Gaah, så kjipt med bekkenløsning allerede
Jeg fikk i uke 20, og det ble lenge nok med plager...
I feel U
Utrolig hva man venner seg til.. Over 10 uker siden jeg ble sykemeldt for det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gaah, så kjipt med bekkenløsning allerede
Jeg fikk i uke 20, og det ble lenge nok med plager...
I feel U
Husk at du kan få hjelpemidler om det blir værre. Vet om flere som har hatt god hjelp av krykker og i verste fall rullestol i perioder. Kan være greit å begynne snuse litt på sånt om du allerede er så plaga.
Herlig med shopping.
Hvordan går det med formen nå?
Det er jo verdt det, selvfølgelig. Ikke minst den dagen du holder henne i armene.Den er like elendig, om ikke verre. Så alt må planlegges, fra dusjing til handling. Men men, så sparker hun plutselig og da er det verdt det
Hvordan går det med deg?
Det er jo verdt det, selvfølgelig. Ikke minst den dagen du holder henne i armene.
Men vondt når du må planlegge så i detalj for klare gjennomføre.
Det går greit. Merker at energinivået er på bånn og jeg ikke orker så mye. Hviler idag fordi det ble for mye igår + at jeg brygger på noe.
Godt det da, Victoria.Ja, blir litt kjipt i lengden. Og om formen er OK tuller gjerne bekkenet litt ekstra Men har maks 6 måneder, helst 5, igjen og det er nok verdt det i lengden Heldigvis har vi det meste av ting i hus, så trenger ikke å løpe i butikkene med det første.
Du får ta det rolig og hvile godt
15 + 4
Utfordret meg selv litt idag og tok turen på IKEA + barnas hus. Og selvfølgelig ble det litt shopping på frøkna:
- 2 overmadrasser til sprinkelseng (lettere å vaske)
- 4 hvite laken
- lekematte
- fleecedress i 74
- ullsett i 62 og 68
- liten rosa smokk
- sovepose 0/6 mnd
- ammepute
Vis vedlegget 243921
Lekegrind fikk vi i hus igår, 80x80 med madrass til 400.- Og fikk tittet på bagdelen til babyjoggeren og bestemt meg for å kjøpe den
Venners venner dag?
Venners venner noe haha All ull/fleece fra Reflex var på 50 prosent, mens smokken og ammeputen fikk jeg 25 prosent rabatt på Litt over 700 kroner for 2 ullsett, 1 fleecedress, ammepute og en smokk er innafor
Så det på FB og tenkte du utnyttet deg av tilbudet.