Masse lykke til i morgen[emoji4][emoji173]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
18 + 1
2 dager igjen til OUL! Er så spent/nervøs/nysgjerrig på om det er fortsatt er Leah inni der. Hadde nemlig mareritt i natt at det ikke var det. Er jo for all del ingen krise om hun plutselig er blitt Lucas, men har vendt meg til at det er en liten jente inni der
Ellers blir nok dagen idag og imorgen tilbragt slik, pluss en liten rusletur med hundene
Vis vedlegget 246975
Jeg drømte noen dager før OUL at den ene var jente jeg bare gjentok i drømmen"nei, det er ikke mulig! det er ikke mulig!". Og det var det ikke heller
Masse lykke til i morgen. Og Hils til Leah fra guttene mine ❤
Nydelig frøken[emoji173][emoji173][emoji173] Herlig at alt var perfekt[emoji7][emoji7] Nå er du jaggu snart halvveis å[emoji1][emoji7]18 + 3 og OUL
Ultralyden viste oss en liten frøken med perfekte mål og alt var som det skulle [emoji173]️
Vis vedlegget 247232
Ja den stolen står ikke på lista over det jeg anbefaler folk [emoji23]Ser det litt an med de stelleproduktene
Tenkte roe ned litt handligen nå. Har jo en del tøy i 50-74, og ting som større dyne tenker jeg vi ønsker oss til jul. Er det nødvendig før så kjøper vi det heller da. Greit å se hva vi trives med først av både materiale og størrelser Tenker bruke den minste dynen i vognen de første månedene og heller bruke teppe eller sovepose i sengen da det er mer praktisk ved samsoving kan jeg tenke meg.
Stol til badebalje tviler jeg på at vi kjøper, da må vi eventuelt få den med eller få i gave
Så fin liten jente dere har på vei [emoji7] Er det ikke magisk å endelig ha fått fullført en OUL? Herlig at det endelig blir baby på dere [emoji173]️Med masse aktivitet og liv i magen så håper jeg (og tørr tro) det blir en magisk opplevelse - godt å få se henne igjen [emoji173]️
Alt bra med dere?
Så fin liten jente dere har på vei [emoji7] Er det ikke magisk å endelig ha fått fullført en OUL? Herlig at det endelig blir baby på dere [emoji173]️
Alt er veldig fint her. E er en herlig gutt, og jeg koser meg bare mer og mer sammen med han [emoji7] Bare å glede seg!