Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Klarer du å telle slagene i 10 sekunder?13 + 5
Begynner å lure på om det er min hjertefrekvens/lyd jeg har hørt de siste dagene.. Kjipt. Finner henne ikke nå som jeg må høre etter et rask tog som de kaller det.. Og da blir jo mammahjertet stresset
13 + 5
Begynner å lure på om det er min hjertefrekvens/lyd jeg har hørt de siste dagene.. Kjipt. Finner henne ikke nå som jeg må høre etter et rask tog som de kaller det.. Og da blir jo mammahjertet stresset
Klarer du å telle slagene i 10 sekunder?
Jeg fant mest sannsynlig hjertelyden ista for første gang.. var en lyd jeg ikke har hørt hittil denne graviditeten
Du finner den nok etter hvert
Hos jm synes jeg lyden til baby høres mer "klikketi-klakkete" ut om du forstår? Pulsen min og navlesttengen er mer svosjete og fosterbevegelsene er sånn som når man skurrer klær o.l. borti mikrofonen på tlf [emoji14]
Om du tenker deg hvor fort hjertet ditt slår når du har 170 (f.eks) i puls så kan du tenke deg hvilken rytme du skal høre etter.
Husk bare å ikke sitt med doppleren for lenge og ofte. Den sender ut varmebølger som kan varme opp fostervannet og baby
Det er dine ja.De lå på rundt 80-90/min de jeg kjente idag, så det er mine. Får se om noen dager igjen, legger den pent bort en stund
Hun er sikkert bare litt sjenert enda, hun har jo avslørt ganske mye siste uka så [emoji14]Legger den pent vekk til helgen jeg
Hun er sikkert bare litt sjenert enda, hun har jo avslørt ganske mye siste uka så [emoji14]
Dessuten må man visst treffe ryggen, som jm forklarte en student når jeg var på kontroll. Så om jenta di liker å ligge mot magen din så kan det jo være derfor? Eller som du sier så fikk du jo magen tidlig pga hormonene ift ivf, så kan jo være av livmorveggen er litt tykk? ELLER at morkaka lå foran da, det har helt sikkert litt å si
Du finner nok hjertelyden om ikke lenge.
Så håpløst av NAV da. Håper de rydder kjapt opp etter seg, selv om det kanskje er å håpe på for mye. Men du får nå sykepenger i alle fall, de bare bruker uhorvelig lang tid ...
Gratulerer med 2. trimester[emoji7][emoji7]
Ja, dukket plutselig opp 2 trimester i appen nå Håper bare det betyr at formen blir bedre snart.. Fikk 4 ukers sykemelding igjen idag, hun sa hun så på hele meg at det var eneste riktige.. Heldigvis har jeg en fantastisk flott lege!
Helt herlig!! Tenk at du skal bli mamma[emoji7][emoji7]
Slike leger er gull!!! Har det jeg også[emoji7]
Og snart ramler du etter [emoji173]️