Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Grstulerer Når du kjenner liv, så er det ingen tvil. Veldig få førstegangsgravide som kjenner liv så tidlig.
Får nok uansett ikke svar på hva det er, men syns det er rart om det ikke er frøkna også. Men er jo såpass tidlig at man blir i tvilJeg er ikke enig med miss_30. Jeg var usikker på om det var liv jeg kjente fra uke 15-18, men når det ble tydeligere i uke 18 var det ingen tvil om at jeg hadde kjent det samme de tidligere ukene, bare svakere og sjeldnere. Jeg har morkaken foran og har kjent svakt liv fra uke 15 til 17, litt mer i uke 18 og svært tydelig fra uke 19. Første gang jeg kjente det utenpå var i slutten av uke 19. Dette er da svært indviduelt men uke 12-13 er kanskje litt tidlig ja.
Jo, jeg var veldig i tvil i første svangerskap på om det var liv jeg kjente Etterhvert ble det tydeligere, og da skjønte jeg at det var liv jeg hadde kjent.Grstulerer Når du kjenner liv, så er det ingen tvil. Veldig få førstegangsgravide som kjenner liv så tidlig.
Jeg var veldig i tvil, siden jeg kjente noe allerede i uke 15, men visste ikke om det var luftbobler som sprakk (gass) eller baby. Men i uke 16 kom det såpass ofte og hver dag at det umulig kunne være luft. Og det ble mer og mer klart for hver uke at det var baby. Så jeg var veldig usikker!
Så fint navn[emoji7][emoji7]Tror også vi har landet helt på fornavnet - her kommer nok en liten frøken som skal hete Leah [emoji173]️
Så fint navn[emoji7][emoji7]
Ift å kjenne liv så er det fullt mulig ganske så tidlig.
Men som regel i starten er det som en fiskehale som slår eller luftbobler som sprekker.
Når du lytter med doppler kan du høre svosjing fra at hun flytter rundt på seg og du kan høre hvordan hjertelyden flytter seg rundt i magen.
Noen har også nervepunkter som gjør at de innvendig kan kjenne liv på de punktene. Å kjenne liv er ikke bare å sitte med hånden på utsiden og kjenne det dit...
For en fin liten bump, og sååå flink du er til å strikke[emoji7][emoji7]