Var svangerskapet planlagt?

Det er alt sjekket! Den er der inne fortsatt, bare ikke akkurat der den burde sitte må følges opp ekstra og større fare for sa nå i starten så får bare vente å se!
Bra du får god oppfølging.
 
Brukte el-tester (og app, veldig kjekt for en som er litt uregelmessig). Var veldig planlagt første ganga, da gikk det på tredje forsøket. Denne ganga var vi forberedt på å bruke lengre tid, av ulike årsaker, men det gikk visst på tredje forsøket da og. Litt sjokkartet i starten, men veldig gøy at det klaffa så tidlig.

Føler med dere som har venta lenge og vært i gang med IVF, det må være en skikkelig belastning.
 
Planlagt, men hadde ikke regnet med at vi fikk det til på første forsøk. Blir nå 22 mnd mellom våre to, hadde kanskje tenkt at min 2 år var bra, men gleder oss og håper inderlig spiren er frisk og rask
 
Veldig uplanlagt! Rotet litt med p-pillene i forbindelse med at vi skulle på ferie... Tok ekstra lang tid før jeg skjønte at noe var i gjære også ettersom jeg hadde tatt p-piller for å utsette mensen en uke. Men nå er jeg snart 38 og jeg og samboer har vært sammen i over tolv år, så planlagt eller ikke så er småen hjertelig velkommen. Jeg er kjempenervøs nå da, vet så lite om babyer og unger og har ikke noen andre damer i familien å spørre så jeg kommer nok til å bli fast inventar her inne!

Baby er ventet i juni 2016 hvis alt går bra. Krysser fingre!
 
Planlagt :happy:

Har to fra før, og vi har vært veldig frem og tilbake på om vi skulle si oss fornøyde eller prøve på en til, og gikk for sistnevnte :happy:
Planla egentlig å vente med prøvingen til juletider, men så starta vi litt tidligere fordi "det klaffer jo ikke på første forsøk, slik det gjorde sist". Jovisst gjorde det vel det :woot:
 
Veldig planlagt ❤️. Spiren satt på pp 4 og vi håper at vi ser en frisk liten skatt på TUL 22/11 :) Vårt første barn og vi gleder oss så utrolig mye.
 
Back
Topp