Vårt Mirakel Nr. 2

Så søt babyhus du har [:)] grattis med 34 uker...nå er det virkelig ikke lenge til [;)]

Herlighet, 34 uker alt :-)))))

Denn pysjbuksa der er forøvrig kjeeeempedigg :-) Den har jeg å!

Du ser flott ut[:)]

Gratulerer med 34 uker[:D]

aaaaaaaaaaaaaaaaaw....tusen takk, så snille dere er ! Og JA, elsker den pysjbuksa, burde bytte den ut, men klarer ikke [;)]

35+1 dag, og en seier for hver dag jeg kan holde meg utenfor sykehuset
Klarte å unngå det i dag også, men var like før, blodtrykket steg hos legen, men ble lagt på sykestua og der fikk det ned overtrykket i så fall, så da fikk jeg lov å reise hjem igjen. Phu !!! Så da er det bare å krysse alt for at andre tegn holder seg vekk. Formen er i så fall så mye bedre etter jeg fikk medesiner. Så da er det bare å innta hvilepuls og kose med meg Anders så lenge jeg kan.

Det høres veldig bra ut![:D]

hm, gått ned 2 kg fra tirsdag til fredag også så jeg, det var sikkert godt for kroppen. Men æsj, det finner nok veien fort tilbake for vannet begynner å lagre seg [:'(] Jaja..kjekt å vite det var vann da [;)]

Snill du vennen, prøver så godt vi kan [:D] Ny kontroll på tirsdag

vææææææææææææ.....siste ruta på tickeren alt jo. Men hva gjør vel det, prøvene er jo tipp topp nå. Er altså så glad for hva kroppen kan klare. Så nå er det bare å nyte jula med familien [:D]

Oiii, DET er stilig!! Siste ruta!! hihi[:)]

Hurra for gode prøvesvar på kontrollen din i dag!![:D][:D]

Hurra for at kontrollen gikk strålende[:D]

ja, juhu [:D] går jo strålende dette. Blir spennende med vekstkontroll i morgen da, og diabetesklinikken på mandag, håper jeg snart kan få noen svar. Holder deg oppdatert [;)] Klemme klem

å himmel jeg er så trøtt på kontroller nå, men hva gjør en vel ikke for de små i magen. Går fra sykdom til sykdom nå, og merker det tærer på kroppen. Nå har altså en halsbetennelse kommet også. Diabeteskontrollen gikk greit, men null svar som vanlig, skal bare ta blodsukker måling 4 ganger om dagen, så inn igjen om 1 uke. Fikk sjekket urin og blodtrykk på føden, og urin var bra, blodtrykk stabilt. Dyrkningsprøven var det ikke svar på enda, og det ble tatt en haug blodprøver til, så da er ny sjekk på torsdag hos legen. Bare å ruge ruge ruge videre. Kroppen jobber veldig om dagen merker jeg, med flere kynnere, et bekken som mykner seg opp (som da resulterer i bekkenløsning det luxs), litt smerter i magen og voldsomt til ømhet og hevelse i underlivet. Så den kan jo bare fortsette sånn [;)]

Så kjipt at den ene sykdommen avløser den andre..[&:]

Skjønner at du er sliten nå altså.. men om noen dager runder du 37 uker, og blir hun født da er hun jo ikke prematur i det minste[:)]
Tenk at du snart får møte den fineste lille jenta i magen din

*trøsteklem for alle vondtene*

Se fremover fremover fremover, du har henne faktisk her snart. Weeeee! :-)

prøver aaaaaaaaalt jeg kan å se fremover [:D] er jo glad hun er i magen enda, men blir bare litt forvirret av så mye forskjellig som skjer, men koser meg som best jeg kan [;)]

hallo, i dag skjønner jeg bare ikke hva jeg klager på, jeg har snart bare 3 uker igjen........3uker........[8|][:D][;)]

Lille Emma kan jo i prinsipp komme når som helst nå også. Kan jo bare nyte hver dag jeg og gutta er alene, ut skal hun uansett, om det skjer i kveld eller om 3 uker [:D]. Ble vel bare litt mye med kontrollene i går, halsvondt, ørevondt, øyevondt, hodepine, smerter i magen, bekken, masse vann i bein med kløe, karpal tunnel syndrom på begge hender og en kropp som ikke vil være med lenger. Men heldighvis er det ikke verre i dag i så fall, og lillegutt er også på bedrings vei, så da ser vi fremover igjen!

Hei igjen STINA
I dag er det lørdag 11. desember, og du er 37 uker og 2 dager ut i svangerskapet. Det er 3 uker igjen til din termin, lørdag 1. januar. Det dannes nytt fostervann hele tiden, også etter at vannet har gått. Normal mengde fostervann er 0,8-1 liter. Det er uklart og grumset, av og til med små hvite flak, og det lukter litt vammelt eller søtt. Hvis fødselen begynner med at fostervannet går, bør du kontakte fødeavdelingen, selv om du ikke har rier.

Å tenk om fødsel kunne starte med vannavgang denne gang ja, *krysse fingrene* [:D]
I dag starter permisjonen min også, i følge BV.

Ble ringt opp av sykehuset i går også jeg, hadde fortsatt utslag på uvi, og hun ville egentlig sette meg på ny kur, men ettersom jeg går på penicillin så fikk jeg avvente til kontroll på torsdag, hadde også utslag på stoffskifte, så nå er det dobbeldose hver dag.

Goooosh! :-)

Det er SÅ spennende :-)

Back
Topp