Mine tester Vanskelig å si hvor langt jeg er på vei, da syklus har vært helt på ville veier etter koronavaksiner, men går ut ifra rundt 4-5 uker. Nå er de uansett ikke tvil om at de er positive lenger, og ser ut som fin økning
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bedre at det går den veien enn motsatt jeg fikk også ca samme resultat. Stor måleusikkerhet på disse testene (også).Fikk 3+ på digital test i dag og er 4+4 i henhold til siste mens. Fikk 2-3 på digital da jeg var 14 dpo. Svaaaak strek 9 dpo, som var den første testen jeg tok. Så er i utgangspunktet ikke så langt som de digitale testene vil ha det til. 3+ skal tilsvare 5+, og 2-3 skal tilsvare 4-5 uker, men jeg er fornøyd likevel
Vis vedlegget 384125
Ja, absoluttBedre at det går den veien enn motsatt jeg fikk også ca samme resultat. Stor måleusikkerhet på disse testene (også).
Det har jeg full forståelse for Nå er du godt over «grensa» for kjemiskEndelig er jeg ferdig med min testekarriere føles fantastisk etter ettpar kjemiske på rappen
Vis vedlegget 384184
Heihei! Spørsmål... Forventet mens var på tirsdag. Har pcos går på metformin så mens har vært relativt stabil det siste halvåret... Har brukt letrozol frem til nylig men ikke nå...
Lang historie kort.. Tror kanskje det kan væra noe nå, men har ikke turt å teste pga evt skuffelse
Når på dagen tester dere? Vurderer å teste etterpå, men vet ikke om jeg burde vente til i morgen tidlig....
tok denne her nå, rfsu. Ser den streken er sterkere i virkeligheten.. Hva tror dere?Hei. Jeg tester når som helst på døgnet etter IKM. To dager etter IKM burde være helt safe å teste med hva som helst, men noen tester viser veldig svake streker forsatt så "sent", mens andre vil lyse opp kjapt.
Vis vedlegget 384193tok denne her nå, rfsu. Ser den streken er sterkere i virkeligheten.. Hva tror dere?
Jeg og mannen kjører I full fart til apoteket nå.. Må ha digital så håper det står Gravid der
Vis vedlegget 384193tok denne her nå, rfsu. Ser den streken er sterkere i virkeligheten.. Hva tror dere?
Jeg og mannen kjører I full fart til apoteket nå.. Må ha digital så håper det står Gravid der
Enig, dårlig erfaring med rfsu sine tester.RFSU er absolutt en av de verste testene jeg har vært borti, hehe. Her er mine RFSU 2 dager før IKM og på IKM
Vis vedlegget 384198
Mens her er tester av apoteket sitt merke, tatt en dag før IKM og dagen etter IKM
Vis vedlegget 384199
Så jeg synes din test så veldig lovende ut Kjøp digital eller et annet merke nå og test igjen etter noen timer
Helt klart best å teste på morgen-urinen når det er så tidlig! Krysser fingrene for deg!Okey, tok metode nå og den kan jeg kanskje se noe hvis jeg legger litt godvilje til, digital ble negativ.. Får se imorgen tidlig kanskje det va litt for ukonsentrert urin... Håper på det ihvertfall
Jaaaa, kom meg ikke lenger enn 1-2 når det var kjemisk, så å få den er helt fantastisk hadde kjemisk mnd før jentungen kom også, så for mitt vedkommende er det bare «kladder» før faktiske barnet kommerDet har jeg full forståelse for Nå er du godt over «grensa» for kjemisk