sukk....er vi verdens heldigste ? Ja føles slik. Vår lille familie, akkuratt passe stor og full av liv og lykke
Verdens herligste prinsegutt som gir oss god latter hver dag, og en stolthet i hjertet som skulle kunne smelte alt. Så flink i sin nye barnehage og med lille søster.
Verdens herligste prinsessejente som smiler hver gang hun ser oss, klagesynger når hun ikke ser oss. Løfter hode og ser undrende over den nye verden, og prater av full hals.
Så verdens snilleste mann, som bare gjør livet helt perfekt.
Klisje, ja kanskje, men føles slik likevel. Alt har gått så bra etter Emma ble født, at jeg er så lykkelig som jeg kunne bli. Så nå bare nyter vi dagene. Gleder oss til dåpsbesøk fra Vestlandet som skal treffe Emma for første gang, og det er veldig moro å gjøre klar til dåp. Bordkort er nå ferdig, kakene er ferdig planlagt, maten også. Har støpt bilder i lys som gaver, dåpskjolen er til montering, bunad til storebror henger klar, min bunad og mannens dress er passelig enda, og alle oppgavene er fordelt jevnt utover fra fredag til søndag [:D]
Denne uken blir det tur til frisøren for voks av bryn, pluss farge av bryn og vipper med mamma. Så skal vi lage kransekake ringene til dåpen. Torsdag kommer mamma og hjelper meg vaske og gjøre klar til gjester og vi skal i kirken for informasjon. Ellers har jeg lyst til å bake noen rundstykker og sjokoladekake til gjestene kommer, pappa skal fikse en kontakt og montere opp senga. Mannen skal jobbe 1 dag og fikse ferdig trappa ned. Fullstappa uke, men full kontroll likevel [:D]