Vause - #Livetpåvent

Tenk så LITE ubrukelig du egentlig er! Du bruker energien din på å lage bittesmå organer, og koblinger i en avansert minihjerne [emoji7] For hvert sekund som går med kvalme og følelse av ubrukelighet så skjer det små men likevel uendelig store mirakel inne i deg! :)
Bare et par uker til 12ukers- grensa nå, og da begynner det kanskje å roe seg litt. Hvordan har du pleid å være før i svangerskap?

Du er så god du Lille Lykke<3 Takk for oppmuntrende ord:) Med dattra mi var jeg kvalm til uke 17 og kastet opp ved stress i hele svangerskapet:/ men har jo vært litt annerledes denne gangen her:)
 
11+6 og i dag er jeg 90% sikker på at jeg kjente knøttet sprelle når jeg lå på siden. Hadde armen hvilende over magen, så kjente det ganske godt:) Håper det er riktig og at baby'n har det bra. Med dattera mi kjente jeg liv i uke 15.
 
12+0 i dag:) Tenkte å fortelle venninner at jeg er gravid 12+6 etter TUL, men nå kribler det fælt:) Flere har annonsert at de er gravide den siste tiden. Det er dog ikke så spennende med meg. Alle vet vi mista i sommer og at vi prøver så.
 
  • Liker
Reactions: TKW
12+0 i dag:) Tenkte å fortelle venninner at jeg er gravid 12+6 etter TUL, men nå kribler det fælt:) Flere har annonsert at de er gravide den siste tiden. Det er dog ikke så spennende med meg. Alle vet vi mista i sommer og at vi prøver så.
Desto større glede at du er gravid igjen da:happy:
 
12+2 og jeg har kjent fiskehale bevegelser nå de to siste dagene også. På venstre side hver gang. Håper at det er baby<3 må jo være det:p
 
  • Liker
Reactions: TKW
Lykke til, snuppa[emoji173]️
 
Ååh, gleder meg!

Var det utvendig eller innvendig?

Utvendig. Jeg spurte om jeg skulle tisse først og sekretæren sa det var en fordel. Skjønte det når han trykket hardt:p baby'n lå fortsatt langt ned på meg da.
 
Utvendig. Jeg spurte om jeg skulle tisse først og sekretæren sa det var en fordel. Skjønte det når han trykket hardt:p baby'n lå fortsatt langt ned på meg da.

Aha... Takk for tipset[emoji4]
 
Back
Topp