Vårt Mirakel Nr. 2

Så fin fødselshistorie[:)]

Synes det er helt forferdelig hvor fort dagene går jeg, men bruker jo mye av tiden på å bli kjent med lillemor og hennes rutiner da. Synes det er litt vanskelig å komme seg ut enda pga. ammingen til lillemor, som ofte er hver 2 time. men prøver sånn litt etter litt. Stresser ikke, for hun er jo faktisk, BARE....3 uker [:D] Men gleder meg til jeg er klar å ta lenger turer ut, for da skal vi treffes !!! [;)]

Nå må du bare kose deg max videre med prinsen din, han var SÅ herlig på bildene

Nå er det snart ny uke, hvor Anders skal i barnehage, vi skal planlegge dåp og ellers bare ta livet med ro. Store klemmer fra oss tilbake [:)]

Kjære lille Emma vår, i dag er du 4 uker gammel, og så mye som alt skjer. I dag fikk pappa prøve å mate deg med flaska, må jo se at du kan ta den fint også, og du storkosa deg selvsagt. Mat hele dagen lang så er du fornøyd [;)] Du blir nok en liten pappa dalt du vennen, for trives allerede best sovende på pappas bryst.

Vi har også nå funnet frem lekene til deg, og du fikk storebrors uro over vugga, skal si du storkosa deg ja, prata og lo til den, men ikke for mye enda da, for da blir du bare sliten. Lille goingen vår.

Mormor fikk seg også en god latter på torsdag, for hun tulla med deg, og du smila og lo. Vet å smelte hjertene våre du!

Så skjønn jente :-)

Takk takk, utrolig å se hvordan hun forandrer seg, og faktisk hvor lik hun er storebror, men har tittet i mitt album også, og som små er de faktisk lik meg, så veldig spennende å se hvem Emma blir lik når hun vokser til og blir litt større. Uansett er hun verdens vakreste for meg, som storebror er også

Ooooobs.....snakk om latskap da, ingenting skrevet på uker [8|]
Sånn er det når all tid brukes på lille gumman, storebror og dåp klargjøring. Ingenting nytt da, bare koser oss masse. Lille vennen er så rolig og snill, men hun tålte ikke amme teen, for da ble hun så uroligpå kvelden, storegutt skal begynne i stor avdeling i barnehagen på tirsdag, spennende. Har laget kransekake vogn, og testet kake, ille moro. De siste kveldene har jeg laget bordkort som er en rosa sko med navn på. Så nå bare skal vi kose oss i helgen. HERLIG !!!

sukk....er vi verdens heldigste ? Ja føles slik. Vår lille familie, akkuratt passe stor og full av liv og lykke

Verdens herligste prinsegutt som gir oss god latter hver dag, og en stolthet i hjertet som skulle kunne smelte alt. Så flink i sin nye barnehage og med lille søster.

Verdens herligste prinsessejente som smiler hver gang hun ser oss, klagesynger når hun ikke ser oss. Løfter hode og ser undrende over den nye verden, og prater av full hals.

Så verdens snilleste mann, som bare gjør livet helt perfekt.

Klisje, ja kanskje, men føles slik likevel. Alt har gått så bra etter Emma ble født, at jeg er så lykkelig som jeg kunne bli. Så nå bare nyter vi dagene. Gleder oss til dåpsbesøk fra Vestlandet som skal treffe Emma for første gang, og det er veldig moro å gjøre klar til dåp. Bordkort er nå ferdig, kakene er ferdig planlagt, maten også. Har støpt bilder i lys som gaver, dåpskjolen er til montering, bunad til storebror henger klar, min bunad og mannens dress er passelig enda, og alle oppgavene er fordelt jevnt utover fra fredag til søndag [:D]

Denne uken blir det tur til frisøren for voks av bryn, pluss farge av bryn og vipper med mamma. Så skal vi lage kransekake ringene til dåpen. Torsdag kommer mamma og hjelper meg vaske og gjøre klar til gjester og vi skal i kirken for informasjon. Ellers har jeg lyst til å bake noen rundstykker og sjokoladekake til gjestene kommer, pappa skal fikse en kontakt og montere opp senga. Mannen skal jobbe 1 dag og fikse ferdig trappa ned. Fullstappa uke, men full kontroll likevel [:D]

Herlig lesing

Da var dåpen over, og sitter igjen med litt blandet følelser. Ble litt mye stress, og styr i selskapet. Men ellers helt topp. Kan ikke rose presten nok, for han var faktastisk, og maten var nydelig, kakene gode og pynten var jeg fornøyd med. Lille gumman og prinsen var så flotte og lille fikk så mye fine gaver. Men nå er det godt det er over [:D]

Hei vennen, så koselig du spør. Ja alt bra her, etter forholdene. Dagene liksom bare flyr fra oss, men nyter de så godt vi kan :)

Kjære jenta vår Emma. Som tiden bare flyr fra oss, og som du blomster forran oss. Vårt lille mirakel nr. 2, som nå nærmer seg 4 mnd utenfor mammas mage. Dagen starter med et stort smil fra deg når vi titter oppi sprinkelsenga di og møter dine vakre blå øyne, så masse latter fra ditt herlige smil når vi skifter dine klær og leker. Golyder når du spiser, og små sukk når du sovner. Herlige lille tulla vår, som beriker våre dager til det ytterste. <3 !!! Hva hadde vi gjort uten deg og din storebror......sukk

emoticon 

Virker som dere koser dere fælt sammenemoticon

Min lille dagbok, du har blitt oversett en stund nå. Men det er ikke nødvendighvis negativt. Livet løper fra oss, dagene må nytes til fulle, og det gjør vi, i så fall så godt vi kan. Det er familie tid, middager, barseltreff, bakeoppgaver, drivhus i full vekst, barnehage, grilling, vennekos, kino, shoppingturer, hussalg, helsepleie og alt det andre små som skjer hver dag.

I mens vokser lille gumman og store gutten vår ut av armene våre. Selvstendige små gullunger som vet hva de vil i livet :) Og vi nyter det, å se de små livene vokse til og skape nye gleder hver sekund.

SNUPPIS !!!! Så koselig med hilsen fra deg, STOOOOR klem tilbake, håper du koste deg i huset alene i helga :) Ja, klart som et egg til å treffes, men du jobber vel hver ukedag ?

Back
Topp