellers blir nok dagen idag og imorgen tilbragt slik, pluss en liten rusletur med hundene :)

8253ABFA-D2B1-44F4-B062-529315380EDD.jpeg

Gratulerer så mye med å ha passert 18 uker, og masse lykke til på OUL i morgen. Håper det blir en fantastisk opplevelse [emoji173]️

Lykke til på OUL i morgen! :)

Gratulerer så mye med å ha passert 18 uker, og masse lykke til på OUL i morgen. Håper det blir en fantastisk opplevelse [emoji173]️

Med masse aktivitet og liv i magen så håper jeg (og tørr tro) det blir en magisk opplevelse - godt å få se henne igjen ❤️

Alt bra med dere? :)

Tusen takk :) Håper det går fint med deg for tiden ❤️

Joda, går fint her altså. Kjenner at nå er jeg helt i pausemodus, og det er egentlig litt godt. :) Og likevel ganske spennende å snoke masse her inne siden jeg teller jo ned i bakhodet hele tiden. :p

Joda, går fint her altså. Kjenner at nå er jeg helt i pausemodus, og det er egentlig litt godt. :) Og likevel ganske spennende å snoke masse her inne siden jeg teller jo ned i bakhodet hele tiden. :p

August dere skulle i gang i Porsgrunn? :) Heier i hvertfall på deg helt i mål ❤️

August dere skulle i gang i Porsgrunn? :) Heier i hvertfall på deg helt i mål ❤️

Ja, det er planen, men fortsatt ikke fått "holdt av plass", men fikk tr nå så skal melde inn og skal se om jeg får lov å holde av nå. :D :p

Masse lykke til i morgen <3 <3 Tenk at du skal få oppleve OUL! Nå er det jo bare sjarmøretappen igjen :D

Åååå, masse lykke til på OUL! Kos deg med opplevelsen[emoji173]️ tenk at du nærmer deg halvveis! Tida flyyyr

Lykke til i morgen ❤️

Lykke til på OUL

Lykke til i morgen [emoji4][emoji171]

Lykke til i morgen! ❤️

Lykke til i morgen :)

Back
Topp