Hun sparker Åh, fine lille jenten min. Så sterk og fin, bare 2 uker igjen til vi skal se henne
Så herlig
Og så heldig! Jeg kjente ikke liv før uke 22 og det tok enda noen uker før de ble tydelige/harde
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun sparker Åh, fine lille jenten min. Så sterk og fin, bare 2 uker igjen til vi skal se henne
Beste følelsen å kjenne herlige babyspark[emoji7][emoji7][emoji7][emoji173][emoji173][emoji173]Hun sparker [emoji173]️ Åh, fine lille jenten min. Så sterk og fin, bare 2 uker igjen til vi skal se henne
17 fullgåtte uker
Vis vedlegget 245687
Badedraktmagen lyver litt da (heldigvis)
Termin: 06.08.2018
Kjønn: En liten jente [emoji173]️
Neste kontroll: OUL om 10 dager
Vektendring: Fortsatt ned 1 kilo.
Kjenner du liv: Kjenner en del, spesielt om jeg drikker kaldt eller skal sove. Mest helt nederst i magen. Mistenker morkaken ligger høyere.
Plager: Vondt bekken og sliten.
Status jobb: 100 prosent sykemeldt.
Kosthold: Samme som forrige uke egentlig. Kanskje litt bedre, men ikke noen særlig matlyst. Spiser ofte fordi jeg må.
Humør: Hormonella.. Og lett irritabel.
Innkjøp: Kjøpt litt tøy, men får roe ned innkjøpene videre
Tanker om fødselen: Kort oppsummert ønsker jeg minst mulig innblanding, god informasjon fra jordmor, at samboer skal hjelpe meg huske på pustingen, lille inne hos oss hele tiden etter fødsel og mest mulig ro. Opprinnelig ønsker jeg ikke epidural, men åpen om det blir nødvendig eller om jeg føler behovet. Har også lyst til å benytte meg av badekar og akupunktur om mulig!
Andre tanker: Har tidvis sterk redsel for å miste henne. Er blitt så tilknyttet og må frem med doppleren oftere enn sist uke av redsel. Heldigvis er hun da flink til å gjerne bevege litt på seg. Litt smålei er jeg også av å være hjemme og i dårlig form. Skal ta opp dette med jordmor.. Ingen god kombo å være redd og på randen til deprimert
Også var det meg og shopping dååå... Gikk helt fint til vi kom til en Next butikk. Fy så billig! Ble utrolige 4 pysjer, kjole, body, lue og smekke til 450 kroner cirka! Herregud sier bare jeg
Vis vedlegget 245734 Vis vedlegget 245735 Vis vedlegget 245736 Vis vedlegget 245737
Såå fint
Så mye fint[emoji7][emoji173]Også var det meg og shopping dååå... Gikk helt fint til vi kom til en Next butikk. Fy så billig! Ble utrolige 4 pysjer, kjole, body, lue og smekke til 450 kroner cirka! Herregud sier bare jeg [emoji173]️
Vis vedlegget 245734 Vis vedlegget 245735 Vis vedlegget 245736 Vis vedlegget 245737
Herlig.
Digger den vofsen din
Første 6 måneder (eventuelt hele første året) ville jeg brukt helt ny madrass. MEN om du ender med å samsove hele perioden hvor det er aktuell problemstilling så er jo en pent brukt madrass perfekt. Vi brukte ikke egen seng før han var ett år. Så kanskje vente og se an? Heldigvis ikke alt man må ha før fødsel.
https://www.lub.no/forebygging/forebygging-av-krybbedod (les punktet om ren og fast madrass).