Happy for stigning Vis vedlegget 215399
Hurra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Happy for stigning Vis vedlegget 215399
Hurraaa!Happy for stigning Vis vedlegget 215399
Hurra
Hurraaa!
Så bra, Vause! [emoji1][emoji7][emoji173] Nå skal du bare kose deg hjemme du. Homeland er bra!! Får ikke sett den siste sesongen før den kommer på Netflix jeg da...I dag er jeg 6+2 og vi så et bittelite hjerte som slo på UL <3 Ny UL om 3 uker Fastlegen spurte om jeg hadde lyst til å komme XD Selvfølgelig vil jeg det Ble også sykmeldt i 3 uker pga. Kvalme. Så nå må jeg få tiden til å gå Glad homeland har startet opp igjen.
Så bra, Vause! [emoji1][emoji7][emoji173] Nå skal du bare kose deg hjemme du. Homeland er bra!! Får ikke sett den siste sesongen før den kommer på Netflix jeg da...
I dag er jeg 6+2 og vi så et bittelite hjerte som slo på UL <3 Ny UL om 3 uker Fastlegen spurte om jeg hadde lyst til å komme XD Selvfølgelig vil jeg det Ble også sykmeldt i 3 uker pga. Kvalme. Så nå må jeg få tiden til å gå Glad homeland har startet opp igjen.
Hurra! Nyt tiden hjemme og gratulerer med bankende hjerte
I dag er jeg 6+2 og vi så et bittelite hjerte som slo på UL <3 Ny UL om 3 uker Fastlegen spurte om jeg hadde lyst til å komme XD Selvfølgelig vil jeg det Ble også sykmeldt i 3 uker pga. Kvalme. Så nå må jeg få tiden til å gå Glad homeland har startet opp igjen.
Hvor ser du den siste sesongen?
Gratulerer med hjerte?
Hvor ser du den siste sesongen?
Gratulerer med hjerte?
Hipp hurra! [emoji1] Gratulerer med dette! Vil si det er en stor milepæl, for har man først sett et bankende hjerte i 8+ så går det stort sett riktig vei [emoji122][emoji122][emoji122][emoji173]8+6. UL i dag viste en liten kropp på 2cm med et bankende hjerte. Lille spira lagde noen bevegelser også<3 Fastlegen sitt UL apparat er noe mer uklart enn andre sitt ser jeg. Men så ihvertfall hode og stumpVis vedlegget 218208
Tenk så LITE ubrukelig du egentlig er! Du bruker energien din på å lage bittesmå organer, og koblinger i en avansert minihjerne [emoji7] For hvert sekund som går med kvalme og følelse av ubrukelighet så skjer det små men likevel uendelig store mirakel inne i deg!Dagene går. Jeg er sykmeldt og kvalm. Føler meg ubrukelig, trøtt og null energi. Er 10+5 i dag, så håper formen stiger snart. 12 ukers kontroll hos FL 3.mars og organrettet UL 6.mars, gleder meg Dagene kunne gått litt fortere