Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hipp hurra for 2. trimester!! Det gikk fort
Gratulerer med 2. trimester.
Husk at det er veldig sjelden det går galt om alt var bra på UL så sent som du har vært nå (egentlig om alt var bra på UL uke 10 og utover.) Det finnes jo dessverre aldri noen garantier her i livet når det gjelder dette (som vi jo er sterkt klar over akkurat nå og), men det er absolutt mest sannsynlig at dere får babyen deres.
Skjønner deg veldig godt. Jeg klarte ikke helt å tro det før babyen(e) var født, begge gangene jeg var gravid.Ja, men det er vanskelig å ikke tenke hva om.. Håper den frykten blir mindre når jeg begynner kjenne daglige spark og tegn fra frøkna. Men akkurat nå er det egentlig bare skummelt
Det hjelper godt når du får stadige påminnelserJa, men det er vanskelig å ikke tenke hva om.. Håper den frykten blir mindre når jeg begynner kjenne daglige spark og tegn fra frøkna. Men akkurat nå er det egentlig bare skummelt
Ja, men det er vanskelig å ikke tenke hva om.. Håper den frykten blir mindre når jeg begynner kjenne daglige spark og tegn fra frøkna. Men akkurat nå er det egentlig bare skummelt
Åh, nydelig!
Må skyndte meg å bli ferdig med det ene baby-prosjektet jeg har på pinnene nå sånn at jeg kan begynne på hentesett her også.
Hvilket hentesett tenker du strikke?
Jeg tror jeg har landet på minsten-jakke og bukse fra klompelompe, men at jeg strikker det i Lerke fra Dale garn i stedet for merino. Så også noen som flytta perlestrikken/mønsteret på armen på jakka i stedet for i raglan-fellinga, og det var egentlig litt fint så spørs om det blir litt justeringer.