Vause - #Livetpåvent

Vause

Glad i forumet
MayDay2021
Tenk så LITE ubrukelig du egentlig er! Du bruker energien din på å lage bittesmå organer, og koblinger i en avansert minihjerne [emoji7] For hvert sekund som går med kvalme og følelse av ubrukelighet så skjer det små men likevel uendelig store mirakel inne i deg! :)
Bare et par uker til 12ukers- grensa nå, og da begynner det kanskje å roe seg litt. Hvordan har du pleid å være før i svangerskap?

Du er så god du Lille Lykke<3 Takk for oppmuntrende ord:) Med dattra mi var jeg kvalm til uke 17 og kastet opp ved stress i hele svangerskapet:/ men har jo vært litt annerledes denne gangen her:)

Vause

Glad i forumet
MayDay2021
11+6 og i dag er jeg 90% sikker på at jeg kjente knøttet sprelle når jeg lå på siden. Hadde armen hvilende over magen, så kjente det ganske godt:) Håper det er riktig og at baby'n har det bra. Med dattera mi kjente jeg liv i uke 15.

Vause

Glad i forumet
MayDay2021
12+0 i dag:) Tenkte å fortelle venninner at jeg er gravid 12+6 etter TUL, men nå kribler det fælt:) Flere har annonsert at de er gravide den siste tiden. Det er dog ikke så spennende med meg. Alle vet vi mista i sommer og at vi prøver så.

• Liker
Reactions: TKW

endeli'85

Forelsket i forumet
12+0 i dag:) Tenkte å fortelle venninner at jeg er gravid 12+6 etter TUL, men nå kribler det fælt:) Flere har annonsert at de er gravide den siste tiden. Det er dog ikke så spennende med meg. Alle vet vi mista i sommer og at vi prøver så.
Desto større glede at du er gravid igjen da:happy:

Vause

Glad i forumet
MayDay2021
12+2 og jeg har kjent fiskehale bevegelser nå de to siste dagene også. På venstre side hver gang. Håper at det er baby<3 må jo være det:p

• Liker
Reactions: TKW

Blue_

Gift med forumet
Lykke til, snuppa[emoji173]️

Vause

Glad i forumet
MayDay2021

Vause

Glad i forumet
MayDay2021
Ååh, gleder meg!

Var det utvendig eller innvendig?

Utvendig. Jeg spurte om jeg skulle tisse først og sekretæren sa det var en fordel. Skjønte det når han trykket hardt:p baby'n lå fortsatt langt ned på meg da.

Blue_

Gift med forumet
Utvendig. Jeg spurte om jeg skulle tisse først og sekretæren sa det var en fordel. Skjønte det når han trykket hardt:p baby'n lå fortsatt langt ned på meg da.

Aha... Takk for tipset[emoji4]

Topp