Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Åh! Jeg så utstyrstråden til august, som du har opprettet. Og jeg begynte å gråte litt av glede for deg, tenk at du endelig skal bli mamma :Heartred er bare litt mer ko-ko enn vanlig av sprøytene, glad jeg har solbriller :love2

Åh! Jeg så utstyrstråden til august, som du har opprettet. Og jeg begynte å gråte litt av glede for deg, tenk at du endelig skal bli mamma :Heartred er bare litt mer ko-ko enn vanlig av sprøytene, glad jeg har solbriller :love2

Og snart er det din tur ❤️

14 + 5

Snart ferdig med jakken :) Mangler bare perlestrikk på sidene hvor knapper og hull skal være! Det får bli om noen dager, lei den nå :P

82F57055-C016-4CBE-B867-37D918B630B4.jpeg

Du er så flink til å strikke, Victoria

14 + 6

Er så sinnsykt lei bekkenet mitt nå! Er så vondt :(

klem
Håper det blir bedre snart. Hjelper det med pute mellom knærne?

Alltid lov å håpe

Føler med deg som har fått det så tidlig! :Heartred Jeg blir straffa nå for å ha gått på kjøpesenteret i et par timer. Men, jeg er lite plaga og det er bare av og til - så jeg har skikkelig sympati med dere som har mer eller mindre konstant vondt altså.

Føler med deg som har fått det så tidlig! :Heartred Jeg blir straffa nå for å ha gått på kjøpesenteret i et par timer. Men, jeg er lite plaga og det er bare av og til - så jeg har skikkelig sympati med dere som har mer eller mindre konstant vondt altså.

Vært konstant vondt noen dager nå, tidligere var det levbart. Får håpe det ikke forblir sånn i 25 uker til :(

Vært konstant vondt noen dager nå, tidligere var det levbart. Får håpe det ikke forblir sånn i 25 uker til :(

Det er ikke låsning da, som kiropraktor eller noe kan hjelpe med?

Det er ikke låsning da, som kiropraktor eller noe kan hjelpe med?

Nei.. Var hos manuellterapeut som utelukkende jobber med dette og hun sa alle leddene i bekkenet er løse, både bak og foran. Bruker bekkenbelte når jeg går ute, har varmtvannstrening med andre gravide tirsdager og skal i teorien gjøre noen øvelser daglig hjemme, men mer var visst ikke noe vits :(

Nei.. Var hos manuellterapeut som utelukkende jobber med dette og hun sa alle leddene i bekkenet er løse, både bak og foran. Bruker bekkenbelte når jeg går ute, har varmtvannstrening med andre gravide tirsdager og skal i teorien gjøre noen øvelser daglig hjemme, men mer var visst ikke noe vits :(

Nei så innmari kjipt! :sorry: Godt premien i slutten er verdt det. :Heartred

Nei så innmari kjipt! :sorry: Godt premien i slutten er verdt det. :Heartred

Ja det er alt som gjør det nogenlunde levbart ❤️

Ser dystert ut med jobb før permisjon med denne formen her.. Tror ikke jeg er skapt til å bli gravid jeg.. :P

Gaah, så kjipt med bekkenløsning allerede :(
Jeg fikk i uke 20, og det ble lenge nok med plager...
I feel U ❤️

Back
Topp