Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Så herlig følelse, Victoria

Ingen følelse er like herlig ❤️

Ferdig med jakken og startet på nytt prosjekt. Olivesstrømpebukse, men med ribb nederst, ikke bein. Likte ikke helt beina på den strømpebuksen (føler de vil bli klamme) så bedre med sokker på :)

EC609F81-24C0-4D86-86F8-4EB6C8A46900.jpeg
47DDAA5D-7BA9-495B-8239-6CCAA4063CFE.jpeg

Heldig liten jente som skal få bruke alle disse fine mamma-strikkede tingene

15 + 6

Litt småstressa idag.. Ludvig (hunden) skal til veterinæren for å trekke tenner. Får helt fnatt når han skal under narkose grunnet hans "manglende" nese. Stoler veldig på de hos veterinæren, men ekkelt om det plutselig skjer noe med lillemann. De som sier bekymringene først kommer når man får barn har ikke hatt en hund, eller annet kjæledyr før..

Pasienten selv tar det med strålende ro foreløpig ❤️

C584797F-5523-43A5-B8CE-05E8B7DC4550.jpeg

Vakringen.
Forstår stresset og bekymringene. Godt de er dyktige hos veterinæren

Håper det går bra hos veterinæren! Skjønner bekymringen, hater sjøl når mine må sederes.

Og fint strikketøy. :Heartred Du har ikke prøvd magic loop på buksebeina? Jeg har brukt det på ermer før, og testet det på buksa jeg strikker nå (første bukse jeg strikker) og det er jo helt suverent. :D Blir ferdig med begge to samtidig. :)

Håper det går bra hos veterinæren! Skjønner bekymringen, hater sjøl når mine må sederes.

Og fint strikketøy. :Heartred Du har ikke prøvd magic loop på buksebeina? Jeg har brukt det på ermer før, og testet det på buksa jeg strikker nå (første bukse jeg strikker) og det er jo helt suverent. :D Blir ferdig med begge to samtidig. :)

Enig. Jeg bruker alltid magic loop. Ermer, votter, buksebein, sokker. Genial teknikk. :D

Ble litt mer enn forventet..

Ikke prøvd det ennå, skal sjekke ut :)

Blæh, for en dag! En liten tanntesten ble til større operasjon grunnet cyste rundt en tann som ikke kom opp. Så vi må tilbake om 3 uker da de ikke ble ferdige og fordi det er samme problem på motsatt siden også. Resulterte jo i 6 timer hos veterinæren, behov for smertestillende og mer betatt hund enn forventet. Godt jeg er sykemeldt, forlater han ikke med det første.

Og dyrt som fy for lommeboken. 5000.- + medisiner idag og sikkert samme om 3 uker.

Men men godt vi har forsikring. Og han virker jo i grei form tross dagens uforutsette hendelser ❤️

Blæh, for en dag! En liten tanntesten ble til større operasjon grunnet cyste rundt en tann som ikke kom opp. Så vi må tilbake om 3 uker da de ikke ble ferdige og fordi det er samme problem på motsatt siden også. Resulterte jo i 6 timer hos veterinæren, behov for smertestillende og mer betatt hund enn forventet. Godt jeg er sykemeldt, forlater han ikke med det første.

Og dyrt som fy for lommeboken. 5000.- + medisiner idag og sikkert samme om 3 uker.

Men men godt vi har forsikring. Og han virker jo i grei form tross dagens uforutsette hendelser ❤️

Huff. God bedring til den firbeinte. :Heartred

Huff, stakkars klompen og mammahjertet.
God bedring. Godt han virker i ok form ihvertfall. Hvordan går det med bekkenet ditt?

Huff, stakkars klompen og mammahjertet.
God bedring. Godt han virker i ok form ihvertfall. Hvordan går det med bekkenet ditt?

Og får igjen sove i sengen + få vom i over ei uke så da er nok han fornøyd en stund :)

Bekkenet varierer. Nå har jeg ikke gått/gjort så mye mandag og onsdag denne uken (og da har det vært normalt ubehag), tirsdag var jeg nok litt dum og dro på shopping og idag har jeg bøyd meg så mye for å plukke opp han + sittet litt vel anspent. Men det går som det går. Bedre enn sist uke ;) Blir dog ikke så mye aktivitet eller jobbing fremover grunnet bekkenet og lite energi.

16 uker :D

BCA82F23-DA01-46C4-BE3E-5BE7FBA3F4F2.jpeg

Termin:
06.08.2018

Kjønn: En liten jente ❤️

Neste kontroll: OUL om 17 dager, jordmor om 31 dager.

Vektendring: Fortsatt ned 1 kilo.

Kjenner du liv: Jeg kjenner henne ganske tydelig hver dag, ikke sterke spark, men dulting nederst i magen. Spent på å få vite på OUL eksakt hvor på framsiden morkaken ligger. Tviler på at den ligger så lavt.

Plager: Vondt bekken, kvalm og sliten. Tidvis hodepine også..

Symptomer: Samme som vanlig egentlig, i tillegg til flere tegn fra lille.

Status jobb: 100 prosent sykemeldt.

Kosthold: Litt bedre enn forrige uke egentlig. Lite matlyst, grønnsaker og middagsmat frister minimalt, men får i meg totalt sett mer mat.

Humør: Hormonella, men også litt bekymret for den lille firbeinte babyen min.. Gruer meg til han på nytt skal gjennom det han gjorde igår om 3 uker..

Innkjøp: Kjøpt litt på BarnasHus: ammepute, ullsett, fleecedress, smokk og litt på IKEA: 2 overmadrasser, flere laken, sovepose, lekematte. Har også kjøpt en lekegrind brukt for 400.- inkl madrass, så fornøyd med den.

Tanker om fødselen: Kort oppsummert ønsker jeg minst mulig innblanding, god informasjon fra jordmor, atsamboer skal hjelpe meg huske på pustingen, lille inne hos oss hele tiden etter fødsel og mest mulig ro_Opprinnelig ønsker jeg ikke epidural, men åpen om det blir nødvendig eller om jeg føler behovet. Har også lyst til å benytte meg av badekar og akupunktur om mulig!

Andre tanker: Har mye bekymringer for den lille pelsdotten, samtidig beroliger frøkna i magen meg ganske ofte med at ting er OK der inne. Ellers stresser jeg litt med å skrive på bacheloroppgaven min (får hodepine etter kort tid), får se hvordan det går seg til. Og veldig spent på om hun fortsatt mangler tut om 2,5 uke!

Back
Topp