Vause - #Livetpåvent

Pp #7 - #1 etter SA. CD 19

Blir bare forvirret av tempen:/

ImageUploadedByBV Forum1482420367.209827.jpg

EL-test er negativ

ImageUploadedByBV Forum1482420384.607571.jpg

Shit ass, jeg er så irritabel, trøtt, oppblåst og har ømme nipler! Skulle tru jeg hadde hatt EL forrige torsdag og vært 8 dpo i dagXD Må nok ha sex i dag og gitt:p
 
Pp #7 - #1 etter SA. CD 19

Blir bare forvirret av tempen:/

Vis vedlegget 212684

EL-test er negativ

Vis vedlegget 212685

Shit ass, jeg er så irritabel, trøtt, oppblåst og har ømme nipler! Skulle tru jeg hadde hatt EL forrige torsdag og vært 8 dpo i dagXD Må nok ha sex i dag og gitt:p

Hmm.. kan det være at du ikke måler til samme tid hver dag, ikke får nok sammenhengende søvn eller rører mye på deg før du måler? Frustrerende å ikke vite :eek:
 
Pp #7 - #1 etter SA. CD 20

Temp litt opp :) Trur egget slapp tirsdag og at jeg er 3 dpo i dag, alle tegn tyder på det. Så da er jeg i dpo-land:) Vi er stressa før jul og samboeren min orket ikke å legge inn aksjer i går, så da var vi ferdige med aksjeligging for denne gang:p
ImageUploadedByBV Forum1482474011.740925.jpgImageUploadedByBV Forum1482474011.740925.jpg
 
Der var du i dpo igjen! [emoji1] Nå gjenstår bare litt ruging og så den fineste gave i det nye året [emoji4]
 
Der var du i dpo igjen! [emoji1] Nå gjenstår bare litt ruging og så den fineste gave i det nye året [emoji4]

Ja men nå ble jeg usikker:/. Var på do og masse el-slim:/ Får ta en EL-test om 2timer. Var jo negativ i går! Hvordan går det med deg?
 
Ja men nå ble jeg usikker:/. Var på do og masse el-slim:/ Får ta en EL-test om 2timer. Var jo negativ i går! Hvordan går det med deg?
Oi, ja da må dere kanskje safe!
Det går greit med meg :) Jeg holder gleden litt på avstand frem til tul 30 januar. Først da vet vi om vi venter et hjertefriskt barn. Får vi gode nyheter da blir det stor glede! :)
 
Oi, ja da må dere kanskje safe!
Det går greit med meg :) Jeg holder gleden litt på avstand frem til tul 30 januar. Først da vet vi om vi venter et hjertefriskt barn. Får vi gode nyheter da blir det stor glede! :)

Negativ EL-test. Burde vi fortsatt safe?

Ja det skjønner jeg godt. Bra det er jul og at det skjer litt:) Du får ha en god jul[emoji173]
 
Negativ EL-test. Burde vi fortsatt safe?

Ja det skjønner jeg godt. Bra det er jul og at det skjer litt:) Du får ha en god jul[emoji173]
Hmm, vet ikke helt hva jeg ville gjort. Kanskje en siste liten babydans ;) Men el har jo trolig vært, så om dere ikke føler for det tror jeg at jeg hadde droppa det.

(Fikk litt dårlig samvittighet for klaginga mi forresten! Jeg er veldig glad for dette svangerskapet og det er så mange som har mista nå, så vi som får beholde (bank i bordet) skal bare være overlykkelige - sånn egentlig.)

Nå skal du bare ruge og kose deg med jul du! [emoji4][emoji173]
 
Hmm, vet ikke helt hva jeg ville gjort. Kanskje en siste liten babydans ;) Men el har jo trolig vært, så om dere ikke føler for det tror jeg at jeg hadde droppa det.

(Fikk litt dårlig samvittighet for klaginga mi forresten! Jeg er veldig glad for dette svangerskapet og det er så mange som har mista nå, så vi som får beholde (bank i bordet) skal bare være overlykkelige - sånn egentlig.)

Nå skal du bare ruge og kose deg med jul du! [emoji4][emoji173]

Tok det absolutt ikke som klaging, skjønner deg veldig godt<3<3
 
4 dpo
Nå har jeg ikke trua pga. Temp.grafen:/ Men i dag har jeg mye murring i høyre side og noe ømme pupper. Stråling i høyre bryst.
ImageUploadedByBV Forum1482585509.880714.jpgImageUploadedByBV Forum1482585521.381045.jpg

God jul alle fine<3
 
5 dpo
Ikke tempet i dag pga. at jeg drakk alkohol i går og la meg sent. Spent på tempen i morgen:) Kanskje noe murring høyre side.
 
Back
Topp