Gratulerer med fin og vel overstått OUL.
Tenker på det selv hver gang jeg er på venterommet på gyn, på hvor vondt det var å sitte der sammen med de som spent gledet seg til ultralyd og satt og skravla om fremtidsplaner - mens vi selv hadde mista. Helt hjerterått at en må sitte på samme venterom da, at de ikke har mulighet for en litt mer skjerma plass for de som behøver det.
Var helt magisk.. Men sitter igjen med en bittersøt følelsen for å være ærlig. Det var veldig vondt å sitte på venterommet på Rikshospitalet, denne gangen av en gledelig grunn. Hjertet mitt blør for de stakkars parene som skulle inn feil dør - inn til IVF seksjonen. Det viser hvor kort det er mellom himmelen og helvete. Og det var egentlig veldig vondt å sitte der. Kjente det var godt at magen kunne gjemmes litt unna, ikke strutte foran de som fortsatt har det vondt..
Tenker på det selv hver gang jeg er på venterommet på gyn, på hvor vondt det var å sitte der sammen med de som spent gledet seg til ultralyd og satt og skravla om fremtidsplaner - mens vi selv hadde mista. Helt hjerterått at en må sitte på samme venterom da, at de ikke har mulighet for en litt mer skjerma plass for de som behøver det.