Vause - #Livetpåvent

Vause

Glad i forumet
MayDay2021
Hei alle sammen:)

Litt om meg: 28 år, kjæreste igjennom snart 10 år, datter som er 2 1/2 år, bor på Østlandet. Nå venter vi bare på å bli en komplett familie:)

Jeg tok ut spiral i starten av mai. Vi begynte å prøve i juni, pp #1 satt spira og jeg ble gravid! Det var for godt til å være sant! Mistet i uke 7+0. Blødde i 14 dager og starter pp #2 igjen da blødningen stoppet. Pp #6 ble jeg gravid igjen, da i november, mistet 4+4 i desember. Nå går vi inn i pp #7 totalt. Pp #1 etter SA. Det positive i alt dette er at jeg har ei fantastisk datter og at jeg faktisk blir gravid, så skal ikke klage. Det negative er at jeg sliter med å "leve" i prøvetiden, livet blir så på vent:/ Jeg synes det er fantastisk å ha et forum som BV, med så mange fine jenter, da det ikke er alt man har lyst til å bable om til alle andre venninner. Merker jeg reserverer meg mer og mer, så det er godt å få luftet tanker her:)

Bruker EL-test hver måned.

Prøveperiode:
#1 - GRAVID endte i SA
#2
#3- grapefruktjuice
#4- salvie-te, grapefruktjuice
#5- salvie-te, Consive+, solvipect
#6- Consive+ = GRAVID endte i SA
#7- Tempe (snust ,drikki alkohol og kaffe og spist sjokolade) = GRAVID

Mine milepæler:
5 uker = [emoji818]️
6+2 =så hjerte slå, tidl. UL fastlege
8 uker = [emoji818]️
8+6 UL = Bankende hjerte og sprellende baby.
12 uker og tidlig UL [emoji818]️ = Frisk gutt
19+5 uker OUL [emoji818]️ = Frisk gutt
24 uker
Fødsel
 
Last edited:
CD 5 etter SA startet på søndag. Liten blødning, så håper heksa er borte i morgen:) Mye verking i begge eggstokker i dag:-/ Vet ikke hva det betyr?! Skal begynne å teste etter EL på CD 10 denne PP, da det varierer i fra CD 12-15. Har begynt å tempe, men synes det er vanskelig å gjennomføre:p Trur jeg ellers bare skal slappe av denne PP. Håpet er absolutt der nå:)
 
Godt å høre fra deg Vause ❤ Gleder meg til å følge din ferd :) Neste gang er det terminspire, for det har jeg bestemt :smug:
 
Så fin innstilling du har! Blir spennende å følge deg videre! :)
 
Jeg vil også følge :) Så trist med SA'ene! Håper du blir raskt gravid igjen og at spiren sitter denne gangen :)
 
Hva slags grapefruktjuice kjøper du?
Jeg har hørt om det og tenkte jeg skulle prøve. Men den smakte så utrolig grusomt at jeg bare måtte helle den ut.
Finnes det noen som ikke smaker forfærdelig? hehe

Lykke til å prøvingen :)
 
Masse lykke til med prøvingen, og håper spira di sitter nå! <3
 
Hva slags grapefruktjuice kjøper du?
Jeg har hørt om det og tenkte jeg skulle prøve. Men den smakte så utrolig grusomt at jeg bare måtte helle den ut.
Finnes det noen som ikke smaker forfærdelig? hehe

Lykke til å prøvingen :)

Jeg drikker Cevita sin og den er faktisk ganske god! Mange hakk bedre enn Sunniva sin i hvert fall :)
 
Hva slags grapefruktjuice kjøper du?
Jeg har hørt om det og tenkte jeg skulle prøve. Men den smakte så utrolig grusomt at jeg bare måtte helle den ut.
Finnes det noen som ikke smaker forfærdelig? hehe

Lykke til å prøvingen :)

Hehe, så du hadde fått svar[emoji5]️ Jeg husker ikke hvilken jeg kjøpte:p Den med 100% Juice, ikke fra konsentrat.
 
Godt å høre fra deg Vause [emoji173] Gleder meg til å følge din ferd :) Neste gang er det terminspire, for det har jeg bestemt :smug:

Så fin innstilling du har! Blir spennende å følge deg videre! :)

Følger med her! Krysser fingrene for at du blir fort gravid og at den holder seg der :)

Jeg vil også følge :) Så trist med SA'ene! Håper du blir raskt gravid igjen og at spiren sitter denne gangen :)

Masse lykke til med prøvingen, og håper spira di sitter nå! <3

Tusen takk fine dere<3 Siste dag med sykemelding i dag og en ny forkjølelse har begynt... argh... Gruer meg til jobb på mandag:/ Gleder meg til julebord med jentegjengen neste lørdag<3
 
CD 5 etter SA startet på søndag. Liten blødning, så håper heksa er borte i morgen:) Mye verking i begge eggstokker i dag:-/ Vet ikke hva det betyr?! Skal begynne å teste etter EL på CD 10 denne PP, da det varierer i fra CD 12-15. Har begynt å tempe, men synes det er vanskelig å gjennomføre:p Trur jeg ellers bare skal slappe av denne PP. Håpet er absolutt der nå:)

Så trist å høre :( og så tøff du er! Kjempe fin innstilling du har! Skal krysse fingrene for deg og håper det klaffer fort igjen for dere❤️
 
Pp #7 - #1 etter SA. CD 8

Tanta reiste i forigårs:) Yey! Det som er merkelig er at jeg har hatt lange seige tråder med utflod(EL slim), men negativ EL-test. Hva kan det komme av?

Ellers er jeg sørpe forkjøla IGJEN!!! Tiden går så sakte om dagen. Gleder meg bare til jula er over:/ Gleder meg til et nytt år:)
 
Last edited:
Pp #7 nr #1 etter SA. CD 8

Tanta reiste i forigårs:) Yey! Det som er merkelig er at jeg har hatt lange seige tråder med utflod(EL slim), men negativ EL-test. Hva kan det komme av?

Ellers er jeg sørpe forkjøla IGJEN!!! Tiden går så sakte om dagen. Gleder meg bare til jula er over:/ Gleder meg til et nytt år:)

Tipper det har med forkjølelsen å gjøre? :) Godt å høre at du er "på" igjen!
 
Åh, ikke fått med meg at du har mistet igjen Vause, så utrolig trist..

Stor klem til deg! :Heartred

Liker innstillingen, høres ut som du er med godt mot? :smiley-bounce012
 
Åh, ikke fått med meg at du har mistet igjen Vause, så utrolig trist..

Stor klem til deg! :Heartred

Liker innstillingen, høres ut som du er med godt mot? :smiley-bounce012

Ja var veldig glad for en positiv test nå siden SA i sommer. Siden denne gangen nesten var en kjemisk, så håper jeg at kroppen er mer mottakelig for en ny spire fort som mulig:p
 
Pp #7 - #1 etter SA. CD 11

EL-testen er på vei opp.
Murring i venstre eggstokk i kveld.
Fortsatt seig strekkbar utflod.
Influensa på dag 8. Tok Solvipect i kveld. Spennende å se om EL kommer til avtalt tid etter SA og sykdom. Håpe håpe:) God natt alle fine:) ImageUploadedByBV Forum1481756411.428444.jpg
 
Back
Topp