Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herregud! Det er så surrealistisk at det er en liten frøken inni magen som spreller fornøyd. Tenk at jeg skal bli mamma, og det til ei lita frøken Jeg er på mange måter spent, men samtidig livredd. Forholdet mellom meg og min egen mor har av mange grunner vært turbulent under barndommen og vi er vel mer venner enn mor/datter den dag idag også. På en side er jeg veldig klar over hva jeg skal gjøre annerledes, på den andre siden livredd for å ikke få noe godt forhold til min egen datter - ødelagt litt av mitt eget morsforhold. Kanskje derfor jeg innerst inne håpet det var gutt selv om jeg kjenner etter ultralyden at det var jente som føltes mest naturlig og ønsket. Var litt redd jeg skulle reagere negativt ved beskjed om jente, men kjente med en gang en ny følelse av kjærlighet jeg ikke har kjent på før. Og et ekstra behov for å beskytte.
Kan ikke tenke meg at det er noen fare for at du skal gjøre feil som gjør at det vil skli ut mellom deg og din datter.
Du er en reflektert, motivert og fornuftig ung dame, og vil nok klare å gjøre gode valg gjennom livet!
Du blir nok en supermamma!!
Enig med Avocado.
også tenker jeg at bare det at du sier du er klar over hva du skal gjøre annerledes er gull. Det er ikke alltid ting blir som man har tenkt og man må svelge en del kameler, men det høres ut som dette kommer til å gå veldig fint.
Var du langt nok nede? Kan hende du skal ekstremt langt ned enda på tross av hvor flott mage du har fått.Doppleren kom idag, men fant ikke hjertelyden Hun var jo vanskelig på ultralyden også så får prøve litt senere Fant henne liksom ikke heller slik jeg pleier, men lå helt flatt.
Var du langt nok nede? Kan hende du skal ekstremt langt ned enda på tross av hvor flott mage du har fått.
Og brukte du noe gele/glidemiddel/aloe vera eller liknende på proben? Du trenger det.
Burde være riktig, men kan kreve ekstremt med tålmodighet. husk at du også kan høre lydene fra hun flytter seg også, ikke bare hjertefrekvensenBrukte det som fulgte med (sånn gel) og var helt nedi under trusekanten overalt der nede Men får legge meg til rette etterpå og prøve mer
Burde være riktig, men kan kreve ekstremt med tålmodighet. husk at du også kan høre lydene fra hun flytter seg også, ikke bare hjertefrekvensen
Herlig. Er ganske morsomt å høre bevegelsene også og da vet du jo hun har det fint selv om du ikke hører hjertet hennesHørte hjertet en pitteliten stund, men så flyttet hun seg (kom et brak haha)