Vause - #Livetpåvent

17 dpo - 4+3 (4+5 sist mens)
I dag tok jeg en CB vanlig strektest. Tok den 12 dpo, da fikk jeg svak strek. I dag ble teststreken sterkere en kontrollstreken raskere enn 30 sek:) På søndag 19 dpo skal jeg ta en ny digital:) Forrige måned som endte i SA, da økte ikke digital på 1 uke, forholdt seg på 1-2 uker, så håper å se 2-3 uker på søndag:)
12 dpo
ImageUploadedByBV Forum1483693445.442476.jpg
17 dpo
ImageUploadedByBV Forum1483693458.329498.jpg
Graf i dag
ImageUploadedByBV Forum1483693474.889596.jpg
 
17 dpo - 4+3 (4+5 sist mens)
I dag tok jeg en CB vanlig strektest. Tok den 12 dpo, da fikk jeg svak strek. I dag ble teststreken sterkere en kontrollstreken raskere enn 30 sek:) På søndag 19 dpo skal jeg ta en ny digital:) Forrige måned som endte i SA, da økte ikke digital på 1 uke, forholdt seg på 1-2 uker, så håper å se 2-3 uker på søndag:)
12 dpo
Vis vedlegget 214398
17 dpo
Vis vedlegget 214399
Graf i dag
Vis vedlegget 214400

Fantastisk test! Så herlig :)<3
 
4+5 (EL) 5+0 (Sist TR)
I dag fikk jeg 2+3 på digital og jubler for det:) Trur jeg tørr å bevege meg over i sep.forum med dagboken. Blir litt trist å forlate dere andre, men jeg skal følge med dere<3 Dere har vært en sykt fin støtte dette halve året<3 Takk for det:)
ImageUploadedByBV Forum1483860658.445077.jpg
Jeg kan vel droppe tempingen snart:p
ImageUploadedByBV Forum1483860682.088603.jpg
 
4+5 (EL) 5+0 (Sist TR)
I dag fikk jeg 2+3 på digital og jubler for det:) Trur jeg tørr å bevege meg over i sep.forum med dagboken. Blir litt trist å forlate dere andre, men jeg skal følge med dere<3 Dere har vært en sykt fin støtte dette halve året<3 Takk for det:)
Vis vedlegget 214612
Jeg kan vel droppe tempingen snart:p
Vis vedlegget 214613

Masse lykke til videre! Dette går veien skal du se <3
 
Så fantastisk Vause, jeg er så glad på dine vegne. Nå skal det gå bra! Ingen tvil:)
Klem
 
4+5 (EL) 5+0 (Sist TR)
I dag fikk jeg 2+3 på digital og jubler for det:) Trur jeg tørr å bevege meg over i sep.forum med dagboken. Blir litt trist å forlate dere andre, men jeg skal følge med dere<3 Dere har vært en sykt fin støtte dette halve året<3 Takk for det:)
Vis vedlegget 214612
Jeg kan vel droppe tempingen snart:p
Vis vedlegget 214613
Sikkert greit å slippe å tempe :p Leste at tempen kunne dippe mens man var gravid, noe som var normalt, men da slapp man å få hjertet i halsen og bli stressa uten grunn :)
Kooos deg med graviditeten :D
 
I dag er jeg 5+2 ut i fra sist TR og 5+0 ut i fra EL dato. Litt kvalm, ømme pupper og menssmerter. Går ofte på do for å se om det har kommet blod, kjenner jeg er veldig redd for det. På fredag skal jeg ta en ny digital, håper den viser 3+, det er en liten trøst. Skal prøvd meg inn på TUL hos fastlegen i uke 7-8.
 
Last edited:
I dag er jeg 5+2 ut i fra sist TR og 5+0 ut i fra EL dato. Litt kvalm, ømme pupper og menssmerter. Går ofte på do for å se om det har kommet blod, kjenner jeg er veldig redd for det. På fredag skal jeg ta en ny digital, håper den viser 3+, det er en liten trøst. Skal prøvd meg inn på TUL hos fastlegen i uke 7-8.
Jeg heier på deg og skjønner at du er redd. Hadde garantert vært det selv. Men jeg har trua og bare husk at det er svært lite du kan gjøre feil :)
 
I dag er jeg 5+2 ut i fra sist TR og 5+0 ut i fra EL dato. Litt kvalm, ømme pupper og menssmerter. Går ofte på do for å se om det har kommet blod, kjenner jeg er veldig redd for det. På fredag skal jeg ta en ny digital, håper den viser 3+, det er en liten trøst. Skal prøvd meg inn på TUL hos fastlegen i uke 7-8.
Dette skal gå bra [emoji8][emoji179]
 
Takk skal du ha:) Hvordan har det gått med dattra di i dag?? Masse lykke til i morgen. Stor klem
Har fått masse informasjon og kan være rimelig betrygga på at det ikke er en farlig kul! Ved videre utvikling av den skal hun likevel sjekkes også for andre ting (enn tidlig pubertet som er det de sjekker for), så pr nå kan vi i alle fall ta det rolig.
 
Har fått masse informasjon og kan være rimelig betrygga på at det ikke er en farlig kul! Ved videre utvikling av den skal hun likevel sjekkes også for andre ting (enn tidlig pubertet som er det de sjekker for), så pr nå kan vi i alle fall ta det rolig.

Så bra:) Lykke til i morgen. Tenker på dere<3 Håper alt er bra!!!
 
5+2 (5+4)
I morgen er jeg 5+3 etter EL, hadde tenkt til å ta en digital for å se om den blir 3+, men nå vet jeg ikke om jeg tørr:/ Æsj.. er vel egentlig ikke noe å tørre! Det betyr kanskje ikke så mye uansett.
 
5+2 (5+4)
I morgen er jeg 5+3 etter EL, hadde tenkt til å ta en digital for å se om den blir 3+, men nå vet jeg ikke om jeg tørr:/ Æsj.. er vel egentlig ikke noe å tørre! Det betyr kanskje ikke så mye uansett.
Er du usikker så vent enda noen dager :) Flere fikk nemlig ikke 3+ da, men noen dager senere. Så slipper du å uroe deg om du skulle få 2- 3.
 
Back
Topp