Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du testet i dag?![]()
Gratulerer så mye igjen, krysser fingrene for at spira holder seg! ❤Da var symptomene reelleJaja. Da er det bare håpe at spira klorer seg fast IGJEN..:/ 12 dpoVis vedlegget 213752Vis vedlegget 213753Vis vedlegget 213754
Da var symptomene reelleJaja. Da er det bare håpe at spira klorer seg fast IGJEN..:/ 12 dpoVis vedlegget 213752Vis vedlegget 213753Vis vedlegget 213754
Gratulerer så mye igjen, krysser fingrene for at spira holder seg! [emoji173]
Åå, gratulerer!Krysser fingrene for at det går bra denne gangen [emoji173]
Tusen takk dereJa har ikke trua på noenting, men sånn er det jo. Jeg er en veldig realist
Håper dette frøet forblir nå da
![]()
Det skjønner jeg. Det postive er at med lave forventinger så blir du mindre skuffet og sjansene for å bli positivt overrasket er godeDu hadde mistet 2 ganger? I hvilke uker? Får man ikke "noe for det" før man har mistet 3 ganger, er det sånn?
Gratulerer så masse!! <3
Hurra! [emoji1] Så arti å lese! Skjønner bekymringene dine, krysser alt for at det går bra denne gangen!
Gratulerer så mye!!! Du begynner 2017 med spire i magen, nå må det bare holde helt ut![]()
Så fin nyttårsgave! Gratulerer så mye <3
Åååh, gratulerer så mye med spiren, Vause. Denne gang må det bli en terminspire [emoji173]
Gratulerer så mye igjen
Krysser at jeg kan for at spiren sitter fram til termin denne gange![]()