Ja[emoji5] Trur jeg da Håper egget faktisk slapp denne mnd etter SA. Synes grafen min er rar. Grafen din er jo etter boka lykke til videre
Tusen takk og i lige måde!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja[emoji5] Trur jeg da Håper egget faktisk slapp denne mnd etter SA. Synes grafen min er rar. Grafen din er jo etter boka lykke til videre
Temper du til samme tid? Ser ut som at FF ikke vil gi deg kryss pga disse prikkene som er hvit inni, tempen blir for ujevn..
Takk for tilbakemelding. Jeg temper når jeg våkner Da får jeg enten tempe til riktig tid eller droppe det neste pp. Er riktig tid= samme tid hver dag. F.eks kl 7:00 hvis jeg velger det?
Du må helst tempe til samme tid, f.eks 07:00 ja jeg temper hver dag kl 06:00. Hvis ikke blir ikke grafen riktig.. den blir forvirret da tempen vil gå litt opp og ned! Prøv å ta bort de dagene du har tomme prikker da?
Takk Det funka
Vis vedlegget 213373
Fikk ikke kryss da:/ men vi er enige De Temp.målingene som har hele rundinger er tatt innenfor samme time. Husker jo ikke kl på de jeg fjernet. Får tempe kl 7 fremover da.
Heier på deg! Når tenker du å ta første test? Dette er spennende!9 dpo
Føler meg gravid. Kvalm, trøtt, varm og sliten. Murring og økt hvit utflod. Vil ikke tro på det, for da kommer tante rød med et brak. Kanskje jeg brygger på sykdom i stedet. Eller at jeg er utslitt av jula off holdes på pinebenken. Men jeg kan jo ikke være gravid igjen!
Jeg glemte å tempe i dag. Drakk litt akevitt i går og. Er tørst og tisser ofte pga. Pinnekjøtt
Heier på deg! Når tenker du å ta første test? Dette er spennende!
Har du hatt ei god jul?
Spennende! Heier på egget!
Når ryker første test?
Spennende! Heier på egget!
Når ryker første test?
Du testet i dag?
Ja og den var blenda men skal teste igjen i morgen og lørdag!
Jeg har som sagt ikke fått positiv på 10 dpo før. Bare på 12 dpo. Så det er fortsatt håp for deg<3
Det er jo så DYRT med de digitale! For tre pp siden svidde jeg av hele fire av de. Bare dumt å ha så mange i hus.Trur jeg tar en digital lørdag 11 dpo, men da får jeg mensen 12 dpo på IKM garantert. Da blir jo den digitale bortkasta. Har bare en digital. :/ jeg er lat på å shoppe tester
10 dpo
Skikkelig teit, men tok en digital nå og den var jo selvfølgelig "ikke gravid" jeg visste jo det. Superteit. Det er så rart når man mister alt håpet med en gang, men jeg har jo erfart dette tidligere, så det må jo ikke bety noe. Jeg hadde sykt mye stråling i begge lyskene og flere tegn på jobb i går som gjorde at jeg ville teste. + at grafen min endelig steg litt i dag Vis vedlegget 213533