Var svangerskapet planlagt?

Ja, jeg tenker også det samme. Vi har ventet og ventet, så gleder meg litt ekstra over andre i samme situasjon. Vet hvor mye man har vært gjennom før man forhåpentligvis drar det i land :) Vi hadde akkurat hatt første time for å få videre hjelp. Men rakk ikke å komme i gang med inseminasjon /IVF. Krysser fingrene!!
Åh, så gøy! Unner ingen å gå gjennom IVF, det var virkelig ikke noe greit. Fantastisk at dere fikk det til på egen hånd! :)
 
Planlagt, og satt på 1pp. Tok lenger sist gang, så vart veldig overraska over at det gikk så fort ;) nå håper eg bare at spira klorer seg fast og vokser seg stor og sterk :D
 
Planlagt :) Vi har vært prøvere i 2 år nå, og gått igjennom en senabort (uke 18) og en tidlig spontanabort (uke 4),, så nå krysser vi fingrene for at det skal være vår tur <3
 
Veldig planlagt! Diabetes type 1, begynte å jobbe med blodsukkeret oktober 15, var klar i februar og nå i september satt den! :D
Håper erta klamrer seg fast!
 
Overhodet ikke planlagt. Fødte februar i år og vi trodde vi var veldig forsiktig, men det var vi altså ikke.
 
Vi begynte så smått i mai å snakke på at vi kunne prøve neste gang jeg hadde eggløsning, men mensen kom aldri for jeg var allerede gravid :) mistet dessverre i uke 6, og ville veldig gjerne bli gravid igjen så fort som mulig. Klarte nesten ikke tenke på annet... Etter ca 3 mnd klarte jeg endelig å roe meg ned, og tenke at det ikke var om å gjøre å bli gravid fortest mulig, det skjer når det er meningen. Og da satt den igjen :) Er 5+0 i dag, håper og ber om at det går bra denne gangen :)
 
planlagt, giftet oss i mai i år. Tok ut p staven rett etter bryllupet, så ble jeg gravid i slutten av august. Føler meg heldig :) Sliter med lavt stoffskiftet, så fikk beskjed av legen at det kunne ta litt tid før jeg ble gravid.
 
Ja, veldig planlagt. Har jo en på 2,5 år fra før, med en gang hun ble to begynte vi å prøve for alvor.
Slutta på p-piller allerede 7 måneder etter fødselen, men siden jeg amma i 2 år fungerte det som prevensjon.

Bare hadde sex uten å tenke så mye over det først, så lasta jeg ned en app hvor jeg førte logg og tok eggløsningstester.
 
Planlagt og satt på 1pp, akkurat som med førstemann. Er ganske bekymret denne gangen, føler det er for godt til å være sant. Ingen symptomer hjelper ikke på tankene om MA :rolleyes: gleder meg til jeg får høre hjerteslagene om et par mnd.
 
Back
Topp