Vårt Mirakel Nr. 2

Ille moro å lage bleiekake altså, er så og si ferdig, skal bare ha på et par sokker og babyskjeer, så kan vi pakke den inn [:)]

Gratulerer med 18+1[:D]

Nydelig bleiekake du har laget - hun blir nok veldig glad hun som skal få den[:)]
Blir det babyshower?

ORIGINAL: SkattIMagenMin

Gratulerer med 18+1[:D]

Nydelig bleiekake du har laget - hun blir nok veldig glad hun som skal få den[:)]
Blir det babyshower?

takk takk, nei ingen babyshower, men fødselsgave tenkte vi, hun bor på Vestlandet, så måtte ha klart nå før vi reiser oppover [;)]

Joss , kuul " kake '....- Aldri sett Sånn Før Jeg . Trudde Det var faktisk en kake formet Som Bleie

hihi, det har alle andre rundt meg trodd også, syntes det hørtes udelikat ut [:D] hihi

Så utrolig kul bleiekake du har laget [:D]

Flytte? Har dere tenkt på om stedet dere bor er hjemmet dere ønsker å oppdra barnet i? Er det god nok plass, er det barnevennlig? Hvis dere vurderer å se etter nytt sted å bo, kan det være lurt å gjøre det i god tid før termin. Flytting tar ofte lenger tid enn man tror og nå skal jo du heller ikke bære for tungt.

mmmmmhm.....vet. Har gjort og skal ikke [;)] Fikk streng beskjed av pappan, at noe flytting for min del, fikk jeg vente med til han kom hjem fra ferie og kunne passe på at jeg ikke bærte for tung. Hihi

Kjempestilig kake! :D

Tusen takk, ja hadde jeg bare vist om sånt når du fikk gullgutten. Var rett og slett ille moro [:D]
Åååååå.....storegutten da, så spennende å havne i storbarnsavd. Går sikkert strålende med en slik sprudlene, frempå og glad gutt da. Skjønner dette med at dagene flyr, nesten litt skummel, vil bremse noenganger.

Pakkingen har ikke startet enda, var litt i tvil om vi skulle flytte inn før, eller etter tur til Vestlandet, men endte opp med at vi skal prøve å få vasket ned fredag, og flytte inn store ting lørdag. Så får vi håpe det går bra [;)] Skal nå gå bra, ikke så mye å flytte denne gang som sist, og ikke så lang.

Jaaaaa.....må komme på besøk, Snuppis har også tinget et besøk. Men vi kunne jo tatt en lunsj først også, hihi. Virkelig på tide....hihi!
Må holde meg oppdatert på hvordan det går med prinsen da! Og deg selvsagt.

Ha en STRÅLENDE uke du også vennen.
Megaklemmer herfra

hihi, søt du er. Synes den er diger og i veien denne gang, i så fall når den kom så tidlig. Men koser meg jo også selvsagt [:D]

19 uker

Fosteret er i begynnelsen av denne uken 17 uker gammelt. Et fettlag begynner så smått å legges under huden. Det vil hjelpe barnet å opprettholde riktig kroppstemperatur etter fødselen. Lanugohårene dekker nesten hele kroppen nå.
Hos jenter dannes eggceller til den store gullmedaljen under svangerskapet, og er på ett tidspunkt i millionklassen. I motsetning til guttene, fødes jenter med alle kjønnsceller de noen gang vil ha. Innen fødselen vil antallet eggceller minke dramatisk.
Hos gutter dannes testiklene i bukhulen (det samme gjelder jentenes eggstokker), og vil først synke ned i pungen nærmere fødselen. Hos enkelte guttebarn skjer ikke dette før etter at de er født, men så å si alle guttebarn har testiklene i pungen innen ettårsdagen.

Gratulerer med 19 uker[:D]

20 uker i dag, og en rask tur innom datan hos pappa. Fortsatt uten internett, og blir det en stund til. Har stått ovenfor et fryktelig vanskelig valg, ille trist, men man må noenganger gjøre det som er best for andre [:(] Tiden leger alle sår sier det, får håpe det leger følelser også.

Det positive nå er at lille gullet i magen har blitt veldig sterk og aktiv, og mannen kjenner sparkene tydelig på magen nå. Godt å føle henne så sterkt ofte.

Hei vennen, savner deg masse !!! Og alle andre også selvsagt. Fortsatt ikke noe nett, og får nok ikke på lenge, første leverandør har rota det til, og vi må forsøke hos en annen. VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENTETID [:'(]

Ellers alt bra med oss, savner Iwo veldig, men ble ringt opp av oppdretter for noen dager siden, hvor hun ønsket å gi Iwo til en god venn i England, hun anbefalte oss ikke å ta han tilbake, han var en svært aktiv og krevende hund, som hun selv også erfarte, så vi har gjort et riktige. Men har selvsagt fått lov til å få en hund så fort vi ville være klare for det i fremtiden en gang, når ting er lettere for oss, og vi eventuelt kan håndtere en slik aktiv hund.

Kommet oss godt på plass i huset nå, og planlegger maling utvendig, og 2 soverom i kjeller, men må få et overslag på drenering først. Bra er det uansett, vi stortrives, og har det kjempe kjekt der. Lille Emma i magen er meget aktiv, og sparker stort sett på blære....iiik. Men også litt ved navlen som kjennes veldig godt utenpå. Herlig tid. Nå venter vi bare på ferie og 3d ultralyd i oktober. HERLI !!!

Stooooooooooooooooreklemmer din vei også [:D]

Lille gullet i magen vokser, merker det godt nå, spark og spenn med kroppen.
Sees også forresten [;)] små dult som rister på magen.
Og magen har blitt stor og rundt....hihi

WoW, U look great! :-D
Trulten og fin=) *trulten er positivt kompliment ;)*

ÅÅÅÅååå, SE på den magen a!! 

Nyyydelig[:)]

hihi, tusen takk, hun er nok godt pakket inn i mageflesk også....hihi [:D]
I morgen er jeg 22 uker, vips som tia går, bare 26 dager til avreise Hellas, GLEDER OSS !
Og jeg har nå jordmor time 7 september, lege og sykehuset med vekt og sf kontroll 17 september.
Gleder meg jeg, håper å få se lillemor igjen [;)]

Så fiiiiint baby hus du har [:D] og for og ikke å snakke om den fine fine dagboken [:D]

Back
Topp