Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!Sniker meg inn her hos mars-gjengen med disse testen i dag!
Er 5+0 i dag.
Tuuuusen takkGratulerer!
10dpo er enda tidlig Vent noen dager før du tar neste digitale?Blir litt stresset, de dumme digitale testene slår ikke ut..
jeg er 10 dpo i dag og synes jeg har grei stigning på testen fra i går tidlig til i dag tidlig, men det stresser meg liksom at den digitale ikke slår ut.. livredd for kjemiskVis vedlegget 384292
Veldig stor måleusikkerhet (begge veier) på de digitale, selv om de på mange måter også er veldig pålitelige. Er det digital med ukeindikator eller +\-?Blir litt stresset, de dumme digitale testene slår ikke ut..
jeg er 10 dpo i dag og synes jeg har grei stigning på testen fra i går tidlig til i dag tidlig, men det stresser meg liksom at den digitale ikke slår ut.. livredd for kjemiskVis vedlegget 384292
Det er den digitale med uker som ikke slår ut, jeg tok en i 4 tiden i natt så det kan være jeg bare var litt uheldig med tidspunkt og konsentrasjon.. skal ta en ny etterhvertVeldig stor måleusikkerhet (begge veier) på de digitale, selv om de på mange måter også er veldig pålitelige. Er det digital med ukeindikator eller +\-?