Var svangerskapet planlagt?

En tråd i 'Juni 2017' startet av Scrunchy, 10 Okt 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. møkkete badeand Forelsket i forumet

Vi hadde planlagt å få en til, men så en dag kom samboeren min og sa han ikkje ville enda... tok en mnd før han spurte om vi skulle prøve alikevel, og da var eg visst allerede blitt gravid.. haha! Så planlagt og ikkje planlagt på samme tid, men veldig velkommen og ønska♡

• Liker Liker x 1
  2. Mirakelet2017 Forelsket i forumet Sommerfuglene 2017

Jeg har også pcos og vi har prøvd i tre år. Håper vi lykkes denne gangen og at dere også kommer i mål :)

• Liker Liker x 1
  3. Bokstavkjeks Gift med forumet Januarskatter 2015 Desemberskattene 2014 Sommerfuglene 2017

Oi så lenge etter ikm!! Det må ha vært en nervepirrende uke :p

4. linegj Glad i forumet Sommerfuglene 2017

Haha egentlig så hadde jeg glemt det, så begynte jeg å tenke på at det var lenge siden mensen skulle ha kommet, men den har vært sen før så da jeg fikk negativ test 5 dager etter ikm så trodde jeg mensen skulle komme. Stor overraskelse med positiv test 7 dager etter :D

5. Bukett Forumet er livet ❤️ Septemberlykke 2020 ❤️ Septemberhjertene 2018 Assistert-jentene

Ja! Veldig planlagt :)

• Liker Liker x 1
  6. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 VIP Himmelbarn Septemberhjertene 2018 August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Ja. 1 pp etter SA

• Liker Liker x 1
  7. linegj Glad i forumet Sommerfuglene 2017

Har dere opplevd å få slike spørsmål når dere deler nyheten? Jeg tror jeg kommer til å synes det er litt ubehagelig egentlig... Om et barn er planlagt eller ikke, det viktigster er jo ikke forhistorien men at man ønsker å beholde og at ser fram til det :)

8. Zephyra Forumet er livet VIP Sommerfuglene 2017 Januarlykke 2020

Planlagt her også :) Fjerna p-stav, og begynte prøvingen i april. Mange bom, men denne måneden føltes det annerledes. Overlykkelig over positiv test i går :)

• Liker Liker x 1
  9. Leximor Flørter med forumet Sommerfuglene 2017

Veldig planlagt :) har en gutt på 15 mnd,så blir to år mellom. Satt på første forsøket :)

• Liker Liker x 1
  10. pirilen Glad i forumet

Planlagt! Traff på pp6 :)

• Liker Liker x 1
  11. Shoegrl Forumet er livet Marsboerne 20 18 Himmelbarn

Planlagt. Ble gravid i juli etter en stund med halvhjertet innsats, type "det blir når det blir". Endte i SA og da fant vi ut at dette ønsket vi å gå ALL IN for, ble gravid i PP2 etter SA. :)

• Liker Liker x 3
  12. 1barnvilha2 Flørter med forumet

Ja, det var det. Men vi ble gravide første gangen vi prøvde. Heldigvis hadde vi planlagt det :O <3 Nå er jeg 5+1 !!

• Liker Liker x 1
  13. *mine-gull* Betatt av forumet Sommerfuglene 2017

Planlagt her. Ble gravid i PP 4 :)

• Liker Liker x 1
  14. Afro_Head Betatt av forumet Sommerfuglene 2017

Absolutt ikke planlagt men ønsket! :love7 Fire år uten noe form for prevensjon så trodde ikke jeg det gikk an for meg å bli gravid uten å måtte slite litt og gå inn for det, dvs måling av temp, finne el osv. Jeg blir ikke "fort" gravid men jeg anses å være innenfor normalen. Men vi var ikke innstilt på å ha til akkurat nå men tanken var ikke helt fjern heller.

Venta på mensen som vanlig som av og til kunne være sein. Sykluser så langt s 35-40 dager. Så jeg forventet ikke å være gravid i det hele tatt. Etter 40 dager måtte jeg ta en test for utelukke det da..hehe..overrasket, mildt sagt!:excited001

• Liker Liker x 1
  15. Scrunchy Glad i forumet Novemberskattene 2014 <3 Sommerfuglene 2017

Fikk spørsmålet av svogeren min. Ikke sånn direkte, men mer "Så utrolig gøy! Det blir stas! For det var det dere ville, eller?" :) Men ingen andre har spurt. Var ingen som spurte sist heller. Hadde helt ærlig ikke tenkt noe over det om folk lurte, men vi er jo alle forskjellige og har ulikt syn på hva som er for privat. :)

16. linegj Glad i forumet Sommerfuglene 2017

For min del så blir spørsmålet litt ubehagelig da jeg har en del folk rundt meg som "ser ned" på de som planlegger barn i ung alder, ikke at jeg synes at 23 er så veldig ungt.. Men det er ikke mitt problem at de ikke liker det, så jeg får bare ignorere :)

17. Mimiventerpåstorken Flørter med forumet

Planlagt og etterlengtet ❤️. Vi har prøvd i halvannet år og jeg ble gravid ved inseminasjon (skulle egentlig vært ivf, men ble avbrutt). :) Er så utrolig glad og håper det holder hele veien :)

• Liker Liker x 2
  18. Sonny123 Elsker forumet Desemberskattene 2014 Sommerfuglene 2017

Nei, det var det ikke.. Og ett ganske stort sjokk med en gang, men nå begynner det å synke litt mer inn :p

• Liker Liker x 1
  19. mammahel Betatt av forumet Himmelbarn

Ikke planlagt men selvfølgelig velkommen. , Er 22mnd mellom 1og 2 og vil da blir 20mnd mellom 2 og 3 hadde tenkt å vente noen år før vi ble gravid med nr 3 men får bare hoppe i deg:)

• Liker Liker x 1
  20. MammaMø15&17 Andre møte med forumet

ja, planlagt :) men jeg hadde aldri trodd at jeg skulle bli gravid så fort.

Del denne siden