Den var nyI dag tok jeg en ny test, i følge mensterminen så er jeg i dag 5+2. Første testen forrige uke viste 1-2, og i dag kom det en salig blanding mellom 2-3 og 3+
Det må jo gå an å klage på den der!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den var nyI dag tok jeg en ny test, i følge mensterminen så er jeg i dag 5+2. Første testen forrige uke viste 1-2, og i dag kom det en salig blanding mellom 2-3 og 3+
Nei nei, du misforstår testen. Det står jo at du er et eller annet sted mellom 2 og 33+ uker!I dag tok jeg en ny test, i følge mensterminen så er jeg i dag 5+2. Første testen forrige uke viste 1-2, og i dag kom det en salig blanding mellom 2-3 og 3+
Hurra!! Jeg har liksom fulgt deg, så da må jeg teste i morgen daDa legger jeg bort testene 5+0 i dag
Ja vi ligger vel ganske likt? Gleder meg til å se testenHurra!! Jeg har liksom fulgt deg, så da må jeg teste i morgen da
Ja! Jeg er en dag bak degJa vi ligger vel ganske likt? Gleder meg til å se testen
Spennende! Jeg skulle egentlig ikke teste før i morgen da ettersom det er en uke fra sist test, så det kan være du er litt tidlig i morgen så du ikke blir stresset om du får 2-3, jeg testet i går og fikk 2-3 hvertfallJa! Jeg er en dag bak deg
Jeg stresser ikke! Har fulgt ca slik jeg testet sist graviditet, og det har vært veldig likt på testeneSpennende! Jeg skulle egentlig ikke teste før i morgen da ettersom det er en uke fra sist test, så det kan være du er litt tidlig i morgen så du ikke blir stresset om du får 2-3, jeg testet i går og fikk 2-3 hvertfall
Såbra!Jeg stresser ikke! Har fulgt ca slik jeg testet sist graviditet, og det har vært veldig likt på testene
Hvor mange dpo? Eller uker på vei?
5+1Hvor mange dpo? Eller uker på vei?
Haha se der fikk du den ja!Yaaaay, dye stealer!! Føler liksom jeg MÅ bruke opp den siste strimmelen også, så da ryker den i morgen uansett, også er jeg helt ferdig med testing når den er brukt
Vis vedlegget 385138
Jeg bruker også disse. Stemmer det at dpo 10 har ingen strek på bildet? Jeg testet 10 dpo idag og fikk ingen strek, men vet ikke om håpet er ute enda..Dette er Metode+ tidligtest, vitus apotek sitt eget merke.De to øverste er 10 dpo(fredag), den nederste er 11 dpo(lørdag). Svaaak strek. Tok i tillegg en cb digital på 11dpo, men glemte å ta bilde. Den viste "gravid 1-2", så da fortalte jeg det til mannen.
Hadde testeforbud i går (12 dpo)
Men har tatt test i dag som jeg kan dele når jeg kommer hjem.
Vis vedlegget 383270