Vårt Mirakel Nr. 2

hihi takker, den går nå litt opp og ned, er vel på tide å legge ut nytt på 2 trimester, men den er ikke særlig forandret nå [:D]

snufs, snufs, snufs snufs snufs.....eneste lyden vi hører om dagen, jo og Ander da selvsagt [:D] Forkjøla, jepp....virkelig [;)]

Men hva gjør vel det, for nå har vi bestilt FERIE.....HUUUUUUUUUUUUUURRA. Blir Hellas denne gang, i september, jeg 26 uker. Må jo bare bli bra det. Gleder oss sykt !

ORIGINAL: FruStina

snufs, snufs, snufs snufs snufs.....eneste lyden vi hører om dagen, jo og Ander da selvsagt [:D] Forkjøla, jepp....virkelig [;)]

Men hva gjør vel det, for nå har vi bestilt FERIE.....HUUUUUUUUUUUUUURRA. Blir Hellas denne gang, i september, jeg 26 uker. Må jo bare bli bra det. Gleder oss sykt !

jeeeeei... [:D]

gled deg

null problem å glede seg, gleder meg alt for mye til sånt jeg [:D]

Litt misunnelig! *egentlig myyyye*
Håper du får en knall ferie :-)

kan love deg vi skal kose oss altså, men er leeeeeeeeeeenge til enda, 21 sept. [;)]

Ååå æsj.... der så det IKKE no fint ut....[8D] [;)]

*Har du plass i kofferten din trur du??*[8|][;)]

hm....får se om jeg kan skvise deg inn, er nok fler som ønsker å bli skvisa inn der....hihi

Selv om det enda er lenge til barnet skal trekke pusten for første gang,
øver den lille seg allerede nå.

I dag har vi kosa oss litt på feriehjemmet med familien,
mens pappa'n sov noen timer.
Herli Herli

15 uker, oj som tiden går. 21 dager til ordinær ultralyd

nedtelling

Så fin mage du har fått allerede[:)]

Så god du er vennen !!!! Og så bra du har kosa deg i Kristiansand, men nå MÅ du bli frisk altså, så du får en HERLIG tur til Italia. Høres ut som dere får en fantastisk sommer begge 2, og jeg unner deg det så sinnsykt mye !!
Verdens beste sladrevenn du, og jeg holder deg selvsagt oppdatert om det er noe nytt, om du er i oslo eller italia [;)]

Ting er litt mer virkelig nå, men likevel så uvirkelig. Vanskelig å forstå at jeg faktisk har en liten baby i magen, samtidig vokser magen og litt andre ting, hihi. Skal på ny kontroll på fredag, veldig spent om alt er bra. Så bare teller jeg ned til ordinær ultralyd, er så spent på om magefølelsen stemmer på oss denne gang [:D] Ille deilig å kjenne små spark allerede også, herlig følelse.

MAAAAASSE bamsegodbedringsklemmer fra alle oss [;)]

Livmoren din veier 250 gram
og inneholder 2,5 dl fostervann.
Merker du at den vokser?
Ja, merker det gitt

ORIGINAL: Nesing

Livmoren din veier 250 gram
og inneholder 2,5 dl fostervann.
Merker du at den vokser?
Ja, merker det gitt

Hihi! Og "verre" skal det bli (misforstå meg rett her) [;)]. Magen din er jo så flott, snuppa. Utrolig fascinerende med alt som følger med et svangerskap. Sparkene er jo magisk, rett og slett. Fantastisk at du kjenner den lille så godt allerede. Litt misunnelig på deg akkurat der altså! [:D][:D]

Hihi, ja verre blir det vel....knis [:D] Skulle absolutt ha gitt ALT til deg vennen, men klarer ikke annet en å dele det med deg nå. Vet virkelig hvor heldig jeg er ja...[;)]

17 dager til ultralyd !!! [:D]

Andre svangerskapskontroll hos legen i dag, gikk strålende, alt var topp, og alle prøvene var som de skulle, blodtrykket var også perfekt. Herli herli

Skikkelig nedtelling;). Hihi.
Så bra at alt gikk fint! Ingenting er bedre enn det;)

Etter en vekstspurt har beina nå gått forbi armene i lengde,
og slik vil det alltid være. Den lille spreller rundt og har fremdeles god tumleplass.
De livlige bevegelsene blir stadig bedre kontrollert.

15 dager til ul

Gratulerer med 16 uker

[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Back
Topp