Var svangerskapet planlagt?

Absolutt planlagt.

Har en gutt som akkurat fylte 2 år, og vi har hele tiden sagt at mellom 2.5-3 år mellom er supert.

Vi har alle bursdag på høst/vinter så jeg sa at jeg SKULLE ha en sommerbaby, og ville ikke starte å prøve før i august.

Hadde en kjemisk abort første forsøket, på andre satt den :)
 
Veldig planlagt. Bestemte oss omtrent den dagen storesøster ble født at vi skulle ha en til med ca 2 års mellomrom. Ble gravid etter 3pp både med førstemann og denne gangen. Mistet men ble gravid før jeg fikk mensen. Så ja planlagt og jobbet for ;-)
 
Veldig planlagt :happy::happy: ivf nå, prøvd i 4 år.. ingen forklaring på hvorfor vi ikke fikk det til selv. Vi har fra tidligere ei jente på 6.5 år sammem som kom ved egen hjelp på forste forsøk :happy:
 
Absolutt planlagt ❤️ Vi prøvde på nummer to i 1 1/2 år. Fant ut at jeg var gravid få dager før vi skulle til utredning. Men denne gangen tok jeg ut hormonspiral, og spiren satt på tredje pp. Ble veldig overrasket da vi forventet at vi skulle prøve så lenge denne gangen også.
 
Planlagt.
Har en fra før født oktober 15. Ville ha ca 2 år mellom.
Sluttet på minipille i juli, begynte prøvingen slutten på august.
Ammer fortsatt også så trodde det ville muligens gjøre at det tok lenger tid.
Gikk veldig fort. :D
 
Veldig planlagt. Sluttet på p-piller i begynnelsen av august. Spiren satt etter 2 pp :) Nå håper jeg bare den klorer seg fast i 9 mnd
 
Planlagt her også. På PP6, men første med eggløsningstester. Det viste seg at jeg hadde eggløsning mye tidligere enn jeg trodde, at vi ikke ikke har truffet før på EL før.
 
Planlagt her :) vi bestemte oss tidligere i år at vi skulle begynne å prøve i høst, og i august hadde vi vår første PP, og på 3. PP satt den :)

Sluttet på piller for 2,5 år siden, mest fordi kroppen min ble så rar, og jeg hoppet alltid over mensen. Så har vi bare vært kjempe flinke til å unngå sex rundt eggløsning i alle år før nå. :p
 
Planlagt. :) Vi begynte å prøve i august, så det ble bare en prøveperiode. :)
 
Sluttet på ppillene i august i fjor, og bruke kondom frem til juli, da vi bestemte oss for at skjer det så skjer det. Fikk ikke regelmessig mens før rundt sommeren så det var litt derfor vi tok sjansen uten å prøve aktivt. I september så snakket vi litt mer om det og bestemte oss for å sjekke når eggløsning var ventet. Spiren satt på første ordentlige forsøk, men fikk ikke positiv test før en uke etter ikm :)
 
Back
Topp