Vårt Mirakel Nr. 2

Takk takk !!! Helt merkelig å være så langt på vei alt, men vet ikke åssen jeg skal holde ut til ultralyden om 14 dager, sneeeeeeeeeegle tid [;)]

Tenker du på de bittesmå føttene som sparker inni magen din,
kan det være morsomt å vite at foten nå er 22 millimeter lang.

11 dager til ul

Har jeg snill mann, eller HAR jeg snill mann ???. Ring og bestill time da fikk jeg beskjed om på morgenen, og det ble selvsagt gjort uten å blinke. Snille jordmora forstod min ivrighet og fikk time om under 1 time. Juhuuuu...trodde jeg skulle boble over. Fikk ordinær ultralyd, og hun var SÅ flink !!! Aldri igjen Volvat, men bare Det gule hus i Moss !!!

Hun brukte god tid, sjekket alt, hode, mage, ben, morkake.  Alt var PERFEKT !!! Og lille gullet var litt sky, men hun klarte å få frem hva vi ventet også. Og jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Magefølelsen stemte denne gangen også.

EI LITA PRINSESSE !!! Vi er bare sååååå heldige. Og verdens lykkeligste, ei lita frisk trultemor.

Gratulerer med frisk, fin jente i magen din[:)]

herlig helldig du er :-

Åå så gøy med jente! Grattis!

I dag kjøpte vi det aller første tøyet til lille tulla vår, et lite rosa sett. For å feire at alt var bra med henne. Tittet litt på hente tøy også, som mannen skal få ære av å kjøpe etter trulta er født. Blir vel det beste, ettersom at hentetøyet til storebror nesten var for knapt, var jo stor den go gutten. Men så har jeg gått igjennom barnetøyet hans i dag, og fant igjen hentesettet, da slo det meg, at det var akkuratt samme vi så på til tulla vår, bare i rosa. Det føltes veldig spesielt. Kanskje de ender opp med akkuratt samme hentetøy [:D] er veldig rart å titte på jentetøy, har jo alltid vært til storebror vi titter.

Gratulerer så mye med lille prinsessa i magen[:D] Gleder meg masse til ul selv, skal også vite hva det er[:D]

Jeg har ikke falt for fristelsen enda jeg;) Men kjempesøt kledning dere har kjøpt til frøkna! :-D
Vi har så mye tøy etter sistemann og siden jeg har jente følelse greier jeg ikke titte på gutteteøy..hehe
Jeg er veldig rosa og lyseblå jeg da, syns det er kjempesøtt...er du å det?
Er det like lett å finne mye fint til gutter som til jenter??

Hihi, sånn var jeg også, søkte rett på jentetøyet denne gang. Er veldig blå og rosa jeg ja, og syntes det var vanskelig å finne til Anders når han var liten, var såååå mye til jente, ikke fult så mye til gutt. Men denne gangen synes jeg det er masse fint til gutt og ikke så mye til jente....men det tror jeg er fordi jeg titter etter vintertøy, ikke sommertøy som de har nå.

[:)] Følte jeg kjøpte en del unødig sist, f.eks hettegenser er bare teit når de er så små, lette etter sparkebukser, men det var veldig vanskelig å finne, derfor vi valgte det til trulta denne gang

så godt å vite at alt er bra med veslemor!!! [:D][:D]

Sååå herlig da, storebror som kan passe på veslesøster etterhvert! gå sammen til skolen / bussen og greier!![8D][;)]

åååååå.....for en herlig tanke da Tone, han er en skikkelig omsorgsgutt så ille spent på hvordan de blir som søsken.

I dag er det 9 dager til ultralyd, åååååå som jeg gleder meg til å se trulta igjen. I dag har vi også bestemt vogna vi skal ha, blir simo vogn da den er den største i bag. Fikk også høre at en del klager på sittedelen på emmaljunga vognene, så da ble valget enda lettere. Så til uka skal vi bestille den, får heldighvis rabatt, så blir 2000,- kr billigere [:D]

Ja ikke sant, jeg drømte alltid om en bror som var 2 - 3 år eldre enn meg som kunne passe litt på meg.. haha... min var 13 år eldre, så gått ut fra skola for lengst når det var min tur[8D]

tihi[:)][:)] vet du hva som har vært "problemet" med emmaljunga eller? står mellom simo og emmaljunga her og... [;)]

ja det var litt forskjell på alder [;)]

Hun kom ikke på hva det var, men sa at det var flere klager på sittedelen der en simo, baggen var vist helt topp. Men kan hende det bare var bagatell da [:D]

hehe ja... har en søster imellom da, men er skikkelig attpåklatt![8D]

Okai, må nok sjekke litt mer før vi kjøper da![;)]

Om akkuratt 1 uke har vi nå vært på ultralyd på sykehuset.....åååååh! Jeg gleder meg sånn. Føler liksom at om de da ser at det er ei lita trulte igjen, så er vi sikre. Selv om jordmor var ganske sikker sist [:D]

Lille gulla sparker mer nå, elsker det, gleder meg til det kjennes hele tiden. Blir så virkelig plutselig. Slippe å dra frem angelsounden for å få beviset for at det faktisk er et lite menneske i magen min. Det er rett og slett utrolig, kan liksom ikke begripe hvor heldige vi er, som får oppleve å få en liten baby igjen.

gjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesp !

Det oppsummerer vel hvordan formen er i dag. Hadde knallfin dag i går med venner og familie. Feiret dagen til mannen, som da har bursdag i dag, men er på jobb. Spiste og koste oss på brygga i Fredrikstad. Dagen ble avsluttet med sjokoladekake og 2 kaffe latte....DUM ide, for det endte selvsagt med nattvåke på meg. GJESP !

Så synes jeg alltid det er trist når venner reiser, de bor jo så langt vekke nå. Og så er jo jeg og lillegutt alene i hele dag, uten noenting å finne på. Merker jeg gleder meg sykt mye til ferie, trenger det nå, sol, sommer, varme og kos i 14 dager. Hadde bare sola tittet frem så kunne vi liksom finne på noe, men ser ut til at det blir slakkedag på sofan. Æsj

Positive er jo at det nå er 5 dager til ul, så nærmer seg med stormskritt

så var det å synke ned i sofan og bare kose seg. Storebror er i seng, og nå skal jeg bare hvile og kjenne trultemor sparke i magen [:D]. Ble ikke så kjedelig dag likevel, for varmen og sola kom den, og vi endte opp på stranda. Stooooorkoser oss på stranda. Så da gikk denne dagen også.

Så kjekt at dagen ble så fin likevel[:)]

Kos deg med sparkene[:D][:D] Kjenner du det hver dag nå?

Back
Topp