Vårt Mirakel Nr. 2

Så var dagen der, 12 uker, en stor milepæle er nådd, og jeg kan slippe ned skuldrene, selv om jeg vet at lille baby har det bra, skal det bli godt med en ultralyd i morgen, bare for å forsikre seg at alt er som det skal, med meg, og den lille [;)]

Har fortsatt ikke fortalt flere, tenker det vil skje i morgen etter ultralyd. Men det er kun på min side. Tror mannen har lyst til å vente med å si noe til sin familie, heller ta det når vi reiser til Vestlandet neste gang, litt moro å holde det hemmelig også, og plutselig dukke opp med lille baby magen....hihi

Å herregud for en fantastisk dag ! Så lille mirakelet på ultralyd igjen, vårt herlige lille gull, så nyyyydelig. Vinka til oss, så vi kunne telle fingre, og alt så bra ut. (bilder ligger på side 1, under ultralydbilder) Ble også satt fram, fra 12+1 til 12+4, men det tar jeg med en klype salt. Lille gullet ble målt til hele 6,17 cm. Tenk så stooort da.....helt forelsket vi [:D]

Så skjønne bilder

Utrolig rart at det går an, en liten en på litt over 6 cm og man kan faktisk telle fingrene!!! [:)] Herlig!! [:D]

Gratulerer med overståtte 12 uker[:)][:)]

Husker du hvor lang spiren din var når du var 8 uker? [:D]

ORIGINAL: SkattIMagenMin

Husker du hvor lang spiren din var når du var 8 uker? [:D]

i følge svangerskaps boken er den ca 19 mm...

husker ikke hva gyn sa i går...

ORIGINAL: FruStina

det stod jo på bilde, 1, 53 cm  [:D]

Åja, så ikke det[;)]

Min var 0,94 cm og jordmora mente jeg da var 7+6. Kanskje det varierer litt da[8|]

Spiller jo ingen rolle altså, så lenge det lever og gror inni der[:)]

ja det varierer litt, fordi det er ikke alltid like lett å måle [:D] Skikkelig termin ble ikke satt før ordinær sa gyn legen i dag, fordi da måler de hode, ikke lengden på kroppen [;)]

Dagene løper fra oss nå, har flyttet ut i de nye soverommene våre, og tiden går med til å rydde på plass og gjøre det fint for lillegutt der. Pluss at vi må få på plass alle eskene og møblene våre som har vært stuet vekk hos farmor og mamma. Så godt å begynne å komme på plass nå. Herlig sommervær, så burde vel vært på stranden, men satser på at det blir flere fine dager denne uka [:D]

Jubler forsiktig over KANSKJE 13 uker i dag [;)], og er ille spent på jordmor timen i morgen [:D]

Grattis med dine kanskje 13 uker!! tihi!![:)][:)]

Da har jeg vært på min første jordmor time, og er MEGA fornøyd, for ei herlig dame ! Tror absolutt hun kommer til å følge meg opp. Skulle bestille time i september igjen, ettersom jeg skal til lege og sykehuset i Juli, så kunne vi ta ny time da, men måtte bestille dobbelttime, så hun fikk tid å prate om ultralyden og alt sammen. Dessuten mente hun på at jeg hadde hatt et tøft svangerskap sist, og hadde masse anbefalinger, som trim i basseng, akupuntur, modninspiller å greier. Så dette blir spennende, håper bare sf holder seg unna denne gang [:D]

Og haha, hu satte meg frem til 13+4 i dag, det stemmer i så fall ikke, men tenker uansett ikke på det, ultralyden får vise, veldig spent da

Åååå vennen min, så koselig du stakk innom en tur [:D] hørtes ut som en koselig, men travel tid for deg fremover, må dere kose dere MAX, hørtes skikkelig herlig ut. Tar ferien litt senere vi, ettersom mannen begynner i ny jobb 1 Juli.
Så må du ikke stresse deg mer syk nå, MÅ bli frisk fort, slik at du kan kose deg skikkelig på tur med prinsen.

