Vårt Mirakel Nr. 2

åååå....i dag har vi hatt en så fin start på dagen, tok med meg alle 3 gutta på tur til feriehjemme badestrand, og lillegutt kosa seg jo MAX, badet gjorde de alle sammen også, jeg bare vasset [:D]
Elsker sol og sommer, og enda mer gutta mine 

[:'(] blæææææ....så kom morgenkvalmen sigende på igjen, hadde håpet den var over snart jeg nå, pytt sann, skal ikke klage [:)]

Så fin mage du har, FruStina[:)]

Kjipt med kvalmen da..[:'(] Håper den går over snart[:D]

tusen takk, kvalmen gav seg heldighvis raskt, og veeeeldig glad for det også [:)]

Gjeeeeeeeeeeeeeeeeeesp.....trøtt i dag jeg, men kanskje ikke så rart etter full fart hele helga, badetur på fredag, båttur på lørdag og søndag. Tror ikke det er lillegutts dag i dag heller, stakkars lille klomsegutten min som snubler på flatmark i dag. Tester ut bleieavvenning, og det går slettes ikke så verst, ikke tissa i buksa verken i går eller dag, så kommer seg nå. Men ingen forventninger, synes i grunnen han er litt liten enda, men er jo lov å forsøke likevel.

Nei nå bare veeeeeeeeeeeeeeeeeeeenter jeg på at soverommet vårt skal bli klart, men ingen håp for det helt enda, har fortsatt ikke fått malt veggene, men kanskje de starter på det i morgen, og da kan vi kanskje sove der neste uke i så fall. JIPPI gleder meg.

Fikk forresten ræva i gir og kom i gang med takkekort også, ja jeg VET jeg er sen, hallo er jo snart 1 år siden, men bedre sent en aldri....hihi

Så fint kort[:D]

tusen takk, sliter med å bli fornøyd, men har nå sendt det til fremkalling, så får jeg se åssen det blir på papiret

Juhuuuu, så kom brevet, om ordinær ul, den store dagen blir 26 juli tidlig morgen....herli herli !!!!! [:D]

Takkekortet ser kjempefint ut - det må du være fornøyd med[:)]

Og så heeeerlig med time til ordinær UL allerede[:D] 
Alltid tenkt at det er så lenge til ordinær UL, men 26. juli er jammen ikke så lenge til[:)] Heldiggris!! [:)][:D][:)]

Vil dere vite kjønn hvis h*n viser fram?

tusen takk, gleder meg å se om det blir bra fremkallet også [:)]

Ja guuud, jeg tenkte også det var lenge til, spesielt ettersom søskenbarnet mitt skal dit i dag, så tenkte jeg åååååååååååååååå.....det er så lenge til min. MEN DET ER DET JO IKKE....hihihihi [:D]

Kjønnet ja, jeg har MEGA lyst, sambo har lyst til å vente, jeg pleier å få min vilje, så ja, tror vi skal vite kjønnet. Pluss at når vi liksom ikke skulle vite det med lillegutt, viste han stolt frem selv, uten at noen trengte å fortelle oss hva det var. Det kunne hvem som helst se *knis*

Så rart å tenke på, lille gullet i magen har det bra, hadde aldri trodd at jeg skulle få frem lille mirakelets hjerteslag så tidlig, er såååå lykkelig. Nå ble liksom ikke ventetiden så lang frem til ul nesten uke [:)]

Juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuubler for 11 uker i dag

Hurra for 11 uker

I dag klarte jeg  bare ikke dy meg, så mange herlige jenter som hadde små mirakler i magen som ikke ville bli i denne verden, så måtte jeg bare sjekke om vårt lille gull ville bli i verden. Så la meg på senga, fant frem angelsounden min, ville ikke stresse, bare sjekke forsiktig, og jeg trengte ikke lete i hele tatt, lille gullet er på vei over skambeinet, og det gjorde at hjertet kom inn med en gang, falt en liten tåre da ja, og mannen hørte også. Vi er bare så heldige. Kan ikke fatte det, hørte faktisk at mirakelet flyttet på seg også, og det følte jeg inntil der jeg holdt angelsounden. Klart, kunne være luft som gav denne følelsen og lyden, men velger å tro det var vår lille venn jeg.

Nå skal jeg bare nyyyyte lyden som kom i ørene, og la gleden synke inn, og ta helga med et smil

Ååååhhh

God helg![:D]

gjeeeeeeeeeeeeesp.....er så trøtt så trøtt, men venter på lillegutt som sikkert snart våkner fra luren sin. Ble nå ikke så mye søvn i natt pga. alvorlig syk mann, men jeg kan nå ta det igjen senere [;)] Lyst til å finne på noe i dag, ikke bare sitte på ræva med dataen på fanget og tv på. Men hvaaaaaaaa.....shoppe, off nei, alt for mye folk, kanskje vi får ordne noe utstyr til opp - pussingen, slik at vi kan gjøre litt i morgen. Og kanskje en tur på spaceworld for å se om de har noen tv serier vi ønsker oss [:D]

Så blir det kvalgets kvaler på middag i kveld, æsj hakke lyst på noenting  lenger [:'(] og i dag får det vel bli ferdigmat tenker jeg. Pizza, kinesisk, burger....off.....nei takk

Går det ann å være så stolt at man sprekker ? da er i så fall jeg sprekk klar. Har altså trena litt med lillegutt å "æsja do" så han har ikke brukt bleie på dagtid, bare når han sover. Og nå har han vært rein i en hel uke, uten uhell. Synes han er såååååååååååå flink jeg altså. Så da klarer vi nok å få han bleiefri innen vårt neste mirakel skal skiftes på.
 store gutten vår altså, må vel snart slutte å kalle han lillegutt [:D]

Off....har jeg spist for mye nå tro, ble plutselig så kvalm, stod på kjøkkenet og renset jordbær, men måtte bare sette meg igjen, kvalm og susen i hode. *lete frem seabånda mine* [;)]

Har fått shoppa litt smått til lillegutt nå *liker feriepenger* stolte gutten som har valgt sine egne underbukser, med tog, fly og bil selvsagt. Så har jeg fått meg noe gravid tøy, for det gamle begynner vist å bli slitt i sømmene, blir vel sånn når de ligger 2 år i pappesker. Så da har jeg ordet shorts, en bukse som kan brettes til capri, og en linn capri. Så da mangler det bare noen nye topper, som skal shoppes på vennesalg på cubus i morgen...juhuuu

Så da venter vi bare i spenning på ul på fredag, før vi kanskje kan flytte inn på det nye soverommet vårt, og Anders inn på sitt nye gutterom. Gleder meg såååååååååååååå sykt!

Back
Topp