Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Hipp hurra for 2. trimester!! :D Det gikk fort :wideyed:

Gratulerer!!! Med jente på vei (velkommen i klubben) og med 2.trimester og med vel gjennomført UL :Heartpink:wav

Gratulerer med 2. trimester. :Heartred

Husk at det er veldig sjelden det går galt om alt var bra på UL så sent som du har vært nå (egentlig om alt var bra på UL uke 10 og utover.) Det finnes jo dessverre aldri noen garantier her i livet når det gjelder dette (som vi jo er sterkt klar over akkurat nå og), men det er absolutt mest sannsynlig at dere får babyen deres. :Heartred

Gratulerer med 2. trimester. :Heartred

Husk at det er veldig sjelden det går galt om alt var bra på UL så sent som du har vært nå (egentlig om alt var bra på UL uke 10 og utover.) Det finnes jo dessverre aldri noen garantier her i livet når det gjelder dette (som vi jo er sterkt klar over akkurat nå og), men det er absolutt mest sannsynlig at dere får babyen deres. :Heartred

Ja, men det er vanskelig å ikke tenke hva om.. Håper den frykten blir mindre når jeg begynner kjenne daglige spark og tegn fra frøkna. Men akkurat nå er det egentlig bare skummelt :(

Ja, men det er vanskelig å ikke tenke hva om.. Håper den frykten blir mindre når jeg begynner kjenne daglige spark og tegn fra frøkna. Men akkurat nå er det egentlig bare skummelt :(
Skjønner deg veldig godt. Jeg klarte ikke helt å tro det før babyen(e) var født, begge gangene jeg var gravid.
Må prøve å tenke positivt likevel, det er sjeldent en mister så sent.

Det hjelper godt når du får stadige påminnelser :Heartred

Og som et lite vink til mor fant jeg tydelig den raske hjertelyden til frøkna. Hun smatt unna etter noen sekunder, men noen få sekunder var alt jeg trengte idag ❤️

Det forstår jeg veldig godt. Jeg begynte egentlig først å slappe av litt etter OUL, enda vi hadde siste tidlige UL ikke så veldig lenge før det. :p Og selv etter OUL så var jeg ganske opptatt av alle grensene og utvikling, risikoer osv. (Selv om jeg kjente bevegelse, men bevegelse hjelper helt klart altså). Så jeg skal absolutt ikke late som det er helt enkelt å senke skuldrene og tenke superpositivt hele tiden: MEN det er mye enklere å minne andre på det, når det ikke gjelder en selv. Så vi andre kan minne deg på at du absolutt mest sannsynlig blir mamma til sommeren, og at det nå er absolutt mest sannsynlig at alt går veldig veldig bra. :Heartred

gratulerer med 14 uker, andre trimester og nydelig mage

14 + 1

Tilbragt dagen tur/retur Sverige med litt handling (mamma skulle innom polet og hytten vår). Kjenner det ble litt vel mye, så godt sofaen skal nytes resten av helgen med unntak av ting jeg må (lufte hund, dusje, sove). Og fått et par småting til i jentebunken vår ❤️

3BD53E31-3AE7-4E62-AE33-D7BDAA2C30D6.jpeg

2 pysj i 50/56, 1 pysj 56, body 50 (skal med hentesett), 2 strømpebukse i ull 68/74 (varer nok hele vinteren) og diverse garn med påfølgende prosjekter :)

Gratulerer med passerte 14 uker og fin shopping

Hurra for 14 uker snupp[emoji8][emoji8][emoji8] Så mye fint du har kjøpt[emoji173][emoji173]

Åh, nydelig! :love7

Må skyndte meg å bli ferdig med det ene baby-prosjektet jeg har på pinnene nå sånn at jeg kan begynne på hentesett her også. :happy:

Åh, nydelig! :love7

Må skyndte meg å bli ferdig med det ene baby-prosjektet jeg har på pinnene nå sånn at jeg kan begynne på hentesett her også. :happy:

Hvilket hentesett tenker du strikke? :)

Ååh så flink du er å strikke :Heartred:Heartred
Jeg er så stygt treig å strikke at det er latterlig :laughing014 bruker å legge det fra meg også blir det liggende i et halvt år.

Tenk at du er 14uker allerede :Heartbigred det er jo helt sprøtt at tiden har flydd sånn siden du ble gravid :flower

Hvilket hentesett tenker du strikke? :)

Jeg tror jeg har landet på minsten-jakke og bukse fra klompelompe, men at jeg strikker det i Lerke fra Dale garn i stedet for merino. Så også noen som flytta perlestrikken/mønsteret på armen på jakka i stedet for i raglan-fellinga, og det var egentlig litt fint så spørs om det blir litt justeringer. :p

Jeg tror jeg har landet på minsten-jakke og bukse fra klompelompe, men at jeg strikker det i Lerke fra Dale garn i stedet for merino. Så også noen som flytta perlestrikken/mønsteret på armen på jakka i stedet for i raglan-fellinga, og det var egentlig litt fint så spørs om det blir litt justeringer. :p

Så spennende! Her blir det blåklokkejakke i tillegg til den romperen :) Og så blir det nok en olivesstrømpebukse i rosa i tillegg! Får se hvor langt jeg kommer med alle disse prosjektene, er "heldigvis" rundt 5,5-6 mnd til fødsel ennå :P

Back
Topp