Har sneki litt frem i køen på uker ja, men tror kanskje den blir satt litt tilbake igjen, noe vi begge håper på ikke sant ? [;)] Skal holde deg oppdatert i så fall. Masse klemmer fra oss alle 3+1 !

Gjeeeeeeeeeeeeeeeesp trøtt i dag. Meldte meg frivillig til å stå opp med lillegutt, og var riiiimelig trøtt etter å ha vært oppe 3 ganger i natt. Men hva gjør man vel ikke for en mann med søvnsykdom.

Var på ikea i går med mamma, shoppa vilt og hemningsløst, men bare ting vi satte på plass og brukte med en gang. Imponert over meg selv, hihi. Møtte jo en gutt i ekstase for alle "pakkene" han fikk, så nå har rommet blitt riktig så fint og barnevennlig.

Litt skummel tur hjem igjen da, for var en galning på veien som lekte seg, kjørte sikksakk mellom biler som allerede lå trangt, ikke bare i venstre fil, men også i veiskulder, pressa oss nesten av veien, var rett og slett like før han traff oss. HATER mennesker som leker med liv, så vi ringte politiet som skulle holde øynene åpen for den bilen på den strekningen vi var. Håper de tok de !

For noen duster som ligger sånn i veien!!! Er det noe jeg har respekt for så er det å kjøre ordentlig!!
Sånne folk skjønner ikke hva de driver med før det skjer noe!!

Alltid moro på IKEA[;)][;)]

[:'(][:'(]lurer noenganger om barn som vokser opp i dag, ikke lærer å ha empati og vanlig høfflighet? Hvorfor er det greit å bare dure frem med alt av spydigheter og null bekymring for hva man selv sier, og på om det faktisk kan såre noen?. Vil slike mennesker få seg en "lærepenge" en dag, når de treffer på et menneske som ikke godtar å bli snakket til eller behandlet på en slik måte ? Synes det er mega tøft å se et menneske som jeg har vært så glad i, at det kan sammenlignes med følelsene jeg har for min egen sønn, bli et slik menneske. Med null respekt for noen eller noe...[:'(][:@][:(] Men hva kan vel jeg gjøre, jeg har forsøkt å lære han rett og galt, helt tydelig han gir blaffen. Lurer på om han gir blaffen i fremtiden, den dagen han kanskje trenger mennesker som virkelig bryr seg. Umulig å vite, i mens orker jeg bare ikke, jeg orker ikke lenger legge krefter i et menneske som helt tydelig gjør alt for å ødelegge for seg selv og andre.

Måtte bare få det ut [8|][:'(]

Juuuuubler *forsiktig da men* over 14 uker i dag !

Men huff hvordan formen kan forfalle bare på 1 dag da, våknet forkjølet alle 3 her i dag, vondt i halsen og vondt i kroppen. Føler det verker i hele magen, men er nok bare kroppen som kjemper bort basilusker. Synes likevel det er greit jeg skal en tur til legen i morgen. Så tipper jeg tar en liten sjekk med angelsounden min, bare for å høre at lille gullet i magen har det bra. Resten av tiden blir vel tilbringt på sofan, blir jo helt kake bare av å gå over gulvet [:'(]

God bedring til dere alle [:)]

tusen takk [:D]
Lillegutt er den som holder seg best, mannen er viiiirkelig syk (mannfolk ?) hihi. Jeg føler bare at det jobber veldig i kroppen nå, pluss at hode er potte tett da [;)] Blir nok fort frisk tenker jeg. I dag skal jeg til legen, ille spent. Håper alt går bra.
Ellers bruker jeg dagene på å prøve å finne ferie til oss i september/oktober. Ikke så lett. Når det eneste man vet er at i Puerto Rico er det størst sjans for topp vær [:D]

Superflott mage!:-)
selv om den synes tidlig så er det jo flott =)

Back
Topp