Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Jeg var også helt overbevist om gutt frem til uke 13-14, så snudde det plutselig og jeg ble overbevist om jente [emoji4] så kanskje din tro hadde snudd også dersom du hadde fått vite det senere!
Supersøt den pysjen [emoji7]har kjøpt den selv!

Jeg var også helt overbevist om gutt frem til uke 13-14, så snudde det plutselig og jeg ble overbevist om jente [emoji4] så kanskje din tro hadde snudd også dersom du hadde fått vite det senere!
Supersøt den pysjen [emoji7]har kjøpt den selv!

Ja, kanskje det. Hadde dog en følelse siste uken at det var jente, tror bare jeg ikke helt turte tenke det da jeg var sikker på at det skulle komme en gutt. Men så var det visst jente ❤️

Ja, kanskje det. Hadde dog en følelse siste uken at det var jente, tror bare jeg ikke helt turte tenke det da jeg var sikker på at det skulle komme en gutt. Men så var det visst jente [emoji173]️

[emoji173]️[emoji173]️

Åå, se på den fine lille jentebabyen da [emoji7] For en deilig følelse du må ha nå!! Og heldiggris som får shoppe jenteklær [emoji16] Jeg synes det er såå mye mer fint til jente enn til gutt [emoji28] Gratulerer så mye, nå skal du bli mamma du og [emoji173]️

Åå, se på den fine lille jentebabyen da [emoji7] For en deilig følelse du må ha nå!! Og heldiggris som får shoppe jenteklær [emoji16] Jeg synes det er såå mye mer fint til jente enn til gutt [emoji28] Gratulerer så mye, nå skal du bli mamma du og [emoji173]️

Blir dyrere med jente gitt :P Takk takk ❤️

Gratulerer med ei lita jente på vei og velkommen i jentegjengen, VictoriaH❤️ Kjempe stas! Slapper du mer av nå??

Gratulerer med ei lita jente på vei og velkommen i jentegjengen, VictoriaH❤️ Kjempe stas! Slapper du mer av nå??

Gleder meg til å bli jentemamma (må bare venne meg til det) ❤️ Ja, veldig avslappet. Som han sa tidligere idag så skal det veldig veldig mye til for at det skal gå galt nå. Og alt av målinger som kan gjøres idag viser helt normale funn, helt etter boka. Så det er veldig godt. Samboer har også delt det med resten av gutta, og det er stort for han. Tydelig at han også slapper mer av etter denne opplevelsen :)

Gratulerer så mye med jente :D

13 + 0 og ny ukesoppdatering!

28D1308D-203E-43C8-BC7C-803B4589232E.jpeg

Termin:
06.08.2018

Kjønn: En liten jente ❤️

Neste kontroll: OUL når jeg er 18+3. Legetime 2/2, jordmor først i mars/april.

Vektendring: Fortsatt ned 1-2 kilo.

Kjenner du liv: Var det da.. Jeg har i over en uke trodd det, og tror det egentlig fortsatt. Men så viser det seg at morkaken er foranliggende, så da blir jeg jo usikker. Dog må jeg holde på samme sted som han hadde ultralydapparatet og i følge han ligger da morkaken over det igjen. Så kanskje, kanskje ikke.

Plager: Vondt bekken som ble verre denne uken og fortsatt vondt i arm etter fall, ellers kvalme og generelt bare utslitt. Også fått migrene et par ganger siste tiden.

Symptomer: Større pupper, vondt bekken, kvalm og en del murringer i magen. Sliter med magen også.

Status jobb: 100 prosent sykemeldt.

Kosthold: Samme som forrige uke egentlig. Lite matlyst, grønnsaker og middagsmat frister egentlig minimalt.

Humør: Hormonella haha!

Innkjøp: Kjøpt 2 kjoler og 1 pysj etter ultralyden idag + bestilt uro, helseteppe, bekkenbelte og solbeskyttelse til bilen på Jollyroom og noen småting i råsa fra HM :D

Tanker om fødselen: Kort oppsummert ønsker jeg minst mulig innblanding, god informasjon fra jordmor, at samboer skal hjelpe meg huske på pustingen, lille inne hos oss hele tiden etter fødsel og mest mulig ro. Opprinnelig ønsker jeg ikke epidural, men åpen om det blir nødvendig eller om jeg føler behovet. Har også lyst til å benytte meg av badekar og akupunktur om mulig!

Andre tanker: Har ikke følt på en ro de siste månedene som idag når lille jenta vår ble erklært (foreløpig) 100 prosent frisk på UL. Veldig deilig å få bekreftet at alle organer fungerer som de skal, at lille har det bra og at det ikke er noen umiddelbare bekymringer ❤️

Last edited:
Det er ikke at du kjenner pulsen der da? Det gjorde jeg veldig tidlig i alle fall, og her er også morkaken på framsiden. Jeg trodde også det var liv jeg kjente ganske tidlig, men har i ettertid konkludert at det må ha vært pulsen min jeg har kjent, i kombinasjon med ymse luft. :p Det er jo uansett veldig tidlig å skulle kjenne noe som førstegangfødende.

Jeg er så glad for at alt har gått bra nå, endelig ble det din tur! :Heartred

Det er ikke at du kjenner pulsen der da? Det gjorde jeg veldig tidlig i alle fall, og her er også morkaken på framsiden. Jeg trodde også det var liv ganske tidlig, men har i ettertid konkludert at det må ha vært pulsen min jeg har kjent, i kombinasjon med ymse luft. :p Det er jo uansett veldig tidlig å skulle kjenne noe som førstegangfødende.

Jeg er så glad for at alt har gått bra nå, endelig ble det din tur! :Heartred

Kjenner pulsen også innimellom, men pulsen dulter jo ikke borti :P Nei, det får bli et mysterium det der..

Jeg hadde morkaka foran med førstemann og kjente første bevegelse i uke 17[emoji4]

Gleder meg til å bli jentemamma (må bare venne meg til det) ❤️ Ja, veldig avslappet. Som han sa tidligere idag så skal det veldig veldig mye til for at det skal gå galt nå. Og alt av målinger som kan gjøres idag viser helt normale funn, helt etter boka. Så det er veldig godt. Samboer har også delt det med resten av gutta, og det er stort for han. Tydelig at han også slapper mer av etter denne opplevelsen :)
Så godt å høre:joyful: Unner deg dette så vanvittig mye! Nå kommer tiden til å rase avgårde fremover også, er de 12 første ukene som er tråkke. Gleder meg til oppdateringene dine fremover❤️

Kjenner pulsen også innimellom, men pulsen dulter jo ikke borti :p Nei, det får bli et mysterium det der..

Jeg hadde morkake forran, men kjente liv i uke 16, og mannen kjente utenpå i uke 18! Så kan helt klart være lille som sparker og turner inni magen! :)

Back
Topp