~Ønskebarn17&19
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
Såå fint mage
Lykke til med bachelor!
Lykke til med bachelor!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldige skjønningen da, litt ekstra dulling er lov.Og får igjen sove i sengen + få vom i over ei uke så da er nok han fornøyd en stund
Bekkenet varierer. Nå har jeg ikke gått/gjort så mye mandag og onsdag denne uken (og da har det vært normalt ubehag), tirsdag var jeg nok litt dum og dro på shopping og idag har jeg bøyd meg så mye for å plukke opp han + sittet litt vel anspent. Men det går som det går. Bedre enn sist uke Blir dog ikke så mye aktivitet eller jobbing fremover grunnet bekkenet og lite energi.
Ble litt mer enn forventet..
Ikke prøvd det ennå, skal sjekke ut
Ser det der, stakkars liten. Og så kjedelig å måtte tilbake igjen. Veterinærtjenester er dyrt også, og så blir de jo så medtatte når det er så mye. Men satser på at han kommer seg raskt både nå og da, og ikke får noe problem seinere.
Kan se litt innvikla ut i starten, men jeg syns det er en super teknikk. Så lenge en ikke skal strikke mye mønster da, da syns jeg det blir knotete å i alle fall strikke to ermer/bein/votter samtidig. Men bruker gjerne magic loop om jeg strikker bare en også, foretrekker det fremfor å bruke fem pinner.
Gratulerer med 16 uker.
Sånn er det.Dyrt for lommeboken, men verre for sjelen til mammaen..
Sånn er det.
Godt hovedpersonen virker til å ta det greit.
Godt å høre og godt for mammahjertetHan virker helsigvis overraskende sprek
Så flink du er! Send over litt strikkemotivasjon plisBuksen ferdig
Vis vedlegget 244541
Den er ikke sååååå mørk rosa som på bildet da, vet ikke hva som skjedde
Hun sparker [emoji173]️ Åh, fine lille jenten min. Så sterk og fin, bare 2 uker igjen til vi skal se henne