Vause - #Livetpåvent

7 dpo
I går kveld hadde jeg gledet meg til å se julefilm. Før filmen var halvveis hadde jeg sovnet og våknet kl 03:30 på sofaen:-/ er det mulig? Jeg er veldig sliten om dagen, men har dog jobbet hele julehelgen. I dag har jeg fri, men er irritabel og sint. Har murringer høyre side. Har ikke trua denne pp, men symptomene dukker opp. Veldig ømme bryst i går, dette har vært tegn på pms det siste halvåret.

8 dpo

ImageUploadedByBV Forum1482924522.060482.jpg

Skjønner ikke så mye av denne grafen. Hmm. Ser ikke lovende ut.

Last edited:
Temper du til samme tid? Ser ut som at FF ikke vil gi deg kryss pga disse prikkene som er hvit inni, tempen blir for ujevn..

Takk for tilbakemelding. Jeg temper når jeg våkner:) Da får jeg enten tempe til riktig tid eller droppe det neste pp. Er riktig tid= samme tid hver dag. F.eks kl 7:00 hvis jeg velger det?

8 dpo
Symptomer: litt stråling i lysk. Ømme bryst. Mensmurring i går og i dag. Tørst(spist pinnekjøtt). Litt vanlig utflod og litt luft i magen som vanlig.

Kveld:
Jeg har murring, Iling og stråling i lysk, nedpress i "halebeinet" og i kveld litt kvalm. Har hatt to dager der jeg har vært veldig trøtt. I dag økte det på med litt lotionaktig/litt stretchy utflod.

Last edited:
Takk for tilbakemelding. Jeg temper når jeg våkner:) Da får jeg enten tempe til riktig tid eller droppe det neste pp. Er riktig tid= samme tid hver dag. F.eks kl 7:00 hvis jeg velger det?

Du må helst tempe til samme tid, f.eks 07:00 ja :) jeg temper hver dag kl 06:00. Hvis ikke blir ikke grafen riktig.. den blir forvirret da tempen vil gå litt opp og ned! Prøv å ta bort de dagene du har tomme prikker da?

Du må helst tempe til samme tid, f.eks 07:00 ja :) jeg temper hver dag kl 06:00. Hvis ikke blir ikke grafen riktig.. den blir forvirret da tempen vil gå litt opp og ned! Prøv å ta bort de dagene du har tomme prikker da?

Takk:) Det funka:)
ImageUploadedByBV Forum1482931931.327345.jpg
Fikk ikke kryss da:/ men vi er enige:) De Temp.målingene som har hele rundinger er tatt innenfor samme time. Husker jo ikke kl på de jeg fjernet. Får tempe kl 7 fremover da.

Takk:) Det funka:)
Vis vedlegget 213373
Fikk ikke kryss da:/ men vi er enige:) De Temp.målingene som har hele rundinger er tatt innenfor samme time. Husker jo ikke kl på de jeg fjernet. Får tempe kl 7 fremover da.

Det er nok fordi det er litt for lite målinger tipper jeg.. prøv å få til noen målinger nå til rett tid, og neste måned kan du evt utelukke de morgenene du temper for sent :) eller, du skal jo ikke trenge det siden du blir gravid nå da :D men sånn just in case liksom!

9 dpo
Føler meg gravid. Kvalm, trøtt, varm og sliten. Murring og økt hvit utflod. Vil ikke tro på det, for da kommer tante rød med et brak. Kanskje jeg brygger på sykdom i stedet. Eller at jeg er utslitt av jula:p off holdes på pinebenken. Men jeg kan jo ikke være gravid igjen!

Jeg glemte å tempe i dag. Drakk litt akevitt i går og. Er tørst og tisser ofte pga. Pinnekjøtt:p

9 dpo
Føler meg gravid. Kvalm, trøtt, varm og sliten. Murring og økt hvit utflod. Vil ikke tro på det, for da kommer tante rød med et brak. Kanskje jeg brygger på sykdom i stedet. Eller at jeg er utslitt av jula:p off holdes på pinebenken. Men jeg kan jo ikke være gravid igjen!

Jeg glemte å tempe i dag. Drakk litt akevitt i går og. Er tørst og tisser ofte pga. Pinnekjøtt:p
Heier på deg! Når tenker du å ta første test? :) Dette er spennende!
Har du hatt ei god jul?

Trur jeg tar en digital lørdag 11 dpo, men da får jeg mensen 12 dpo på IKM garantert. Da blir jo den digitale bortkasta:p. Har bare en digital. :/ jeg er lat på å shoppe tester:p
Det er jo så DYRT med de digitale! For tre pp siden svidde jeg av hele fire av de. Bare dumt å ha så mange i hus. :)

10 dpo

Skikkelig teit, men tok en digital nå og den var jo selvfølgelig "ikke gravid" jeg visste jo det. Superteit. Det er så rart når man mister alt håpet med en gang, men jeg har jo erfart dette tidligere, så det må jo ikke bety noe. Jeg hadde sykt mye stråling i begge lyskene og flere tegn på jobb i går som gjorde at jeg ville teste. + at grafen min endelig steg litt i dag:p ImageUploadedByBV Forum1483078209.927886.jpg

Symptomer:
Anpusten og litt hjertebank, veldig trøtt, ofte vannlatning, tørst(kan være pinnekjøttet), stråling i lysk, murring i klitoris og stikking i skjeden. Creamy utflod. Verkende bryst, men det kan være pms.

Last edited:
10 dpo

Skikkelig teit, men tok en digital nå og den var jo selvfølgelig "ikke gravid" jeg visste jo det. Superteit. Det er så rart når man mister alt håpet med en gang, men jeg har jo erfart dette tidligere, så det må jo ikke bety noe. Jeg hadde sykt mye stråling i begge lyskene og flere tegn på jobb i går som gjorde at jeg ville teste. + at grafen min endelig steg litt i dag:p Vis vedlegget 213533

Vi ligger likt da, fine grafer og teite tester :p

Back
Topp