Var svangerskapet planlagt?

En tråd i 'Juni 2017' startet av Scrunchy, 10 Okt 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Millli Guest

Absolutt ikke planlagt :p minstemann er 6 mnd:)

• Liker Liker x 2
  2. Martjee Glad i forumet Sommerfuglene 2017

Planlagt.. jo forsjåvidt.. men at spira satt er 14 dager, når storesøster tok 25pp var kanskje ett lite sjokk.. hehe..

• Liker Liker x 2
  3. TjukkeBolla Flørter med forumet Sommerfuglene 2017

Absolutt planlagt.

Har en gutt som akkurat fylte 2 år, og vi har hele tiden sagt at mellom 2.5-3 år mellom er supert.

Vi har alle bursdag på høst/vinter så jeg sa at jeg SKULLE ha en sommerbaby, og ville ikke starte å prøve før i august.

Hadde en kjemisk abort første forsøket, på andre satt den :)

• Liker Liker x 2
    • Optimistisk Optimistisk x 1
  4. FrkUtålmodig Flørter med forumet

Planlagt, satt på pp2 :)

• Liker Liker x 2
  5. Onskebarn Elsker forumet Vi som prøver :) Sommerfuglene 2017

Planlagt!! Prøvde i 1,5 år ❤️

• Hjertelig Hjertelig x 2
    • Liker Liker x 1
  6. stokke Forelsket i forumet Julegavene 2019 Sommerfuglene 2017

Absolutt planlagt. Vi startet prøvingen etter sommerferien:)

• Liker Liker x 2
  7. Frk.Tåkeland <3 Elsker forumet Sommerfuglene 2017

1,5 år med håp <3 Nå endelig vokser det en spire <4

• Liker Liker x 3
    • Hjertelig Hjertelig x 3
  8. DrømmerOm2 Glad i forumet Sommerfuglene 2017

Veldig planlagt. Bestemte oss omtrent den dagen storesøster ble født at vi skulle ha en til med ca 2 års mellomrom. Ble gravid etter 3pp både med førstemann og denne gangen. Mistet men ble gravid før jeg fikk mensen. Så ja planlagt og jobbet for ;-)

• Liker Liker x 2
  9. Håper <3 Forelsket i forumet Sommerfuglene 2017

Veldig planlagt :happy::happy: ivf nå, prøvd i 4 år.. ingen forklaring på hvorfor vi ikke fikk det til selv. Vi har fra tidligere ei jente på 6.5 år sammem som kom ved egen hjelp på forste forsøk :happy:

• Hjertelig Hjertelig x 3
    • Liker Liker x 2
  10. Mortil2 Flørter med forumet Sommerfuglene 2017

Absolutt planlagt ❤️ Vi prøvde på nummer to i 1 1/2 år. Fant ut at jeg var gravid få dager før vi skulle til utredning. Men denne gangen tok jeg ut hormonspiral, og spiren satt på tredje pp. Ble veldig overrasket da vi forventet at vi skulle prøve så lenge denne gangen også.

• Liker Liker x 3
  11. Hoppetau Gift med forumet Vi som prøver :) Novemberlykke 2018 Desemberlykke 2018 Sommerfuglene 2017

Planlagt. Vi startet prøvingen i mai, og fikk treff i september. Innser nå at det var et dumt tidspunkt, blir vanskelig å være hemmelig gravid med alle bursdagene og jobbturene fremover

• Liker Liker x 2
  12. M.Langaas Andre møte med forumet

Veldig veldig planlagt! Jeg har diabetes type 1, og er nyretransplantert, så dette ble tatt opp med legene i mai... i juni ble jeg konisert, og i juli startet vi prøvingen... satt på 1 pp! Første gang tok det 11 pp, så ble veldig overrasket over at det gikk så fort nå! :rolleyes:;)

• Liker Liker x 2
  13. Juni2017mirakel Flørter med forumet Sommerfuglene 2017

Planlagt :happy:
    Fjernet p-stav i mai og startet prøvingen halvveis i august :)

• Liker Liker x 2
  14. Morty Flørter med forumet Sommerfuglene 2017

Veldig planlagt og ønsket :)

• Liker Liker x 4
  15. MammaLykke90 Forelsket i forumet Oktoberskattene 2015 Sommerfuglene 2017

Planlagt.
    Har en fra før født oktober 15. Ville ha ca 2 år mellom.
    Sluttet på minipille i juli, begynte prøvingen slutten på august.
    Ammer fortsatt også så trodde det ville muligens gjøre at det tok lenger tid.
    Gikk veldig fort. :D

• Liker Liker x 1
  16. Huleboer17 Betatt av forumet Sommerfuglene 2017

Veldig planlagt. Sluttet på p-piller i begynnelsen av august. Spiren satt etter 2 pp :) Nå håper jeg bare den klorer seg fast i 9 mnd

• Liker Liker x 1
  17. Adelia89 Betatt av forumet Sommerfuglene 2017 Januarlykke 2020

Planlagt her også. På PP6, men første med eggløsningstester. Det viste seg at jeg hadde eggløsning mye tidligere enn jeg trodde, at vi ikke ikke har truffet før på EL før.

• Liker Liker x 1
  18. MammaJuni17 Forelsket i forumet Sommerfuglene 2017

Planlagt her :) vi bestemte oss tidligere i år at vi skulle begynne å prøve i høst, og i august hadde vi vår første PP, og på 3. PP satt den :)

Sluttet på piller for 2,5 år siden, mest fordi kroppen min ble så rar, og jeg hoppet alltid over mensen. Så har vi bare vært kjempe flinke til å unngå sex rundt eggløsning i alle år før nå. :p

• Liker Liker x 2
  19. Azu Nurk i mors mage <3 Tilgangsansvarlig Junibarna 2015 Novemberbarna 2021 Sommerfuglene 2017 ♡ Maibarna ♡

Planlagt. :) Vi begynte å prøve i august, så det ble bare en prøveperiode. :)

• Liker Liker x 1
  20. linegj Glad i forumet Sommerfuglene 2017

Sluttet på ppillene i august i fjor, og bruke kondom frem til juli, da vi bestemte oss for at skjer det så skjer det. Fikk ikke regelmessig mens før rundt sommeren så det var litt derfor vi tok sjansen uten å prøve aktivt. I september så snakket vi litt mer om det og bestemte oss for å sjekke når eggløsning var ventet. Spiren satt på første ordentlige forsøk, men fikk ikke positiv test før en uke etter ikm :)

• Liker Liker x 1

Del denne siden