Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For en god oversikt du har! Har du ammepute ? Anbefaler cozyfix på det varmeste!
Ser ut som du har det meste syns jeg [emoji2] Jeg har blitt helt avhengig av talkum til stumpen (og foldene i lysken) til mini. Så kanskje det kunne vært noe? Jeg syns sånne kremer er noe klin, vet andre er uenig med meg altså.
Jeg hadde også et par bokser med mme i skapet i tilfelle rottefelle. Og et par Dr.Browns flasker.
Hvilke vogner har du kjøpt? Og den uroen med stativ, hvor har du kjøpt det? [emoji16]
Åja okei jeg elsker den fordi da er begge armene frie og siden den er anbefalt av barnefysioterepaut så merker den er god for meg og for henne. Det blir jo noen timer ammingHar kjøpt en helt enkel en, de halvmånene. Cosyfix syns jeg ikke var noe særlig når stemoren min hadde denne til småsøskne mine
Tenker at med ny overmadrass er det ikke noe problem med madrassen.
Du har tidligere snakket om at dere har flytteplaner etter hvert. Noen konkrete tanker om når? tenker at kanskje en bedside crib hadde vært ok istedet for sprinkelseng de første månedene? Litt bedre plass på soverommet inntil videre. Hvor bred seng har dere? Kunne dere evt hatt en smalere så lenge dere bor der? eller er det mulighet for å vri litt rundt på møbleringen av rommet?
Ser ut som du har det meste du trenger i starten [emoji4] jeg hadde nesten ikke kjøpt noe før etter uke 20 jeg [emoji14]
skjønner. Håper dere finner det som fungerer bestHadde egentlig flytteplaner, men av ymse årsaker så blir det nok ikke før hun er over året. Om vi fjerner ene nattbordet så skal det nok gå. Får bare lære meg å sove ytterst Smalere seng hjelper lite da den står på tvers (dvs at den må stå 2 meter ut av veggen uansett).
Godt å få videre sykemelding da.
Når får du svar på blodprøvene ? Ikke noe godt å klø slik
Hunder er god terapi
Høres ut som veldig bra oppfølgning! det er nok betryggendeVet ikke når jeg får svar, men regner jo med at hun ringer meg mandag om de fant noe. Hun skrev dog opp at jeg skulle ha OUL den dagen så mulig tirsdag da kanskje. Men hun sa at av flere ting i svangerskapet så tok hun det veldig seriøst, spesielt med min forhistorie av forhøyede verdier og dårlig helse grunnet dette. Klør bare mer og mer, så håper de finner noen løsning.
Veldig god terapi
Høres ut som veldig bra oppfølgning! det er nok betryggende
Hva slags type hunder har dere ?